1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat zijn toch ook zotte bedragen voor de eredivisie. Dat verdienen Ruiz en Suarez volgens mij nog niet eens.

    (Sulejmani om 1 of andere reden wel :+)
     
  2. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Precies. Daarom geldt er bij Feyenoord nu een maximaal salaris van 5 ton. Alle grootverdieners zijn nu weg of gestopt (Gio, 2,2 ; Makaay 1,6 ; Hofland 1,4 ofzo, net als Landzaat). Alleen moet Feyenoord ze nog wel salaris betalen, omdat ze, om de club uit de brand te helpen, akkoord gingen met een gespreide betaling.
     
  3. Eldar Paul

    Eldar Paul Student

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    1
    ehm, heb t niet gezien, was volgens mij net mn post aan het typen hier ;p
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Goede zaak, volgens mij wordt er wat dat betreft in Nederland wel verstandige stappen gezet zowel bij Feyenoord als Ajax. Die hadden allebei de salarishuishouding de laatste jaren toch echt niet goed op orde. Feyenoord met zn grootverdieners en Ajax met zn veel te dure bankzitters als Wielaert. Luque e.d

    Ik vind het prima als een Suarez nu dit komende jaar mocht hij blijven voor mijn part 2.000.000 gaat verdienen want hij heeft echt bewezen het team te kunnen dragen en garant te staan voor doelpunten maar de tijd van te dure has-beens (Wielaert, Hofland) en overbetaalde talenten (Sulejmani) is toch echt voorbij
     
  5. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
  6. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Waar gaat Derijck heen? Dat is een jongen die ik graag naar AZ had zien komen, al zijn Marcellis en Viergever ook niet verkeerd. Nu Jaliens nog naar een mooie club en achterin staat het.

    edit: Jeuj, m'n peetoom belt net dat ik morgen mee kan naar AZ :)
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2010
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
  8. Eldar Paul

    Eldar Paul Student

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    1
    tering hee, dit is echt ontzettend kut, nu wordt het lastig namelijk; 1-1
     
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Mooie aanval en nette goal van paok! :)
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Rot nou eens op met die Wielaert. Denkt alleen maar aan geld.
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    En het erge is, die gasten betalen al niet eens heel weinig hoor.
     
  12. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke voetballer zou dat niet doen in zijn laatste jaren? Waarom zou je naar een onbekend land met een slechte competitie gaan en dan ook nog minder verdienen.
     
  13. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Het weer?:)
     
  14. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat hij bij een "kleinere club" (niet absolute top) nog bij een van de beste spelers van de club hoort. Zoals Forlan bij Atletico DE MAN is en Ibrahimovic bij Inter DE MAN was. Ibra gaat naar barca en het is in een keer niet meer de grote ibrahimovic show, en als Suarez naar United gaat staat hij (vooral in het begin) zowat onderaan de pikorde, en ik denk dat het hem niet zal bevallen, plus dat de DIRECTE overstap van Ajax naar United tegenwoordig gewoon te groot is, dat zag je aan Huntelaar die naar Real ging. Beter kies je zoals Elia voor HSV (of een andere club) speelt daar 1 of 2 jaar en verhuisd dan naar de abolute top, zo wordt de overstap overbrugt, het verschil in niveau is gewoon te groot ;)

    edit: berbatov maakt het bij United niet, maar is trouwens wel van wereldklasse hoor :eek: het spelletje daar zal hem wel niet liggen..
     
  15. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah hoeft neit altijd zo te zijn, kijk bijv. naar Vd Vaart.
     
  16. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Hmm, ben ik het niet helemaal mee eens. Het ligt puur aan de speler. Sneijder toonde zich direct klaar voor het niveau Real Madrid, Robben het niveau Chelsea, Zlatan het niveau Juventus en Van Nistelrooy paste ook direct bij Manchester United. Sommige spelers kunnen dat heel snel, sommigen hebben er veel moeite mee om een tandje bij te schakelen.
     
  17. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is waar, maar we moeten niet vergeten dat de eredivisie heel snel in niveau omlaag gaat. die jongens die jij noemt is toch al weer een aantal jaren geleden, ik zeg ook niet dat suarez het 100% niet gaat redden, maar het wordt moelijker en moeilijker ;). Ik vindt suarez eigenlijk wel iemand van wie je het niet zeker weet, ik had ook mijn vraagtekens toen hij van groningen naar Ajax ging: "gaat hij dat wel redden?" "die vervelende schwalbes moeten eruit" etc...hij heeft het idd gered, maar wie zegt dat hij dat weer doet ;)

    en ik acht Sneijder, robben en Zlaten (van nistelrooy in zijn goede dagen) toch wel een klasse hoger dan suarez hoor ;)
     
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee dat klopt zeker. Wel mogen we in het achterhoofd houden dat na de verloren CL-finale van Ajax in 1996 het Nederlandse voetbal al rap naar beneden donderde. Eens in de zoveel tijd zijn er wat positieve uitschieters (Feyenoord 2002, Ajax 2003 en PSV/AZ in 2005), maar voor de rest is het echt kut met peren. Toen die eerder genoemde spelers vertrokken naar het buitenland gingen had de Eredivisie de eigenlijke aansluiting allang verloren met de top.

    Maar natuurlijk moet het een speler van de uiterste buitencategorie zijn. Anders gaat deze sowieso niet naar een buitenlandse topclub natuurlijk. Maar ik zie Suarez sowieso niet al te makkelijk functioneren in Engeland. Dan zie ik eerder Spanje als een betere keus.
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier zijn tweets:

     
  20. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Fijn dit.
    Komen ze straks weer aan met een overgewaardeerde te dure derderangs speler...

    Aan de andere kant hoeft El Hamdaoui van mij ook niet te komen als hij nu al zo loopt te kutten. Je wilt graag bij Ajax voetballen of niet. Zo simpel is het.

    Nu maar hopen op Mido als spits. Als Jol hem een beetje aan de praat krijgt zoals vroeger dan hebben we in ieder geval weer iemand die ballen gewoon erin schiet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina