1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, plastic troep. Dat past niet bij een high-end toestel. Ik vind het er altijd heel cheap uitzien. Ik ben geen van de de Samsung Galaxy lijn, nooit geweest ook.

    Die specs zijn goed, maar die van de HTC One X of de One S zijn dat ook. Dus waarom hiervoor gaan? Ik heb geen echte reden gezien om een Galaxy 3 te MOETEN hebben.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Persoonlijke smaak he. Beide draaien toch op dezelfde android?
    Sommige mensen vinden de iphone mooi. Waar ik het een vierkant blok vind. :)
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    I know, dat is ook zo hoor. Ik vind het verschrikkelijk, dat plastic. Anderen vinden de HTC toestellen met Alu niet mooi of dat rubber dat er soms op zit. Ik hou daar wel van.

    Het is ook een indrukwekkend toestel, en gezien het succes van de SGII heeft Sammysung ook geen reden om het ontwerp echt drastisch te veranderen. Maar het zou tof zijn als ze het gewoon wel deden.
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Gewoon dat ze steeds meer kunnen, bijvoorbeeld dat pop-up play.
    Het is natuurlijk ook een beetje macho gedrag wat die bedrijven doen.:+
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Sterker nog, ze hebben bij de S3 voor een tragere Quad-core gekozen ipv een snelle Dual-core voor de marketing en dat het dan geavanceerder klinkt. Een Dual-core is meer dan zat, maar zo gaat dat gewoon tegenwoordig. :+
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach vroeger dachten we dat 1 Core ook prima was voor de PC's ;)
     
  7. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Maar daar gaat het helemaal niet over, het gaat er over dat de S4 dual core van Qualcomm gewoon beter scoort dan de Tegra 3 Quad core in de benchmarks. Volgens oa Engadget voelt de telefoon zelf ook wat sneller aan, en dat kan wel kloppen want ook in de Tweakers test komt bijv naar voren dat de S4 sneller java code kan draaien, en laat dat nou net zijn wat bijna alle apps in Android doen.
     
  8. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Mn galaxy S2 geeft de melding:
    En herhaald dit bericht om de 30 sec -.-

    Weet iemand hoe ik hier vanaf kom? Ben uiteraard niet meer aan het chargen
     
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
  10. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Het gaat toch niet puur om snelheid, maar ik dacht te hebben gelezen dat de quad energiezuiniger is, of klopt dit niet?
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat ook om de toekomst. In het begin op de PC was het ook vaak beter om een dual core te hebben dan een quad core.
     
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
  13. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel fascinerend vind ik. Ik las ergens dat als het zo doorgaat we over 3 jaar toestellen hebben die de grafische kracht van een xbox360 hebben, dat is toch bizar..
     
  14. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Nee dat klopt niet, wanneer je hem volledig belast gebruikt de quad core juist meer energie, bijv wanneer je een game speelt. Bij normaal gebruik gaan ze gelijk op.

    Heb gisteren in de winkel even rondgekeken naar de verschillende telefoons, heb even met de One X gespeeld, de One S en de Xperia S ook bekeken. De Sony beviel me eigenlijk helemaal niet, het design vond ik niet echt super en bovendien was hij dikker dan mijn huidige telefoon. Verder niet zo'n ramp, maar dan ga ik er gewoon niet op vooruit, dan kan ik net zo goed deze houden. De One S is niet verkrijgbaar bij Hi en heeft geen 720P scherm, en de One X is me simpelweg te duur af.

    Dus dan maar afwachten op de volgende generatie telefoons. :)
     
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Doe ik ook ja.
    Ik heb nu een LG Optimus 2x Speed die nog prima aan mn eisen voldoet, ik denk dat ik op een telefoon wacht met een quad-core Snapdragon S4(komt waarschijnlijk eind dit jaar/begin volgend jaar op de markt) of die chip van Intel op Android of WP8, iig geen iOS.
    En dan met een redelijke batterij en een 4.3 inch 720p scherm :).
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ben echt heel erg benieuwd naar die Sony Hayabusa en die heeft zover bekend de S4 aan boord. Het toestel wordt Juli/Augustus dit jaar verwacht en het kan goed zijn dat ik dan mijn Xperia S voor die ga inruilen. :)
     
  17. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Weet iemand of er toevallig een uitgebreide wekker app is.. o.a. met de mogelijkheid om de wekker bijv. maar 1x af te laten gaan ipv herhaaldelijk. Wat een normale wekker ook kan btw :+ maar die in mijn telefoon zit niet direct (moet je eerst menu weer in en wekker uit zetten). Liefst heb ik eentje die 1 minuut gaat en vanzelf uit en vervolgens niet meer (ivb lucide dromen :) )
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Gentle Alarm.
    Of heb je iOS of nog een ouder besturingssysteem?:+
     
  19. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Als alarm zou ik Alarm Clock Plus aanraden, gratis en enorm veel features:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vp.alarmClockPlusDock&feature=search_result

    Dat is inderdaad ook exact waar ik op aan het wachten ben. De S4 quad core is geen vereiste maar zeker wel erg interessant, vooral omdat de gpu in de dual core vrij matig is. Maar zoals ik al zei, eigenlijk is alleen het scherm belangrijk. Of de rest van de hardware nou net iets sneller is maakt verder weinig uit, daar merk je bij dagelijks gebruik toch veels te weinig van. Mijn huidige Desire HD is ook snel zat op vanilla ICS, alleen het scherm heeft gewoon een te lage resolutie IMO.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2012
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Net even het geluid getest met hoofdtelefoon op m'n Xperia S en ja, ja het is weer typisch Sony... wat een prachtig mooi geluid. Er zijn er maar weinig die daar aan kunnen tippen! _O_

    En ze hebben het trouwens aardig serieus genomen! :9

    [​IMG]

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina