1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shizzel

    Shizzel Guest

    Nee, de R32 is een erg verouderd model, erg log (groot), speakers ook lelijk en groot geplaatst, maar het belangrijkste: contrastratio ligt laag en dus de kwaliteit ook.
     
  2. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik ben benieuwt of iemand mij kan vertellen of mijn x850xt op de philips 26pf5321 kan , Ik heb er wel zon dvi blokje bij maar weet niet of dat kan op zon hdmi kabel. Als dit niet kan weet iemand dan een goede , niet al te dure lcd tv
     
  3. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al antwoord van Samusung?
     
  4. sieusc

    sieusc Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje

    Dag mensen,

    Ik zal gelijk maar zeggen : ik weet zo goed als niks van HD TV's af.

    Nu heb ik wel begrepen dat voor mijn xbox 360 een hd-ready tv goed genoeg is in plaats van een full hd tv.

    Nu ben ik maar een arme 18-jarige student en is mijn budget niet verschrikkelijk groot, maar ik zou graag een goede TV kopen voor mijn 360.

    Wat raden jullie me aan? Ik wil het liefst niet over de 6-700 euro heengaan. Weten jullie nog een goede aanbieding?

    bedankt alvast
     
  5. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik zou zeggen ga de winkels eens in :)
     
  6. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier kun je je eisen opgeven:
    http://www.kieskeurig.nl/productvergelijk/tv_lcd.htm
    Samsungs zijn meestal wel goed icm een xbox...

    Succes!
     
  7. sieusc

    sieusc Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor je reactie, maar ik weet amper wat al die dingen inhouden joh. Zou iemand me uit eigen ervaring kunnen vertellen wat nou echt een goede koop is?
     
  8. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vult het max te besteden bedrag in, geeft aan dat je een samsung wil en zet hd ready op ja. Hoe moeilijk kan het zijn?

    _0/
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je geeft een advies waar ie echt wat aan heeft ? Zoals bijvoorbeeld de openingspost eens op z'n gemakkie doornemen, daar hij aangeeft weinig tot geen verstand te hebben van HDTV's. Samsung's hebben meestal wel een goede prijs/kwaliteits-verhouding, maar ik zou persoonlijk niet zomaar op internet naar een TV gaan zoeken, laat staan bestellen, als je niet eens weet waar je op moet letten. Ik zou tegen de vraagsteller willen zeggen : neem de openingspost ff op je gemakkie door en kom dan terug mocht je nog wat vraagjes hebben :)
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  10. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees de openingspost eens door aangezien je aangeeft weinig tot geen verstand te hebben van HDTV's...

    O-)
     
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Dank voor je reactie, dit helpt alweer ;)

    Maar damned, ik ben net de stad in geweest. Kom ik n winkel binnen, zit er toevallig net iemand van Panasonic. Ik legde hem mijn eisen van een scherm voor: ik wil alleen maar gamen op xbox360 en internetten. Hoe zit t met inbranden.
    Hij zei: ik zou je heel graag een Panasonic verkopen, maar de kans is toch wel groot wanneer je 2 uur achtereen zit te internetten, dat die inbrandt!

    Balen, aangezien plasma weer n mooier beeld geeft. Nou is de Samsung LE40M86 de andere optie en die is weer full hd, ik zit nl maar op 1.80 meter van mn scherm. Aan de andere kant, ik heb nu nog geen 1080p materiaal dus wat loop ik te zeuren....

    Maar nou kwam ik bij n andere winkel om s wat prijzen te vergelijken en hij verkocht hetvolgende:
    Samsung LE40M87 (full hd lcd) voor €1799,- (niet slecht)
    maar nu komt het
    Panasonic TH42PV70 (gewoon de zwarte allernieuwste model) €1250,-

    Scheelt toch ff €550 euri en hij gaf me garantie op t inbranden!

    Wat vinden jullie?
     
  12. Shizzel

    Shizzel Guest

    Vanavond wordt super. Té super. De avond waarin ik lang ga kloten met kabels, en lang ga kloten met mijn SAMSUNG LE26S81B :D:D:D:D:D. Eindelijk!

    MediaMarkt Hengelo zuigt aarsch (sorry Melbuuln :9), maar de MediaMarkt Enschede daarentegen :D:D. Hengelo had hem steeds niet op voorraad, reserveren moest persé in de winkel, etc etc. Belletje naar Enschede, 2 op voorraad, reserveren met naam en adres, en vanavond ophalen!

    I <3 MediaMarkt :).
     
  13. sieusc

    sieusc Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0

    Ok ik heb hem zo'n beetje doorgelezen. Nu lees ik ook op andere websites dat je 3 verschillende kabels kan nemen. Een component kabel, een vga kabel en nog een andere kabel.

    Ik heb een xbox 360 premium maar ik weet niet waar mijn vga kabel is, als ik een hd ready tv koop is die vga kabel dan een must of kan ik het gewoon spelen met mijn component kabel?
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    plasma!!! heb zelf de th37pv45 en zoals je zelf hebt gezien kan lcd echt niet tegen plasma op. Heb zelf ook garantie tegen inbranden en heb daarnaast gewoon het contrast op 40% gezet, maak me nergens zorgen om. Daarnaast heeft een game altijd zat lobbymomenten ed ;)
     
  15. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan gewoon spelen met je component kabel hoor. Ik gebruik zelf ook een monster component kabel. En Kevf is zo vriendelijk geweest om screenshots te maken om de verschillen in beeld te brengen (tussen vga en component, resultat staat een paar pagina's terug). Het komt erop neer dat het allebei wel mooi is. Vind persoonlijk component zelfs mooier eerlijk gezegd...
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Component is kleurrijker, VGA is scherper. Met de update van laatst is het beeld via VGA ook beter geworden, je kunt het nu zo instellen dat je beeld minder 'flets' oogt. Uiteindelijk blijft het persoonlijk waar je meer waarde aan hecht : rijkere kleuren of scherpere textures.
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Jippie! Eindelijk een HDTV! Ik heb de LG 32LC51 gekocht. Volgende week komt hij binnen. Ben benieuwd.
     
  18. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe groot wil je de tv hebben dan?
     
  19. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt het dat de LE32M... de beste samsung is op dit moment? ik zat een beetje rond te kijken naar specificatie's op internet en volgens mij is dit de enige met een aantal beeldverbeteraars en 100 hz.
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kreeg deze mail van Samsung.

    ----
    Met betrekking tot uw Samsung LE32R71WX/XEC televisie, kunnen wij u mededelen, dat u het beste telefonisch contact op kunt nemen met onze Samsung Helpdesk op het volgende telefoonnummer:

    Phone: 0900-2020088 (EUR 0,10 per minute)
    ---

    Ben Maandag toch vrij , kan dan mooi even op de helpdesk van Samsung bellen.
    Als ik het probleem voor 10.00 uur doorgeef dan komt die zelfde dag nog een monteur langs.
    Tot die tijd schakel ik de LCD helemaal uit want eigenlijk vertrouw ik de voeding van de LCD niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina