1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    @deadly seconz Wat moet ik precies weten met total supply & circulating supply? Ik ga nu een account aanmaken op Binance & Coinbase en rustig rondlezen in artikelen. Vriend van me tipte een week geleden die Stellar ook, daar had ik misschien op moeten instappen. Ik wil nu een klein begin met 50,- gaan inleggen en een beetje spreiden. Thanks voor je artikelen die je eerder postte @Taab , nuttige info.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Correctie is net geweest :-(.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    MOD is weer ingezakt, dus dat is een mogelijke investering voor middellange termijn. ;)
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gekocht in deze pullback ja. Die raiblock is ook gezakt. Is die het waard in de pullback?
     
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Sommige wallets hebben wel heel vaak onderhoud op bittrex. Al meerdere keren gehad dat het een goed moment is om coins om te zetten en de wallet offline is.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Niet alleen op bittrex. ;) (Het withdrawen naar een externe wallet)

    Maar tip: Coin omzetten in BTC. Dan kun je dat weer gebruiken om te investeren in andere coins. Of is dat exact wat je bedoeld? Want dan is het idd niet goed.
     
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik was inderdaad van plan om het om te zetten naar Bitcoin. Gebruik een deel van de profit steeds om in nieuwe munten te investeren en deel verplaats ik naar mijn offline bitcoin wallet.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoezo naar BTC en niet ETH
     
  9. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Gisteren aardig deel van mijn OMG stack in XLM gezet op de piek gisteren, behoorlijk goede keus geweest. Zit momenteel ongeveer 60/40 in OMG/XLM, maar OMG doet me echt te weinig voorlopig.

    Ben nu kijkende naar Modum en VeChain. Denk dat ik een deel van m'n OMG in die twee zet.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Heb ik gisteren toch mijn TRON weg gedaan op de all time high om ergens anders in te stoppen. :lol:

    Ach ja, winst is winst. :+
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2018
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Heb ze gelukkig gehouden.Lekker wakker worden zo :+
     
  12. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ik hou graag OmiseGO voor de HODL van 2018, gaat echt groot worden. Maar als je fast wilt cashen snap ik je keuze.

    VeChain heb ik gister flink ingekocht op 3.00, 15% van mijn portfolio. Aan de reddit shills moet dit echt gaan BOOMen.
    Die sell walls op Binance werden gister echt weggevreten in secondes. Arme whales haha. Alhoewel, dankzij de whales kun je nu nog cheap instappen!
     
  13. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    You say?
     
  14. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ik ben gister flink gegaan op VeChain, check de reddits.

    Just sayin', maar ik denk, anders ga ik er ook niet vol in, dat hij snel (binnen een paar weken) x2 gaat.

    Tja, de echte pumps van shitcoins, dan moet je echt diep in de game zitten, dus x2 in 2 weken is natuurlijk kei mooi.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Ik ben benieuwd hoe ver Stellar nog gaat groeien. Dat is toch wel een van de promising coins met alle grote backings die het de laatste tijd krijgt.
     
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Zo, dat was lekker wakker worden met TRON op zak... Sinds de ICO al bijna 6.000% increase.

    VeChain is nog steeds een goede koop nu idd, zou graag voor de Strength Node gaan, daarmee vergaar je 38% meer Thor Power zodra dat released is. Moet je alleen 10.000 VEN voor hebben, is nu best wat!
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Wanneer was de GVT platform release ook alweer? April?
    Dan weet ik wanneer ik van VEN naar GVT moet voor optimale winst. :+
     
  18. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ja ik heb er maar 2k :mad:
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Ripple moet binnenkort toch wel crashen. :eek:

    Het erge is dat Ripple ondanks de enorme stijging nog steeds de 20 XRP reserve in een wallet aanhoudt. In het begin was dat natuurlijk niets, maar ondertussen staat daar dus 72 euro niets te doen. :lol:
     
  20. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Q2... wanneer precies geen idee! En dan moeten ze nog hun target halen. En het blijft altijd; buy the rumour sell the news. Perfect timen is erg tricky ;)

    Ripple blijft mij ook verbazen...elke keer denk ik, nu stopt hij wel, maar hoppa, weer een groeispurt.
     

Deel Deze Pagina