1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. pesxbox

    pesxbox Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    7
    Zeker en vast, maar je beseft toch ook dat er nog zo veel mooie tokens zijn om in te investeren. Heb het al eerder in dit topic gemeld maar spankcoin en bv een storm zij hebben volgens mij echt de potentie om zelfs het record te verbreken van BTC. niet in een week, niet in een jaar maar op langere termijn. Aragon bv in mijn ogen is ook een van de meest ONDERGEWAARDEERDE coin. Ik heb nu het gevoel als ik met mensen binnen mijn directe omgeving praat dat hun kennis omtrent crypto niet verder gaat dan de coins die welgekend zijn. Alsook de kennis is recent. Ik heb zelf altijd zeer sceptisch gekeken naar crypto, tot ik een investering gemaakt hebt die mij in Januari op 35K heeft gebracht. Mits de terugval nu op 18K. nog altijd niet slecht voor een investering van 4K.
     
  2. pesxbox

    pesxbox Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    7
    Helemaal mee eens, maar persoonlijk BTC. Op een gegeven moment was ik per transactie die ik maakte 22 EUR aan het betalen wat echt belacheljk veel is. Nu gelukkig terug gebracht naar 3 EUR. BTC heeft echt die update nodig. Voor mij is BTC gewoon de coin die deuren heeft geopend, maar in mijn ogen ook gewoon een gigantische suicide mission. De coins die nu ontworpen worden draaien op betere netwerken, we moeten ook eerlijk zijn: BTC is een uitvinding van onderussen meer dan 10 jaar geleden en technologie verandert.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Huh tegen wie heb je het in je tweede post
     
    Scarlett vindt dit leuk.
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ik durfde het niet te vragen, maar dacht hetzelfde. Lijkt net of hij het met zichzelf eens is, maar niet door heeft dat hij dat zelf zei.
     
    PrutserNL vindt dit leuk.
  5. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    En toch gaat bitcoin niet weg.

    De enige coin die truly decentralized is en zich al 10 jaar bewijst dat deze security-wise aan de top staat.
    Het nadeel zijn de wel gekende afkraak punten van de bitcoin haters, wat opzich ook terecht is.

    Maar bitcoin blijft.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Bitcoin moet de dag even sluiten boven de dalende trendlijn en dan is er een grote kans dat we klaar zijn met de correctie

    Edit: wtf is er met Nano gebeurt man??? Die is echt zo laag atm
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2018
  7. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Dacht te lezen dat ze een deadline gemist hebben. FairX? Of was dat Stellar?
     
  8. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Nee, dat is Stellar.

    Nano heeft zwaar te leiden onder alle FUD die Bitgrail / Francesco en The Bomber verspreiden. Zij geven aan dat Nano zelf fouten in de code heeft waardoor al die coins zijn verdwenen. Aantal mensen geloven dat nu. Is natuurlijk onzin... Anders hadden andere exchanges ook wel problemen ondervonden.

    Buy the dip :)
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Jammer dat na een zo lekkere dag als gisteren vandaag weer (iig bij mij) weer alles in het rood staat
     
  10. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    ETH neemt wel de tijd om fatsoenlijk te herstellen, staat nog steeds 27% in het rood, houd het gemiddelde wel een stuk lager.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    CAPP staat erg laag nu als je wilt hodlen voor de airdrop. Hun eigen tokensale gaat niet onder de 15ct namelijk. Weet alleen niet of je je coins op kucoin kan aangeven voor de airdrop. Zoals ik het lees kan je je kucoin adres opgeven?


    We will be rewarding our loyal community members by doing an airdrop and offering bonus tokens to everyone who hold at least 1,000 CAPP tokens in their wallet. Our airdrop program awards 7-25% in additional CAPP tokens to our most loyal token holders.

    The airdrop program starts on February 22nd. On each of the following dates you will receive these bonuses sent to your wallet:

    April 12: +7% of your total CAPP token holdings
    May 12: +6% of your total CAPP token holdings
    June 12: +5% of your total CAPP token holdings
    July 12: +4% of your total CAPP token holdings
    August 12: +3% of your total CAPP token holdings


    You are welcome to purchase more CAPP tokens from the presale or the exchanges before each of the dates above in order to get a larger bonus. Our goal is to reward our community and also encourage trading of our tokens on the exchanges.

    KuCoin - https://www.kucoin.com/#/trade.pro/CAPP-BTC

    Here are the exact steps:

    1. Create a Cappasity token sale account here: ico.cappasity.com.
    2. Input your ERC-20 wallet address where you are holding your CAPP tokens (if you are participating in the token presale, this should be the same wallet address)
    3. Deposit as many CAPP tokens as you’d like into your wallet address before each of the dates above.
    4. We will then send your wallet address CAPP tokens equal to the % bonus for each of the dates above.
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2018
  12. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Pff dit zijn altijd wel leuke dingen, het klinkt als gratis geld, maar dan begint het aan me te knagen dat ik er objectief gezien niet echt toekomst in zie, dit soort oplossingen.

    Gaat tegen mijn investeringen in zeg maar, waar ik wel in geloof dat ze echt iets gaan doen voor ons.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Doen wel meer coins toch? Etc heeft over 2 weken ook een airdrop ofzo. En NEO geeft toch ook gas, en VeChain stras ook Thor Power.

    Wel irritant .Kwam er laatst achter dat Binance gas geeft voor neo maar bittrex niet. En m'n neo staat op bittrex...


    Nano gaat eindelijk weer omhoog...
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2018
  14. pesxbox

    pesxbox Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    7
    Als ze erin slagen de update vlekkeloos te laten verlopen hoop ik dat persoonlijk ook. Het gaat echt spannend worden de komdende maanden..
     
  15. pesxbox

    pesxbox Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    7
    Waarom houdt jij je crypto in exchanges ? Ik persoonlijk ben daar geen grote fan. Heb private wallet maar heb nu ook info over hardware wallets. Iemand een idee hoe deze exact werken ?
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Omdat die ledgers uitverkocht zijn en ik niet zo "heel veel" geld erin heb nog
     
  17. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ho, als ik niet duidelijk was, het gaat me niet om de airdrop, maar om die CAPP coin. Ik ga geen CAPP coins kopen voor gratis airdrop, als die coin niet staaft met mijn investeringsplan, so to speak.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ah ok. Ja duidelijk.

    VeChain partnership met BMW
     
  19. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ja heerlijk!

    1/3e portfolio is VET. Gekocht voor 20k SAT, is nu 50k sat dus intens tevreden. En dit gaat nog veel verder omhoog!
    Wat dat betreft ben ik sowieso blij dat ik 1/4 van mijn BTC op 12 december in andere top 25 coins heb gestopt.
    Dat was het het moment om je BTC in altcoins om te zetten, blij dat ik dat goed gezien heb!
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar op wat heb je dat gebaseerd? Meer geluk? VeChain en Lisk zijn aardig gedumpt na de rebranding events. Beetje raar, maar goed om te kopen als je ze nog niet had

    Ik ben bezig TA te leren. RSI/Macd/Elliott waves/fib enzo. Wil echt veel meer kennis hebben om straks goede trades te maken als de bull terug is. Weten wanneer uit te stappen en weer in te stappen in pullbacks e.d.
     

Deel Deze Pagina