1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV, 3D en Digitale Televisie Thread [ Deel 26 ]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 3 jul 2011.

  1. remy3

    remy3 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0

    Mmmmmm de klantenservice van panasonic vertelde me juist iets heel anders....dat sinds de 2010 modellen inbranden bijna niet meer voorkomt..
    Ik mocht gewoon doen met mn plasma wat ik wilde hoefde het contrast niet eens lager te zetten.
    Mocht hij inbranden of zat er ook maar 1 dode pixel op krijg ik een nieuwe

    Heb hem trouwens net binnen ..10 minuten geleden ...doos staat achter me

    ga nu aan de slag
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Vet he :)

    Helaas is mijn plasma van vorig jaar al aan het vergrijzen :mad: eerste maanden was het zwart van het beeld zo zwart als de omlijsting
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Melbuuln, post eens een foto van je nieuwe aanwinst. :)
     
  4. remy3

    remy3 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net die test gedaan die ik op de vorige pagina zei op mn pana die ik net binnen krijg

    RAAD MMAR !!!

    2500 uur ruim en 316 keer aan/uit gezet stelletje KL ootzakken

    Morgen mooi terug sturen en waarschijnlijk ga ik nog wel wat stappen ondernemen

    AAAARRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGG
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    De tering. Weet je iig zeker dat ie ingespeeld is. :+
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat neem je niet :mad:
    Volgens mij hebben ze je een demo aangesmeerd die bijna een jaar in de winkel heeft gestaan.,

    Zal zo een aantal foto's online gooien.
    Even gemaakt met mijn iPhonie.

    Digitaal tv kijken via CI+ (Ziggo).
    [​IMG]

    [​IMG]

    Viera Cast.
    [​IMG]
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Waar had je hem gekocht?
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit zaakje stinkt behoorlijk :mad:
     
  9. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja uiteraard zeggen ze dat maar als jij de HUD van Black Ops laat inbranden dan zal je wel anders meemaken. Over ingebranden TV logo's (NL1, NL2, NL3, RTL 4, RTL 5, SBS6, NET5 etc) doen ze inderdaad niet moeilijk over maar als het iets anders is dan geven ze niet thuis. Ik heb hemel en aarde moeten bewegen om een nieuwe TV te krijgen en heb ruim 90 dagen zonder tv gezeten.

    Doe voor de gein maar eens een google search op VT20 inbranden of VT25 burn-in.

    Echt meteen er achteraan gaan. Wat een stelletje *******!

    @Melbuuln:

    THX mode is your friend. ;)
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2011
  10. remy3

    remy3 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0

    Heb hem gekocht bij correct.nl
    Ik had het laatste A model en de andere was een winkelmodel
    Heb er nog 2 keer daarna over gebeld en ze verzekerde me dat het een nieuwe was.

    Tja de meeste mensen zullen niet weten hoe je dit moet checken...ik eerst ook niet maar gelukkig lees ik me altijd goed in of vraag ik dingen op forums als deze

    Dit ga ik natuurlijk niet pikken...had hem voor 635 gekocht dezelfde als Melbuuln alleen niet 3D dus de TX G20

    Mooi K hud dit
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Gelukkig heb je als consument 2 weken bedenktijd bij online aankopen.
    De kans dat je het "A model" krijgt is zeer klein want deze is natuurlijk al verkocht.

    Bij de MM wilde ik 2 weken 100% zeker weten dat de GT20 nieuw in doos was.
    Volgens de verkoper was dat geen probleem want ze hadden er nog 9 op voorraad.

    Heb bij de MM al verschillende demo's gekocht waaronder mijn Onkyo 606 maar een demo tv zal ik nooit kopen.
     
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Wat n verschil hè? Ongelooflijk goede film trouwens!

    Remy: schandalig! Terug ermee en fijntjes melden dat je dit geintje van hun al op internet heb geplaatst.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2011
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Heb je hem al teruggestuurd? Je kan het binnen 7 werkdagen doen en je hoeft absoluut geen reden op te geven. Zie http://www.consuwijzer.nl/Consumententhema_s/Kopen_op_afstand
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Webshoppers in alle lidstaten van de Europese Unie krijgen 14 kalenderdagen de tijd om te besluiten of ze een product wel willen houden na ontvangst.
    De termijn gaat gelden voor alle producten die consumenten niet hebben kunnen zien voor aankoop.

    Andere regels uit Brussel die lijken te worden goedgekeurd en die invloed hebben op webwinkeliers:

    •Verkopers op afstand moeten een besteld product binnen 30 dagen leveren, anders mag de consument de koop ontbinden;
    •Verkopers op afstand moeten consumenten actief wijzen op hun recht een product terug te sturen;
    •Als die notificatie ontbreekt, wordt de herroepingstermijn automatisch opgerekt tot een jaar;
    •Het aankoopbedrag moet binnen 14 kalenderdagen worden teruggestort op de rekening van de consument die iets wil terugsturen.
     
  15. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws TV fans. LG komt halverwege 2012 met een 55" 3D OLED-TV. Uiteraard zullen deze modellen tegen de hoofdprijs verkocht worden. Wellicht kunnen we in 2013 relatief betaalbare OLED-TV's verwachten. De prijzen zullen dan nog erg hoog zijn. Zeer goed nieuws voor technologische vooruitgang.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Alleen een 55" ?
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als je ziet wat deze kost, hoe duur zou die 55" dan zijn? 8)
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    €5000 ? :+ Daarom dacht ik dus eerst ook, waarom alleen een 55' , waarom geen 40'of 32'

    Maar de prijzen gaan heeeel hard naar beneden tegenwoordig. Kijk maar eens wat je nu voor een forse 3D tv betaald vergeleken met 1 a 2 jaar geleden.

    Dus zoals Onslaught denk ik terecht zegt, over 2 jaar zijn ze betaalbaar en kunnen we allemaal aan de OLED.
     
  19. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat meer richting de € 10.000 te denken en € 4.000 - 6.000 het jaar daarop. Als je ultieme beeldkwaliteit wil dan moet je daarvoor betalen. OLED maakt gehakt van Plasma en LCD.

    Ja weet ik alles van. Ik heb vorig jaar de TX-P50VT20 gekocht voor € 2600 in april 2010 terwijl deze afgelopen mei (2011) voor € 1100 te koop stond.

    OLED zal in het begin voor Pioneer/Loewe/B&O prijzen verkocht worden. Ultra high-end.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    is Loewe high end? Ik dacht dat dat vooral een design ding was :+
     

Deel Deze Pagina