1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat wordt er zo bijzonder aan een iPhone OLED? Samsung gebruikt al jaaaren OLED. :p

    Wat wel dom is dat ze wederom met verschillende processors werken. De Exynos die in de S8 voor ons zit zorgt voor lag/ haperingen. De Snapdragon die voor andere markten is scoort hoger in onderlinge tests. En ik had trouwens niet verwacht dat de camera niet is aangepakt. De camera is dezelfde als in de S7, los van de software. Ik denk dat de S9 de echte killer wordt.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dan zou ik gewoon lekker bij de S7 blijven. Efficiƫntie is namelijk ver te zoeken bij de S8. Blijkt nu dat hij out of the box op 1080p staat, en als je van de hogere resolutie gebruik gaat maken (die je moet activeren in de instellingen) dat dit nog meer ten koste gaat van de batterijduur etc. 8)

    De processor van de iPhone 7 is wat betreft single en multicore score beter dan de Galaxy S8, aldus Geekbench. Terwijl de iPhone 8 de telefoon gaat worden waarmee hij eerlijk te vergelijken is.
    Snelheid zal je idd misschien niet gauw merken in dagelijks gebruik, maar had gewoon meer verwacht van dit high end toestel met high end prijs van samsung..

    Als ze ervoor gekozen hadden de processor niet te verbeteren, maar wel de batterij, dan had ik het wellicht gesnapt. Maar de batterij is dus blijkbaar ook niet geweldig. Waarschijnlijk heeft dit te maken met het Note 7 euvel, dat ze liever safe than sorry willen zijn zegmaar.
     
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    ja zo ben ik ook theoretisch veganist :')
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  4. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Vind Edge zo kut, die zijkant raak je constant per ongeluk aan. Ik heb gewoon standaard 7. Maar de nieuwe zijn dus standaard Edge? bluh
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Track en trace binnen van mijn Orchid Grey Galaxy S8. Wordt morgen geleverd tussen 08.30 en 10.30.

    Thank you Coolblue ;-)
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    DOA, let maar op! ;)

    Wel nice dat de batterij niet meer vlam kan vatten. Dat hebben ze wel netjes gedaan, maar goed... dat mag ook wel voor die prijs.

     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Toch weer wat probleempjes met de S8, maar je kan het als goed is aanpassen via de instellingen van het display. Een aantal panelen zijn te rood.

    [​IMG]
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Tyfus wat is het een prachtige telefoon!
     
    Tim en fredfenster vinden dit leuk.
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ga je 'm rooten? Die Bixby button kun je niet aanpassen, heeft Samsung gepatched. Ik snap echt niet waarom ze daar een hardware button voor hebben gemaakt, hadden ze veel beter een cameraknop van kunnen maken.

    En hoe (on)handig is die vingerprint scanner?
     
  10. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik wacht wel op de S9, dan hebben ze hem weer naar voren geplaatst

    Verstuurd met Tapatalk
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ja dat was ook de bedoeling. Maar op een of andere manier kregen ze de sensor niet werkend aan de voorkant. Nu lijkt die er een beetje bijgeplakt aan de achterkant. De S8 zou ook een dubbele camera krijgen, maar dat is wederom niet gebeurd...

    [​IMG]
    Prototype S8 met dubbele camera en sensor voorzijde

    Ik zit zelf te twijfelen, want ik mag verlengen en aan de ene kant wil ik de S8 wel. Maar aan een S7 heb ik volgens mij ook meer dan genoeg. En de S7 en S8 hebben dezelfde camera, dus wat dat betreft. Keuzes!
     
  12. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik mag ook einde van het jaar weer maar heb nu een S7E dus ik ben wel goed voorzien.
    Camera is vrijwel hetzelfde en vindt de knop aan de achterkant helemaal niks.

    Verstuurd met Tapatalk
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Nee, ik ga hem niet rooten. Remapping van de Bixby button komt echt wel terug. Kwestie van tijd. Vingerprint geen last van, vind het niet storend die plaats en heb toch alle beveiliging uit.
     
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Zou zelf niet voor de S8 gaan als ik de S7 zou hebben, tenzij je een berg met geld hebt liggen.. Enige grote verschil met de S7 zijn de looks.

    Wat een vingerprintscanner betreft, ik vind Touchid op mijn iphone echt super fijn, ook met betalingen of inloggen bij apps. Hoop niet dat apple hem naar de achterkant gaat verplaatsen.
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, ik heb nu een Note 4 waar ik vanaf wil. Vandaar. Ik weet diep in m'n achterhoofd dat de S8 eigenlijk een soort beta voor de S9 is. En de S9 de killer gaat worden die goed is af-/uitgewerkt zoals met de S6 en S7. Nieuwe camera, vingerprint in de homeknop. Grote kans dat het al in de Note 7 of 8 is verwerkt.

    Apple gaat dat vast niet doen en bij Samsung was het ook niet de bedoeling, ik denk dat het tijdnood was.

    Maar goed, ik mag verlengen en tja... S7 doen of S8? Haha!
     
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    dit zal apple nooit doen.
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ahzo ja dan is het wellicht een optie.
     
  18. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    ik zou gewoon s8 pakken. wat je daar nu meer voor betaalt, hou je echt wel ongeveer over als je 'm straks inlevert voor een s9. en dan heb je nu ook gewoon het laatste toestel. en, bonus, dezelfde als anubis.
     
    Lethal AK47 en Alexknl vinden dit leuk.
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat is wel zo. De S7 is dan geen moer meer waard.

    Maar eh... the fuck! Goed spul voor 800 pleuro! 8)

    [​IMG]
     
    AnubisNefer en fredfenster vinden dit leuk.
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    o iphone 8 leak :')

    [​IMG]

    met touch id op de achterkant haha

    dan sla ik m over hoor :')
     

Deel Deze Pagina