1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 mrt 2009.

?

Wie wint de champions league?

  1. Barcelona

    45,6%
  2. Liverpool

    16,8%
  3. Manchester United

    16,0%
  4. FC Porto

    1,6%
  5. Chelsea

    8,0%
  6. Arsenal

    4,8%
  7. Bayern Munchen

    3,2%
  8. Villarreal

    4,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Omdat ze zo'n leuk spelersbeleid hebben denk ik.

    Edit: Als ik jouw stukje lees en ik zie jou zo over Perez praten weet ik genoeg.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2009
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    :lol:
     
  3. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    :emo:, Barca koopt immers geen spelers (Henry, Dani Alves, ect. ect.) ... En nu niet beginnen met ja ze spelen nu met x aantal jeugd spelers want deze stonden toen ze 18 waren ook gewoon achter de aankopen van toen.

    Kaka zou voor real gewoon een zeer mooie transfer zijn. Schulden daarbuiten gelaten want ook een Barca, Man Utd ect ect noem het maar op heeft schulden.
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    [​IMG]
     
  5. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Oh van mij mag Real Madrid best een keer een leuke aankoop doen, maar ik vind dat Real het in het zotte trekt door alles te kopen wat een keer een leuke wedstrijd heeft gespeeld. Ik kan totaal geen "beleid" vinden in de manier waarop zij spelers aankopen. De twee spelers Dani Alves en Henry die je net noemt zijn wel goed op hun plek gekomen en waren gerichte aankopen.

    Verder heb ik het idee dat Real hun schuld van in de honderden miljoenen euro's die ze verantwoorden met het feit dat ze toch nooit failliet verklaard zullen worden of dat er ingegrepen word. En als ik me niet vergis, maar je moet me niet veroordelen als ik dit fout heb is al een tijd geleden, hebben ze ook (misschien wel meerderemalen) van de nodige staatssteun genoten.

    p.s. met beleid bedoel ik ook de prijskwaliteit verhoudingen. Die bedragen die ze neerleggen af en toe |:-
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Heb jij Real dit seizoen gezien ? Laat ze maar eens verdedigers kopen want dat was dit jaar echt dramatisch. :'-( Of zoals Casillas al vertelde: Check je jeugd.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2009
  7. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    uh jah? Ook al heeft het een slechte seizoen meegemaakt, het blijft mijn favoriete team.

    Het is een feit dat dit seizoen bijna niet was om aan te zien. En niet alleen met resultaten maar ook met spel, zag het er niet uit en slechte communicatie tussen spelers. Aanvallend niet sterk (V.Nistelrooy geblesseerd) en door de verdediging ja, een gatenkaas daarachter, dat de beste keeper ter wereld echt veel doelpunten tegen heeft gekregen.

    Maar ik denk als Perez niks om Real gaf, dat het hij dan niet zou terug komen. Ik bedoel herrinert iemand nog, toen iedereen zei dat hij gek was toen hij Figo kocht, terwijl Real in de miljoenen schulden zat. Wat deed hij, hij verkocht rechten en zo kwam Real uit de schulden. Daarmee werden de schulden weggewerkt en werdt de media vanzelf stil. Hij maakte 2 fouten, Del Bosque ontslaan en makelele wegsturen. Maar dit is een nieuwe 2e kans met een "grotere spectaculaire project" zoals hij dat zegt.

    Dus laat die negativiteit en kijk wat hij ervan gaat maken, en dan pas oordelen. Zoals iedereen dacht dat Pep, niet genoeg ervaring had voor Barca, en hij maakt in zijn eerste jaar gelijk geschiedenis.

    Jij klinkt slim..
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2009
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ok? Dus dit is het laatste transfer nieuws?


    Eto'o -> Manchester City
    Kaká -> Real Madrid
    Ronaldo ( na zijn fight met Ferguson ) -> Real Madrid
    Sneijder -> Bayern München
    Elia -> Ajax / buitenland
    Braafheid -> Ajax / PSV


    Damn ... wat een gekheid. Kaká ... jezus. Wat een drol 8)
     
  9. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Braafheid > Bayern / Ajax / PSV
    Pranjic > Bayern (deal zou rond zijn volgens Bild 10 miljoen.)
    Vermaelen > Arsenal (10 miljoen pond, zou bijna rond zijn volgens bronnen)
    Adebayor > Ac Milan (15 miljoen pond, Bron)
    Pato > Chelsea (Zou willen, alleen de clubs moeten er nog uitkomen)
    Riisse > Barcelona (Bron)
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2009
  10. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet gedacht. Benieuwd of ie daar ook zo goed speelt.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    voor welke positie wordt hij nou gehaald?

    denk dat het wel een goede zet is , ik zie hem eerder in Duitsland slagen dan in Engeland waar hij volgens mij het vooral Fysiek moeilijker zou krijgen.
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me dat hij gehaald is als vervanger van Ze Roberto, die speelde ook altijd als aanvallende linkermiddenvelder.
    Ben benieuwd hoe hij het gaat doen daar, ben zelf niet zo gecharmeerd van hem eigenlijk.
     
  13. eagle50

    eagle50 FIFAPRO

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord dat lincoln rond de 7mil is, maar hij is ook te wisselvallig bij galatasaray ! Maar inderdaad gs zit diep in de schulde maar toch doen ze het uitstekend. Afgelope seizoen hebben ze bekende namen gehaald zoals kewell en baros dat is niet niks :9
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Sunderland 8) Atlético pakt hem, als is het eigenlijk totaal niet boeiend. :+
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Sunderland en Benfica? waren een paar jaar geleden niet Barcelona, Arsenal en Inter de gasten?
     
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Als dit gebeurt en Kaka gaat weg, dan is het _0/ milan.:{
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    1338 > 1337.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina