1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Gamers Van Tegenwoordig

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pine NL, 14 jun 2007.

  1. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    He, ik ben in oostenrijk op vakantie. En wou even vertellen dat jullie het goed hebben gedaan en dat ik woensdag of donderdag weer thuis ben. Het is hier super warm 30 35 graden en laatst nog boven de 40 graden(in Venetie).

    Dit toetsenbord heeft geeneens een set maar een ringel s ß.
    Toch ga ik hier nog mijn score van een potej sr posten
     
  2. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Lone Wolf score van mij XtrXander ( Resurrects 0 OMG)


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2007
  3. Glyx

    Glyx Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    LocustGod a.k.a. GodPowers.. wat een noob.. ik speel zooo weinig Halo2. iedereen weet dat DOA4 mijn game is, en alsnog own ik zijn zielige Halo2 skills. te grappig :D hier is de uitslag van 1 vs 1:

    http://www.youtube.com/watch?v=kjJ5rIbhIK8
     
  4. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik had ooit 32 kills en 0 deaths met een trol, maar ik kreeg zo gou geen camara ofzo gevonde en mijn mobiel was leeg :mad:
    Was alleenmaar faithless death bij.
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De nodige berichten verwijderd.
     
  6. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Hoeveel moeite doe je voor dit? Camera pakken, filmen, online knikkeren en posten op een forum.

    aKa No Life.
     
  7. TriTonium

    TriTonium Guest

    Wow jij bent goed in halo2 wauw.:x
     
  8. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ga jij ff lekker je levensverhaal op internet zetten :lol: Dat zegt al genoeg.
     
  9. RiChY

    RiChY GoW II

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    ikvind het ook al heel nob die gozer is niet eens goed en dan is hij blij dat hij iemand ownd die die game niet eens veel speelt:pxD
     
  10. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo Tritionium wat is jouw gamertag eig?
     
  11. SmartieZ

    SmartieZ Guest


    Nee dat zegt niet genoeg, ik vraag mensen uit Amerika tips over hoe wat en waar ik het beste heen kan verhuizen na mijn afronding van mijn VWO studie. Dit doe ik simpelweg omdat ik nou niet kan zeggen dat ik alles afweet van het leven in Amerika. Ik ben hier echter wel geïnteresseert in en heb er wel degelijk belang bij.

    In tegenstelling hiervan begin jij weer Mr Tough Guy uit te hangen, zoek de verschillen?
     
  12. TriTonium

    TriTonium Guest

    Tritoniumboy, had eerst I TriTon I maar die was verlopen*)
     
  13. Glyx

    Glyx Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel minder Halo2 dan hij.. ik speel het echt bijna nooit eigenlijk.. ik kwam die gozer online tegen en zei dat hij 3000 euro gewonnen heeft met Halo2, zat mij uit te dagen, wou 1 op 1... en bij zulke mensen doe ik wel al die moeite zoals camera pakken, filmen online pleuren enz. vind ik leuk.. ik heb wel een leven hoor ;) een hele leuke zelfs, ga elk weekend uit, heb vrienden, hier en daar een vriendin, beetje in de avond van een doordeweekse dag tv kijken of xboxen..
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Thx, voor de info :thumbs: Gaan we even fixen. Ow, je moest nog de groeten hebben van Conquistador.
     
  15. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Heb je een vriendin? :'-(:'-(
     
  16. Glyx

    Glyx Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    op dit moment niet. interessant huh?
     
  17. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Dat weet je tog, maar ik werd ff bang dat niet je meer bi was en gewoon hetero was geworden *)
     
  18. Glyx

    Glyx Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ha-ha-ha, ik heb meer ervaring opgedaan met meisjes dan jou.. en jij heb meer ervaring opgedaan met jonges dan mij.. dat weet ik zeker want ik heb geen ervering met jonges :) homosexueeltje(L)
     
  19. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
  20. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik ook meedoen met de homo pret?

    Maaarrrrr dit is mijn 500ste post Yeeeessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssoreta
     

Deel Deze Pagina