1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik heb liever dat hij wat stabieler wordt maar dat zal nog wel een aantal jaar duren
     
  2. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ergens vandaag toch maar weer wat crypto kopen. Ik wacht tot FUN wat lager gaat nog. NEO gaat denk ik niet heel veel naar beneden meer dus dat is ook een optie.
     
  3. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Damn de crypto boys, het gaat helemaal nergens over.

    PIVX, Verge, Bitcoin, Ethereum, allemaal coins die ik wel een leuke hoeveelheid heb die ontzettend goed gaan de laatste dagen.

    Edtit: Ohja en BAT!
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Collega vertelde mij net dat hij ooit eens 100 BTC heeft gekocht voor 80 euro....wtf. Hij heeft er nu nog maar 2,2. Best zuur.

    De Gulden doet het ook lekker. Mijn inleg van 350 is nu ongeveer 1000 waard.

    Ethereum gaat niet zo heel hard toch?
     
  5. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Toch + 25% vergeleken met vorige week.

    Liever niet heel hard, maar gestaag, dan pump and dump (tenminste voor een holder zoals mij).

    Gulden, uhm.... volgens mij heb ik mijn inleg verdubbeld (was maar 100 euro), weet niet precies hoeveel ik er heb, moet ik thuis kijken.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    True en aan de andere kant, 25% in een week, je zou er maar met een fors bedrag in zijn gesprongen :D
     
  7. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Het zijn nog steeds bizarre sprongen die gemaakt worden. Ben blij dat de gulden het goed doet, want ze gaan toffe dingen doen in het najaar. Ben heel benieuwd naar Witness, want heb bij andere coins nog niets iets soortgelijks gezien.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Het gaat ook nergens over. Komt omdat er 1aug gratis geld is gemaakt door die split. BCC was free money en iedereen heeft dat in BTC en de populaire Alts gepompt

    Volgens mij staat NEO op dit moment heel zwak en kan je goed instappen. 30dollar en was tijdje terug 50. Ook gisteren is veel verkocht -20% op veel coins. Wat inkoopmomenten?
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2017
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    CRASHHHHHH. China heeft icos verbannen ofzo
     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    De ban is waarschijnlijk tijdelijk zodat ze beter kunnen begrijpen wat ICO's zijn en wat de baten en gevaren er van zijn zodat ze betere wetgeving kunnen maken om de consument te beschermen (aldus het artikel van Raoulioo) dus dat zou betekenen dat het in de toekomst legaal en veilig zou moeten kunnen en dus dat coins weer meer waard worden dus ik hou de mijne gewoon vast.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik ga wat meer inkopen. Het gaat nu weer lichtelijk omhoog, ik wacht ff op een pullback
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    je hebt ook niet zo heel veel keuze ofc :p
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Zijn altijd mensen die eieren voor hun geld kiezen. Koersen zijn gedaald maar nog steeds relatief hoog. Genoeg mensen die nu met kleine winst hun posities afstaan in angst dat het door het nieuws verder gaat zakken of doordat China's visie zorgt voor een domino effect bij andere landen.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat is "hoog". Want ze staan 30-35% onder hun all time high. Jaar geleden was 1000 voor BTC ook hoog.

    Heb 150eu in elk ETH en LTC gekocht. Wie weet nog meer als het nog verder zakt en dan wachten
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2017
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Hoog in vergelijking met inkoopkoers. All time high was zoals je zelf weet maar een korte piek.
     
  17. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ik dacht ook nog bij mezelf: Ik denk dat ik nu moet sellen.

    Natuurlijk niet gedaan haha.

    Het is een dipje weer, maar de dipjes zijn de vorige pieken, er is een goede trend omhoog.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Of bij moeten kopen dan :p..

    Die OMG gaat ook lekker he. die is na die crash echt weer direct hersteld
     
  19. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    OMG heb ik niet, eigenlijk helemaal niet in verdiept wat die coin is
     
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.734
    Ververs Blockfolio iedere 10 min nu, zo leuk om het met sprongen te zien groeien.
     

Deel Deze Pagina