1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Dark Souls III

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 15 jun 2015.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Jups! Scheelt echt veel. Probeer maar. Zorg dat je met je equip load onder 70% zit en doe dan een roll. Equip dan in je secundairy slot wat zodat je boven de 70% zit en doe dan een roll. Huge difference!
     
    Kevf vindt dit leuk.
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik krijg het alleen nauwelijks onder de 70% (zat op 86) en die stat die je equip load omhoog helpt gaat per level met 1 omhoog....

    Getriggerd door jouw zin: gaat om het om de hoeveelheid zooi die je bij je hebt aan gear? Of alleen om wat je daadwerkelijk equipped?
     
  3. JohnDb

    JohnDb Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat wat je aan hebt
     
    Kevf vindt dit leuk.
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Psies, dat wat in je equip slots zit. Vitality is echt de enige stat om meer aan te kunnen. Je zult dus iets uit moeten doen of wat lichtere gear. Daarom lipe ik ook niet rond in heavy armor, dat is gewoon niet te doen op lage levels door de equip load ....
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Volgens mij is dit in elke game hetzelfde geweest: equip load is alleen hetgeen dat je aantrekt, niet wat je meezeult aan extra items in je rugzak.
     
  6. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Alles wat je aantrekt met kleren,ringen en als je meerdere wapens in je rechter of linker hand slot zet..
    Dus anders geen 2 zwaarden tegelijk aanzetten en een schild en een boog als je nog niet genoeg Vitality hebt opgebouwd

    Dus alles wat je hier inzet telt mee.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2016
    Maddmonkey en Kevf vinden dit leuk.
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Met een pyromancer build tot de Old Demon King gekomen, maar was niet gelukkig met mijn build en upgrades. Opnieuw begonnen met een Knight en ben nu net voor de Abyss Whatchers. Pure strength build met een Dark Sword (die moveset _O_ ) hakt heerlijk weg! Vooral die R2 move is geil!
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Sinds gister begonnen met kijken van Prepare to Try van drie gasten van IGN UK. Echt hilarisch als je het mij vraagt :D Vooral die Rory is funny as fuck. ADHD'er to the max 8)
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  10. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    poeh,,..daar heb je wat aan ,.. paar nieuwe wapens en een pvp map.
    lijkt wel fooking nieuw paard van oblivion :rolleyes:
     
  11. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453


    Awesome!
     
    JohnDb en Killamonkey vinden dit leuk.
  12. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Damn dancer was an awesome fight! Met Pontiff samen mijn favoriete bazen. Had hem de derde keer. Vlieg er wel doorheen zo zeg. Pas 20 uur op de teller :+
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2016
  13. JohnDb

    JohnDb Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    14
    Het leukste komt nog , geloof me:+
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  14. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Ik was pas bij de Dancer op 50 uur :eek:
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Nameless King was episch. Had hem solo de vierde keer, maar had maar kwart health over en geen flasks meer _O_ Denk dat ik kwalitatief deel 3 de beste vind. Al vergeet je je eerste keer natuurlijk nooit. Demon's Souls en Dark Souls 1 houden daarom altijd een speciaal plekje in mijn hart.

    Edit: Uitgespeeld met 34 uur op de teller. Laatste Boss was kinda meh. Mechanics waren dope, maar in vergelijking met bijv Gwyn vond ik hem vrij simpel. De prinsjes had ik gek genoeg de meeste moeite mee. Zeker 10 keer geprobeerd voor ik ze had. Niettemin enorm genoten van deel drie. Een waardig einde voor de beste gameserie ever voor mij.

    Ik merk ook serieus dat weinig games me nog zo kunnen boeien als FM's games doen. Ben benieuwd waar ze in de toekomst mee gaan komen :)
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2016
  16. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Ik zit te denken om deze game te proberen maar zie in reviews veel gezeik over framerate drops, is dit inmiddels opgelost door updates die zijn uitgekomen? Ik heb het over de xbox one versie.
     
  17. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Lekker dan, ik zit 3 uur into the game en mijn RB knop werkt voor geen meter meer.. Ik zie verder ook geen optie om een andere knop toe te wijzen aan slaan ipv RB oftwel im fucked.. :')
     
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Koop een nieuwe controller!?
     
    Servantes vindt dit leuk.
  19. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Kopen?! gewoon garantie gek.
     
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Hoezo ben je fucked dan!? Of heb je gewoon je controller van frustratie kapot gegooid omdat je geassraped werd door DS3?
     

Deel Deze Pagina