1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, dan verdwijnt er 1 hidden package, dus geen 100% meer. En dan mis je alle leuke dingen op het einde. En het is zonde om zo ver te komen, en dan er achter te komen dat je geen 100% meer kan halen. Je kunt cheaten als je het spel hebt uitgespeeld
     
  2. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag de game binnengekregen. Ik moet zeggen, op het begin viel het een beetje tegen, dit kwam denk ik omdat de graphics minder zijn in vergelijking met de PC. En ik moest dus even wennen. Daarnaast moest ik ook wennen aan de besturing. Maar na een tijdje gespeeld te hebben was ik weer verslaafd :9 . Even wat mensen neer knallen, slaan, overrijden. Of even wat missie's doen, geld verdienen, hoertjes oppikken:). Heerlijk die vrijheid. En dan ook nog 2 games voor de prijs van 1. Tot nu toe heb ik alleen nog GTA: Vice City gespeeld. Morgen ga ik weer verder en zal ik ook eens aan GTA 3 beginnen. Hier ben ik wel weer even zoet mee :9 .
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    ik vond de graphics juist beter dan die van de pc versie
     
  4. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    de graphics ZIJN ook beter als die van de pc (en ps2 uiteraard :p) stond volgens mij ook bij de review in de PU (die hele kleine). zal het eens opzoeken.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    edit// hier stond niets O-)
     
  6. ..::Alpha::..

    ..::Alpha::.. Challenge me

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo, kan iemand hier mij vertellen wanneer deze game "classic" gaat worden?
    alvast bedankt
     
  7. mr_xbox

    mr_xbox Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb aan al jullie een vraag:

    cheaten jullie vaak bij gta vice city / gta 3 ?????

    zo ja , welke cheats gebruiken jullie dan?
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe net zoals met Driv3r, Spiderman en CMR3. Eerst uitspelen zonder cheats en dan mét cheats de Replay-waarde verlengen;)
     
  9. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Jup, doe ik ook. Ben nu met GTA 3 bezig nog. Echt irrtant vind ik het schiet-systeem, moet er echt aan wennen. Is dit op PS2 ook zo eigenlijk?
     
  10. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja doe ik ook! Ik gebruik bijvoorbeeld een cheat waarbij je met je auto kan varen. Tenminste dat dee ik het is al weer een poosje terug dat ik GTA gespeeld heb.
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik cheat nooit. Ik vind ze niet echt nodig, zonder cheats heb ik ook genoeg plezier.
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe niet zonder. Dit is eigenlijk de enige game waarbij ik cheat. Hier is het ook gewoon vet om te cheaten. Alle wapens, voertuigen, customs etc. Echt geweldig. Zeker handig om ook je leven terug op te halen. En zeker die vlieg cheat. En het is ook lekker om ze uit je hoofd te kennen.
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Ik cheat alleen bij spiderman om de caracters van kleding te laten veranderen (kan wel eens geinig zijn), maar verder cheat ik nooit O-)
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Als je bij GTA een cheat gebruikt kun je het spel nooit voor de 100% uitspelen, dus ik heb bij GTA nooit gecheat.Cheaten is eigenlijk ook niet echt nodig omdat je na korte tijd toch alle wapens hebt met genoeg ammo en ik vind het (persoonlijk) niet leuk als ik bij GTA niet dood kan :)
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo, spel niet helemaal uit spelen?
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zo gauw je een cheat gebruikt kun je maximaal het spel voor 99% uitspelen, 1% valt dan gewoon weg.Je krijgt namelijk wat extra's als je de 100% haalt.(vraag me niet wat, ik weet het namelijk ook niet meer.Op www.gamefaqs.com staat het denk ik wel :))
     
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah da's dan jammer. Dus door 1 kleine cheat kan je het spel nooit 100 procent uitspelen. Da's wel lullig. Naja, cheaten is ook lullig ih.
     
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    bij mij werken de cheats nie:)
    ik bedoel:{
     
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ze gewoon tijdens de game doen. Het is eerste eventjes proberen want je doet snel iets fout. Je kan ook gewoon de cheat doen terwijl je in een voertuig zit. Ik denk dat je gewoon iets fout doet.
     
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Dan doe ik wel een hele hoop fout....Afijn ik kijk maar weer eens even
     

Deel Deze Pagina