1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    :eek:
    Kan een van de vele prototypes zijn zegt iCulture. Snap wel dat het lastig is. De technologie voor een vingerprintscanner verwerkt in het display zal misschien nog niet goed ontwikkeld zijn, en dan moet je hem maar op de achterkant pleuren als je een 'borderless' display wilt.
    Maar dan nog zou ik liever ene onderaan op de voorkant willen, en dan de rest daarboven puur en alleen display met afgeronde hoeken tot aan de randen van de foon bijvoorbeeld.
     
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    ja, ik las ook geruchten dat ze de oled iphone 8 om deze reden mogelijk uitstellen. zijn natuurlijk nog allerlei scenario's mogelijk, maar als ze een september release willen, moeten er binnenkort wel knopen worden gehakt :D
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Lekker Samsung! Gelukkig zijn de batterijen wel goed! 8)

    Samsung has said users experiencing the glitch can easily fix it by going into the color optimization setting for the display. On the other hand, some industry experts argued the red-tinted displays may be attributable to more complicated problems.

    There have been suggestions that the issue may be linked to faulty chips in the device that caused a malfunction in the graphics processing unit. Others said AMOLED displays used by Samsung have taken flak for a blue-leaning color rendering, and that the company had incorporated a so-called deep-red technology to offset the problem this time around.
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Okay.

    Al een tijdje aan het rommelen met de dpi waarde, maar krijg het niet goed met swiftkey. Vind swiftkey handiger ivm met de zelf in te stellen dedicated emoticon knop, wat de standaard samsung keyboard niet heeft.

    Nog iets...

    Waarom als ik een whatsapp krijg en ik druk erop, wordt ik geleid naar de lockscreen om vervolgens de lockscreen te ontgrendelen zonder dat ik een beveiliging erop heb? Nu moet ik dus 3 handelingen doen om vanuit lockscreen een notificatie van whatsapp te bekijken in de app?

    En heeft samsung geen RISE PHONE TO WAKE FUNCTIE? wat de fuck is dit voor *7^zooi?
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    The fuck Anubis, net die S8 Orchid Grey gezien en die rand is fucking paars man. 8)
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik heb hem vanmiddag ook in de mediamarkt geprobeerd. Dacht op het eerste gezicht dat de S8+ de gewone S8 was, maar blijkt nog een kleinere te zijn 8) De S8+ past erg goed in mijn hand. Deze is ongeveer even groot als mijn iphone 6s+, maar veel meer display. Wat me meteen opviel is dat mijn handpalm aan de rechterkant en vingers aan de linkerkant op/over het scherm zitten, omdat je hem eigenlijk op die 'edge' moet vasthouden. Ik heb best grote handen, kan ook daar aan liggen. Hij voelde een beetje kunststof/plastic aan, wellicht omdat alles heel goed op elkaar aansluit (rand/scherm).

    Die afgeronde displayhoeken zien er wel gaaf uit, maar vond 't alleen goed opvallen bij een wit display zoals een notificatie aan de bovenkant of de browser. Kan te maken hebben gehad met de nogal overbelichte winkel.
    Maar die vingerscanner is wel echt slecht.. Met je vinger voel je er een klein scherp randje omheen, maar dat zelfde geldt voor de cameralens. Ik kwam er toch redelijk makkelijk bij met mijn grote handen moet ik zeggen, zelfs bij de S8+, maar ik zat ook deels op de cameralens met mijn vinger.

    Ik vind het een beetje storend dat er onderaan het display die drie icoontjes/knoppen altijd zichtbaar zijn, dat ziet er beetje rommelig uit. Hou sowieso niet van knoppen die altijd zichtbaar zijn op het display, zoals bij veel andere Android toestellen het geval is. Maar de home knop en dat force touch gebeuren werkte wel goed. Alleen vind ik bij de iphone7 de vibratie feedback een stuk fijner, daar voelt het echt meer als een knop zegmaar. Bij de S8 is het meer het trillen van de telefoon.

