1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Dark Souls III

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 15 jun 2015.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Klinkt trouwens misschien stom, maar ik ben nu al vaker bazen bij anderen aan het verslaan dan dat ik mijn eigen spel/playthrough aan het spelen ben :+

    Anyway, zit volledig vast bij Dancer of the valley boss :mad: Doet mij teveel aan die kut uit Bloodborne denken :+
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.775
    Nee hoor. Heb ik ook uren en uren gedaan. Erg leuk! Dancer is tough as nails maar erg cool. Die vloeiende onverwachte bewegingen _O_
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik hoefde nog helemaal niet naar de dancer trouwens :+ Ik ging even na 20 pogingen op internet kijken, want het verschil in bossdamage was echt insane. Komt nog. Ik had Emma gewoon met rust moeten laten :p Abyss Watchers was echt _O_ wel erg makkelijk, ging echt snel neer. Maargoed, het gevecht was wel awesome. Beetje jammer dat in die tweede fase er ook niet meerdere kwamen, dan was het echt een pittig gevecht geweest.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.775
    Wacht maar dude. Er komen nog genoeg uitdagingen :+
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wolnir was ook geen uitdaging. Op naar het ijskasteel maar :)!
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gestopt uiteindelijk in een donkere kamer ergens op Anor Lundo (?). Paar keer goed gefrustreerd geraakt op de weg erheen, waaronder die klote archers, maar zelfs toen ik de game afsloot wilde ik gewoon verder :+

    Dikke Fire Demon gekilled, Die Pontiff ook (helaas een NPC gesummoned, ik klikte te snel omdat ik dacht dat het een berichtje was). Gaat nu wel vrij rap :) Langste tijd ben ik vaak nog bezig om door die klote levels heen te komen. Constant raak ik de weg kwijt, ik snap geen kut van de verhaallijnen, NPC's, keuzemogelijkheden, eindes, covenants en locaties, maar ik hak mijzelf een weg erdoorheen. Bloodborne's wereld en lore deed mij echt veel meer, maar ik stapte daar natuurlijk ook niet pas bij een derde deel "echt" in. Toch, het gaat allemaal langs mij heen merk ik.

    En dan hebben we nog dat leuke invaden.. man man man. Rustig 2 gianst aan het afmaken en komen er 2 eikels aanzetten die zich vervelen. Ik vecht niet eens meer terug. Fuck off. Ik had namelijk 1 keer die blue sentinel covenant aangezet, werd gesummoned en vervolgens gekilled door de host én invader die gewoon samenwerkte. Dag, ga maar lekker met elkaar zielig doen. PvP in deze game... Ik heb er echt niks mee.
     
  7. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ben het met je eens hoor; heb beide games (BB en deze) geplat maar ik blijf toch constant teruggrijpen naar BB en deze laat ik staan. Zelfs de DLC nog niet gekocht terwijl ik Old Hunters al een poosje in preorder had.
    Denk dat de DaS wereld gewoon een beetje klaar is/was.
    Weer een castle, forrest, swamp en lava level. Toegegeven BB had ook een Castle en forrest maar de Lore en stijl was stuk anders (vetter imo)
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    BB had ook wat mysterieus en vele lagen wat allemaal anders geïnterpreteerd kan worden. Bij deze wereld heb ik dat een stuk minder.

    Goed, wat Vaatividya video's gekeken over de verschillende stukken lore en ik waardeer het nu al meer :). Nu nog de moed verzamelen om Aldrich aan te vallen :+
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  9. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Aldrich is goed te doen. Succes
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    [​IMG]

    Ik kon nu Hollow gem infusion doen. Even opgezocht wat het is, Scythe ge-infused en even uitgetest. Holy shit dit is sterk

    Inmiddels bij een baas in Profaned city ofzo, maar ik moest dus eerst dit even testen (en uitzoeken hoe ik kon respeccen) Telkens met een greatsword spelen werd zo saai :p

    edit: @Rienbu Oh ja viel eigenlijk reuze mee. Gewoon Bloodborne stijl naast de baas blijven hangen. Eerste run probeer ik altijd te kijken wat de baas doet en die hoeveelheid spells die hij blijft lanceren van een afstand leken erger dan het is. Wel aardig greedy geweest en dus veel damage gevangen. Uiteindelijk alle flasks gebruikt in het gevecht :oops:
     
