De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    440
    3-4-3 met de trage Blind en (in mindere mate) De Ligt en linksback Tagliafico lijkt me wel heel risicovol.

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    443
    Dat zou niet best zijn. Het is 2018 en met alleen techniek kom je nergens, ook niet in de Eredivisie. Dat lijkt me vragen om problemen.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    3.079
    4-3-3 met Tadic rb ook prima tegen sterkere tegenstanders.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    1.266

Daley's coming home!

5. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    796
    Denk dat dit 'm uiteindelijk gaat worden (mits iedereen blijft).

Onana
    Mazraoui-De Ligt-Blind-Nico
    Frenkie
    Van de Beek-Ziyech
    Neres-Dolberg-Tadic​

Labyad heeft mij in de voorbereiding totaal niet weten te overtuigen. Maar het is een aankoop van Ten Hag. Dus ben toch wel benieuwd wat zijn rol wordt. Maar als Ziyech blijft, vrees ik dat het wordt banken voor Labyad.
    Het liefst zie ik Blind op de 6 positie. Als Ziyech blijft wordt het wel erg krap op het middenveld. Daarnaast komt Schuurs nog te kort en is Wöber erg wisselvallig.

Een duo De Ligt - Blind lijkt me voor voorlopig de beste optie. In ieder geval tot Wöbertje zijn oude niveau weer weet te halen.

P.S. Ik snap alleen niet wat Barca in Frenkie ziet ? Ik vind het een sierlijke speler en een genot om naar te kijken. Maar die gast heeft pas 25 Eredivisie wedstrijden achter zijn naam staan. En in de meeste wedstrijden speelde hij niet eens op zijn natuurlijke positie.

Waarom geilen die Catalanen zo op Frenkie ? Als ze 50 mil bieden en Frenkie nog een jaar in Ajax willen laten rijpen zeg ik DOEN. Maar ik begrijp het niet echt.

Laatst bewerkt: 17 jul 2018 om 16:54
  6. Tiberius

Tiberius Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.009
    Ik hoop dat je gelijk gaat krijgen wat betreft de opstelling. Kijk al uit naar de eerste krachtmeting in de Kuip, liefst aan het begin van het seizoen al. Even laten schrikken en voor de haaien gooien kan geen kwaad, staan ze meteen op scherp voor de rest van het seizoen. Kampioen mogen van mij nu ook wel weer eens worden. :)

Deel Deze Pagina