1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.779
    Eindelijk weer eens een echt mooi bedrag voor een speler van Ajax. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant kan je zo'n bedrag als Nederlandse club nooit weigeren.

    Marc Netto heeft in elk geval nu een lege zak :+
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Daaamn. Eerlijk gezegd het nieuws niet gevolgd, maar vind dit wel onverwachts..
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.779
    Is het ook.
     
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Het is zeker jammer, en ook totaal onverwachts zeker omdat hij as nog zei dat hij bleef.
     
  5. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Zeggen dat je blijft bij een club heb ik de laatste jaren wel geleerd om met een flink korreltje zout te nemen..

    Mooie deal voor onze club. Zoals Killa al zegt, 35 mln mag een Nederlandse club nooit weigeren. Moet echter wel een vervanger gehaald worden. Met Dolberg, Cassiera en Zivkovic hebben we leuke spitsen, echter allemaal voor de toekomst..
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat zeiden er wel meer haha (Sneijder o.a.). Wel jammer dat Leverkussen 20% krijgt maargoed voor 28 miljoen kun je alsnog wat leuks kopen.
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ja inderdaad, ach zo een bedrag is gewoon niet te weigeren, puik gedaan zo een transfersom.
    Ajax had wel sneller mogen handelen betreft een nieuwe spits, clubs gaan natuurlijk nu de hoofdprijs vragen.
     
  8. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Laten we eerst wachten of het wel echt zo is...

    Maar 28 mil voor Milik is een erg mooie bedrag. Milik is erg dodelijk met zijn linkerbeen. Maar voetballend gezien vind ik hem zelf niet zo heel speciaal eerlijk gezegd. Op het EK zag je ook dat hij Internationaal nog te kort komt. Heeft wel veel potentie, maar 35 mil is imo een niet te weigeren bedrag.

    De hamvraag is nu: Wie halen we als vervanger ?
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Bedragen gaan echternergens mer over 95 miljoen voor Higuain en 35 voor Milik? Dan is 120 voor Pogba zelfs een koopje :+

    Nu zal Ajax voor opvolger zelf denk ik ook relatief diep in de buidel moeten tasten omdat andere clubs hier dan ook van mee willen profiteren
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Eersf die aanslag jn Nice en nu dit... Wereld is echt gek geworden.
     
    Fiasco, Jorrie, Killamonkey en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Gaat nergens over. En nu de voorronde overleven zonder spits, maar met een berg geld?
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Jezus wat een zaadopstelling.

    Zet gewoon Younes link, Cassiera spits en Viergever centraal achter de bar.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Met welke opstelling we ook spelen gaat sowieso een lastige wedstrijd worden

    Ajax heeft de laatste jaren altijd de grootste moeite met Europese laagvliegers.

    Ik ga met 0,0 verwachtingen kijken. Kan ik alleen maar verrast worden.

    Ik mis wedstrijden als Ajax - Barca (2-1) van een paar jaar terug. Of toen we Man City wegspeelden.... Dat waren nog eens wedstrijden. En zelfs toen was er geklaag over de selectie...maar kijk hoe laag we nu zijn gezonken.... we zijn bang voor fucking PAOK...
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2016
  14. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Helemaal als je deze 'troll' ziet... 8) :lol:

    [​IMG]
     
    Reckuuza en Fiasco vinden dit leuk.
  15. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Traore van Chelsea op huurbasis naar Ajax..
    Ja stel je voor dat je wat uitgeeft.

    Goede voetballer maar goed we leiden wel weer gratis op voor Chelsea waar hij toch nooit zal spelen.

    Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ziyech gaat voor 5 jaar tekenen. Kan ie mooi de eerste 3 daar wennen in het tweede :)
     
  17. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    @geertbargeman Logisch ook, die Ziyech moet eerst rustig wennen aan de speelstijl.
     
    geertbargeman vindt dit leuk.
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Als bazoer nog weggaat, ben ik niet tevreden. Zou echt een domme actie zijn.
     
  19. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Die is me snel afgezakt in de pikorde, opvallend.
     
  20. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Bazoer is in potentie onze beste middenvelder (als je Ziyech niet meerekent natuurlijk).

    Hij is alleen hopeloos uit vorm, maar ik zou het wel jammer vinden als hij vertrekt.

    Als je een bod krijgt van +25 mil (wat ik betwijfel). Dan is dat moeilijk te weigeren voor Ajax.

    Ik denk dat Schone en Serero nog wel vertrekken. Hopelijk kunnen we Sinkgraven verhuren (zal met de komst van Ziyech niet of nauwelijks aan spelen toekomen)

    Gudelj mag wat mij betreft ook weg.

    Ziyech tekent voor 5 jaar... maar die is na 2 seizoenen weer weg. Hij is nu eigenlijk al te goed voor de Eredivisie. Als hij die stijgende lijn door weet te trekken, verkopen we hem over 2 jaar voor +30 mil aan een echte topclub.
     

Deel Deze Pagina