  11. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Dood is dood toch. Bij mij zijn de flasks ook altijd bijna op hoor.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    [​IMG]

    Hoppa! Dat is Dragonslayer :) Vooral de weg ernaartoe was behoorlijk eh kut te noemen.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja... Dat is Dark Souls he :+ Tweede keer Lorian (eerste keer schrok ik echt van zijn snelle aanvallen) krijg je dit. Hij teleport naar de andere kant van de kamer en doet zijn lightning beam. BIEM! Verdomme nog 1 hit nodig =(
    [​IMG]


    Vervolgens ga je continu op stomme manieren dood.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.775
    Hehe, wacht maar :+
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ehm wat nu? Ik heb alle lords verslagen behalve die kleine dwerg waar je de spells in kan leveren. Ik ben maar op internet gaan kijken en lees dat ik de ashes op de troon moest plaatsen, maar hier kwam ik al toevallig achter en deed ik al elke keer. Nu probeerde ik die laatste te doen van Lothric, maar er komt geen prompt in beeld.

    Edit: oke, ik ben heel dom. Ik loop nu wat rond en ik moest niet bij de troon, maar ervoor staan |:-
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Level 83 en uitgespeeld. Wel met Yuria erbij op het einde, want ik merkte al dat ik die eindbaas echt kut vond met zijn AOE damage (en weer ging ik net aan dood met nog 1 klap te gaan :mad: ja, dit keer echt de laatste klap). Jammer, want daardoor werd het eeeecht makkelijk. Die bazen zijn zo niet gericht op meerdere personen. Nou goed :) mooi geweest. Mijzelf genoeg gepijnigd met deze game. Mooie ervaring, maar ik heb vaak het gevoel gehad een rol simulator te spelen en dat vind ik ontzettend jammer.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.775
    Eindbaas is geniaal juist! Die muziek _O_ Hoe was nameless King? Nu lekker met XCOM aan de slag!? :+
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik kwam erachter dat ik hele gebieden overgeslagen had. Stuk of 4 bazen niet gedaan daardoor.

    En mijn ervaring zal ook wel aangetast zijn door het bingespelen. Gisteren ook iets van 8 uur gespeeld ofzo waardoor ik op het einde ook een beetje op was, maar het wel af wilde maken :p Ik ben nu de nieuwe Lord en Siege van Londor :D Make Londor whole ofzo kreeg ik op het einde te horen. Dood aan de goden.
    [​IMG]

    Edit: hier nog die death waar ik het gisteren over had, dat ik hem bijna dacht te hebben (voordat ik wist over de 2de fase)



    @Killamonkey dit was de laatste souls game toch? Ik dacht gelezen te hebben dat FS nu wat anders wil gaan doen. Ik hoop het. Bloodborne vond ik namelijk echt een stuk interessanter lore wise en ik denk dat ze nu wel hebben laten zien goed te zijn in een fantastische wereld neer te zetten. BB en DS3 zijn echt mooie games. Aparte look, maar toch wel erg mooi. Met uiteraard prachtige muziek en atmosfeer.

    [​IMG]

    Iets als dit zou gewoon echt vet zijn imo _O_
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2016
    Killamonkey vindt dit leuk.
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Op zoek naar een goede kerstgame maar begonnen aan Dark Souls III.
    Het viel me mee hoe roestig ik was na Dark Souls II eerder dit jaar. De eerste baas had ik in een keer down en ook de master met de Uchikatana in het begingebied gaf geen problemen. Heb de eerste twee paden van het eerste echte gebied inmiddels (grotendeels) ontdekt en kijk er naar uit om morgen weer wat verder te gaan!

    Gameplay ben ik zeer blij mee! Het bevat de goede punten uit zowel Dark Souls als Dark Souls 2 (de Estus Shards bijv.), gecombineerd met wat interessante nieuwe gameplay elementen.
     
    White Hawk en Killamonkey vinden dit leuk.
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Ook gekocht.
    Ben nu bezig met Bloodborne, maar vind die zo fucking vet dat ik deze ook MOET hebben.
    Nieuwe fan erbij voor From Software :+.
     
    Zifnap, Killamonkey en Lijpe Mocro vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina