1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Deze LG RZ 26 LZ 55 is (t/m 27-11) in de aanbieding bij Media Markt Alkmaar, voor 769. Als ik het geld toch had...:p
     
  2. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij heeft in ieder geval DVI, en volgens mij ook component. Dus als ik er gewoon een PS3 en een 360 op kan aansluiten zonder kwaliteitsverlies is dat erg goed nieuws. En heb ik dan nog converters of kabels nodig?

    Hm, klinkt goed, maar Alkmaar is misschien niet handig. Hij is ook 760 inclusief verzendkosten bij Budgethouse, maar ik weet niet of dat slim is, online bestellen. Of juist wel?
     
  3. David360

    David360 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, een vraagske...
    Ik heb zopas de LE32R51 gekocht van samsung en ik moet zeggen... het is op alle gebieden een zeer goede LCD. Mooi en scherp beeld zelfs met een analoog signaal,DVD prachtige kleuren en reuzescherp... voor een reuzeprijs! maar binnenkort heb ik ook de 360 in men bezit (hopelijk toch , hier in den Belgique zonder pre-orderkitjes:,( ) en mijn vraag is: Moet ik iets speciaals doen met men LCD voor die 720p/60Hz in te stellen of doet de xbox360 dit zelf als je hem aansluit op de HDMI???? + is VGA HD kabel beter of de HDMI kabels???
    Vriendelijke groeten, David
     
  4. David360

    David360 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    + heb ook het idee dat hier in België de xbox360 gaat verkopen als zoete broodjes! alhoewel microsoft wel een 'vieze' tactiek heeft om overal te weinig 360's te leveren... wel spijtig maar dat is het nadeel van het fenomeen 'RUSHING'!!! Slaapwel en tot de volgende.
     
  5. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn nog geen HDMI kabels voor de 360 te koop bij de launch. Eerst met component aansluiten.
     
  6. David360

    David360 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus die 6 plug in stekkertjes dat bij de premium edition zit noemt men dus component? Brengen toch ook HD over hé?
    Bedankt voor de snelle reactie
     
  7. Patvs

    Patvs Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    die 6 stekkertjes zijn component en composiet samen.
    2 voor geluid, 1 voor composiet, 3 voor component.
    Heb je een normale TV gebruik je die 2 voor geluid + 1 composiet + scartblokje (krijg je er ook bij), heb je een HDTV gebruik je die 2 voor geluid + 3 voor component.





    Als je de PS3 met een HDMI kabel op je DVI poort wil aansluiten heb je een tussenplugje nodig. Component kan wel zonder convertor.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2005
  8. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Soul Calibur III is vet op een 32" Bravia. :D
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha :) Op een 26" Samsung ook hoor :9:D
     
  10. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe groter, hoe beter *)
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan hoever je er vanaf zit denk ik, ik heb nie zo'n grote kamer :9
     
  12. RoyaleWithCheese

    RoyaleWithCheese B.M.F.

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    yep, me2, vanaf 50 cm is het echt een waanzinnig mooi beeld, mooier dan 32" zelfs ;)
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis zeker een mooi scherm :) Mijn neef die ik al enige tijd niet meer gesproken had, sprak ik laatst weer een keer en toen bleek dat hij de 32" Samsung had gekocht, was wel grappig. Heb hem daarna nog een keer geholpen met het ding installeren als monitor (configuratie voor HD instellingen via de PC), das wel leuk als je bekijkt dat ik hier in deze thread kwam als totale leek....en nu mijn neef gewoon geholpen heb met zoiets "technisch" :D Geeft gewoon een goed gevoel :)
     
  14. Blümchen

    Blümchen Me poesie en me krèk

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Effe helemaal off-topic, maarreh kun jij me vertellen of Soul Calibur III progressive scan ondersteunt?
     
  15. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Betekend dit dat je dat benq scherm van 37" (paar pagina's terug) dan wel kunt gebruiken met een ps3?? Of gaat er dan een hoop kwaliteit verloren? Dan kan ik m in ieder geval meenemen in mn overweging als ik er een ga kopen. *)
     
  16. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel lezen en posten in de thread en iedereen kan een tv kenner worden :9
     
  17. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 2 hdmi ingangen klopt niet hoor! alleen de 37" versie heeft 1 hdmi ingang. De rest heeft geen hdmi ingang. Kijk maar op de site van de fabrikant:http://www.lge.nl/prodmodeldetail.d...yId=0102&modelCodeDisplay=RZ-37(32-26-23)LZ55
    Component 1 (480i ~ 1080i) geeft aan dat via deze component ingang alle singalen tussen 480i ~ 1080i kunnen worden weergegeven
     
  18. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, weet ik, ik zag het zelf ook al staan (beetje onduidelijk). Maar als ik het goed begrijp maakt dat niet uit, en kan ik alsnog op de 360 en op de PS3 zonder kwaliteitsverlies spelen. Toch? Toch?

    En wat betekent dat? Dat ik wel 1080i beelden (zoals van de PS:cool: kan ontvangen, maar dat die dan worden gedowngrade naar 720p? Zoals nu het geval is met niet HD-tv's die HD-Ready zijn.
     
  19. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Gasten... ff nog een vraag over de firmware van Samsung. Sinds 2 1/2 week ben ik trotse eigenaar van een Samsung LE32R51B. Nu heb ik gehoord dat er problemen kunnen voorkomen met de 360 wanneer je niet de goede firmware hebt. Dus ik snel kijken, en blijkt dat ik de versie heb, van 17 mei 2005. Kan dit problemen veroorzaken wanneer ik mijn 360 hier op zou aansluiten,. Ik hoorde dat je dan een streep door het beeld kan krijgen. Of is dit niet het geval met de PAL versie. Alvast bedankt, Seda
     
  20. Pimp

    Pimp Guest

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina