1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

de chatbox

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door DJ_Assurantix, 18 jul 2001.

  1. DJ_Assurantix

    DJ_Assurantix stamgast

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    chatbox is wel leuk ofzow alleen zijn nooit veel mensies
    kan je niet speciale chaturen doen ofzow zodat er veel mensen op komen, is maar een idee!
     
  2. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik vind dat chat gedoe maar nix 8D 8D
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Mwah het was niet mijn idee die chatbox, ik zit er ook nooit in :) maarja om nou bv elke dag om 7 uur n xbox chatje te houden.. mwah dan is het weer zo geforceerd.. zo vanne laten we beginnen met de chat vanvandaag blabla.. irc is handig voor clanbesprekingen ofzow.. ben ook wel ens op chats geweest van andere grote xbox sites, is ook niet al te interessant hoor :)
     
  4. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    nee je hebt gelijk, want zoveel mensen komen er niet.
    kijk al wat zo dat er een tijd komt ofzo dat er iemand belangerijk van de xbox op chat is dat je dan met die gast kan praten en vrage stellen ofzo dan wal maar anders denk ik niet dat er veel zijn.

    IDEE:
    Aan hans vrage of die een keer tijd kan maken ofzo om opde chat te komen. spreek je tijd enzo af die zet je dan op de siet dn kan iedereen het zien en kunnen ze daar vragen stellen.
    wat vindje ervan?
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    hmm hmm hmm hmm hmm hmm hmm hmm mwah moeten we eerst nog wel ff flink groter worden, maar hans is wel n aardige gozer, denk ook wel enthousiast genoeg om n keer langs te komen droppen als we dat vragen :)
     
  6. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    mij lijkt het wel wat.
    dan kunne de mensen die nooit met hem in aanraking komen hem misschien toch een keer spreken krijg je ook weer wat bezoekers bij denk ik :9
     
  7. Steev!

    Steev! Xbox Fanaat

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou mooi zijn als XboxWorld weer ff wat groter wordt!
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    laatste weken is het sowieso rustig geweestdoordat er n zooi vaste mannekes op vakantie waren.. maar we zullen er alles aan doen om deze site enorm groot te maken :D
     
  9. Steev!

    Steev! Xbox Fanaat

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal ook flink mijn best doen, hoor!
     

Deel Deze Pagina