    Voor de rest, tsja, het is een samsung. De S7 Edge stond ernaast, eigenlijk ook 'randloos' aan de linker- en rechterkant. Die knop op de voorkant bij de S7 heb ik dan veel liever. Achterkant lijkt ook erg veel op de S7. Enige voordeel wat mij echt fijn leek was het hogere display zodat je meer content kunt zien, maar echt geen upgrade waard voor mij.
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, die scanner is echt niet handig als je rechtshandig bent. Ik zat ook meteen verkeerd te vingeren. 8)

    Wat me trouwens ook opviel is dat bij de randen een soort gloed zit. Dat komt volgens mij door het aflopen van het glas, ik vond het best storend. Al heb ik dus vernomen dat er aardig wat problemen zijn met rode gloed over het hele display in een aantal units.

    En opzich is die supersnel, maar toen ik vanaf de lockscreen het menu wilde openen een flinke lag en dipje. Bij een iPhone loopt het soepeler. Kan gewoon niet voor €800!

    Maar ik ben blij dat ik ben gaan kijken, ik zou dus online voor de grey zijn gegaan en de achterkant is prachtig. Alleen de randen zijn paars/roze. Dat gaat 'm niet worden. Ik neig naar zilver of zwart. Die kerel in de winkel zei nog: Ja, de vrouwtjes willen ook wat. :+
     
    Alexknl en AnubisNefer vinden dit leuk.
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb daar eerlijk gezegd geen last van. Scherm is ook goed wit en ik let echt wel op de details.
    Is gewoon een super sexy telefoon, orchid gray is de meest sexy kleur en ik. Ben ook sexy.
     
    fredfenster en Lethal AK47 vinden dit leuk.
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ja maar het was wel even wennen. Op de foto's ziet het er toch echt zilver/metaal kleurig uit. 8)
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    De kleur heeft wel wat chameleon trekjes inderdaad maar dat vind ik gaaf. Niks te nadelen van artic zilver, maar dat vind ik persoonlijk te gewoon. Net zoals de hele zilver hype toen met nieuwe auto's. Is niet vernieuwend -)
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ik zit net te denken... het kan ook komen door al die belachelijke felle led lampen in de winkel. #mindfuck
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Edge lightning heb ik uit staan. Zag hem idd al, maar dit is voor kinderen.
     
    fredfenster en Lethal AK47 vinden dit leuk.
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ach ziet er wel nice uit. Ik ga zo nog even de stad in om de knoop door te hakken of het een S8 wordt. Het wordt dan waarschijnlijk Arctic Silver...
     
    Alexknl en AnubisNefer vinden dit leuk.
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik ben er iig erg blij mee, kan iet meer terug naar mij iphone 7.

    Enige wat ik mis is de rise to wake functie. Heb third party apps geprobeerd, maar vind die niet zo goed werken als out of the box stock ios.

    Orchid gray is freaking sexy man. Ga daarvoor. Zilver is zo 2005.
     
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    zag gister die orchid gray, erg mooie uitvoering hoor

    het is dat ik apple mij in vendor lock heeft :rolleyes:
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Soms moet je gewoon even door die zure apple bijten.
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Nu ik over ben op android, tips voor een music player? Ik haat de standaard Google music player en vind Poweramp's UI/UX achterhaald.

    Shuttle+, Pulsar? Neutron?

    Galaxy S8 update!

    de fuck wat een batterij. Scherm op hoogste resolutie, wifi gewoon aan 6 uur screentime en mijn s8 heeft het 42,5 uur volgehouden! Hulde!!!!!!!!
     
    Xandorra, Lethal AK47 en Alexknl vinden dit leuk.
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Klinkt goed, ben benieuwd. Hopelijk krijg ik deze week een belletje dat de mijne klaarligt. :D
     
    Alexknl en AnubisNefer vinden dit leuk.
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204

Deel Deze Pagina