1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De PS3 in europa... wat denk je, zullen er genoeg zijn voor iedereen?

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door strapping young lad, 5 feb 2007.

  1. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm soms vind ik dat wel schandalig.
    ale 80 preorders en dan slecht 10 ps3 hebben.
    majah ik sta 4de of 5de op de lijst dus ik zal er wel ene hebben. hoop ik.
    daarnet nog de hdmi en component en 4 games weesten bestellen hehe.
    zie er echt naar uit want de wii heeft mij echt tegengevallen.
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Snap die winkels vaak ook niet. Ze blijven maar pre-orders aannemen, terwijl ze weten dat ze nooit zoveel units krijgen. Achteraf gaan ze dan wel lopen klagen dat Sony, Nintendo of Msoft te weinig / slecht levert.
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    dat snap ik ook wel , alleen de gemiddelde gamer heeft niet zoveel geld,en geen full hd tv etc etc,er zit zoveel nieuwe techniek in,terwijl onze "standards" nog steeds gewoon zijn.......denk aan breedbeeld tv,gewoon dvd speler etc. Ik heb er niks op tegen. Dit doet mij gewoon denken aan de NeoGeo destijds.....niet te betalen ....hoeveel mensen gaan straks voor een achterhaalde dvd titel (bijv. The Green Mile) 30 euro betalen voor een blu-ray versie ?

    Tijdens de launch is ook alleen maar de 60gb versie te koop...........kassa !
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    ik bedoel ook dat het HUN veel geld kost...........waarom zou je als bedrijf dan doorgaan ?????? Of willen ze gewoon de eerste zijn met al die nieuwe technieken......
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Ze maken winst met de games en hardware accessoires (controllers, memorysticks e.d.) en als BluRay doorslaat dan maken ze daar idd gigantische winst mee.
     
  6. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat ze niet om de eerste te zijn... Ze willen de grootste zijn....
    Sony wil de meeste games én de meeste Blu Ray films verkopen.....

    Dit willen ze bereiken door de BR speler in de PS3 te stoppen net als dat ze deden met de DVD speler in de PS2.
    Ze nemen een erg groot risico maar opzich wel te begrijpen, als het ze lukt zijn ze de grote winnaar maar tja....
    De toekomst moet dat uitwijzen.

    Zelf hoop ik dat het ze niet lukt (in iedergeval niet met deze prijzen) want als het ze lukt om met een €600,- console nummer 1 te worden dan kunnen we er met zn allen in de volgende generatie vanuit gaan dat we ook zo'n bedrg gaan betalen voor IEDERE next gen console....
    En dat zou voor de gamende mensen toch erg jammer zijn....
    Daarom hoop ik dat Sony niet slaagt in hun tactiek.........
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De demopods schijnen binnenkort naar meer winkels te komen. Kun je alvast de PS3 checken, maakt het wachten weer iets draagzamer. :)
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze hier ook in Groningen komen, ga ik hem zekker wel even proberen.
    Kijken als al die berichten kloppen over slecht uitziende games :9
     
  9. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ja speel niet graag op demopods wacht liever tot ik hem thuis in mijn haden heb.
    heb ik ook gedaan met de wii en de 360.
    spijtig genoeg had ik dit beter wel gedaan met de wii, want die blijft mij tegnvallen.

    hopelijk diet de ps3 niet.
    majah de launch is redelijk tot goed, een beetje te vergelijke met de 360 launch
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb zelf al wel op een demopod gespeeld, was toch wel benieuwd. :) De launch vind ik persoonlijk sterk met voor mij 4 toppers: Resistance, MotorStorm, F1 en Virtua Fighter 5.
    De Wii heeft geen speelbare demopods helaas, de pods spelen alleen filmpjes af.
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2007
  11. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah
    resistance
    f1
    motorstorm
    virtua vigther
    ridge racer 7
    nba 2k7

    pfff kzal blut zijn
    tegen de wii enkel met zelda hehe
     
  12. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben juist wel blij met de vooruitgang, ik haalde de PS2 bij de launch voor 520
    euro 6 jaar geleden, en die heb ik jarenlang als dvd speler gebruikt..

    Als ik nu kijk wat ik voor 600 euro krijg, een 60 gig harde schijf, ingebouwde Wifi, blu-ray speler en gratis online ben ik best tevreden.

    En de PS2 heeft in Europa ook super verkocht ( 42 miljoen op dit moment) en
    zoals ik al zei die was 6 jaar geleden ook super duur. De PS3 heeft nog ruimte zat over een jaar of anderhalf om de prijs te laten zakken. Tegen die tijd hebben meer mensen HDTV's en zijn de betere spellen uit.

    Voor het komende jaar zijn het inderdaad de wat beter gestelde gamers die waarschijnlijk al een HDTV hebben die de PS3 zullen kopen, en ik denk dat Sony dat al lang weet en ook prima vindt. Ze mogen nu niet teveel verlies draaien op de console en over een jaar wordt de PS3 goedkoper om te produceren en zullen ze de prijs laten zakken en meer gaan verkopen.

    En dan gaat Sony vanzelf wel weer geld verdienen. Het is een kwestie van nu even door de zure appel heen bijten.
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind ik ook wel ja. Ik heb toen een PS2 op de launch gekocht voor 1149 gulden (521 euro). 6 jaar later heb je voor 79 euro meer een wireless controller, 60 gig harde schijf, nieuwe technieken zoals de cell en wifi en een blu-ray speler. Valt nog wel mee dus.
    Heb de PS2 toen ook als DVD speler gebruikt. Een groot Amerikaans audio/video blad heeft verschillende blu-ray spelers getest (waaronder ook de PS3 blu-ray speler). Uit deze test kwam dat de speler in de PS3 stukken beter is dan de huidige standalone spelers van 1000 tot 1500 euro.
    Is wel heel netjes.

    Ik neem in ieder geval Resistance erbij. Voor een 2e game twijfel ik nog tussen:

    -MotorStorm
    -Ridge Racer 7
    -F1 Championship
    -Virtua Fighter 5
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2007
  14. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe jah zal een moeilijke keuze worden of wel wachten op de demos he.
    of grondig uittesten op de demopods hehe.

    voila vandaag al 10 xbox360 games verkocht nu heb ik al het geld dat ik nodig had voor alles hehe.
    ps3 hier i come.


    hoe zit het met de ps3 eigenlijk van aantal fouten.
    want ik hoor daar zo weinig van hehe in tegenstelling tot de xbox360.
     
  15. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bezoek aardig wat forums/fora en daar is iedereen het er over eens dat het qua betrouwbaarheid een topprodukt is. Erg stil, erg goede bluray en dvd speler en vrijwel niemand ( ik heb het nog nooit gelezen/gehoord) heeft een defecte PS3 gekregen.
     
  16. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah valt mij ook op.
    want daar ben ik altijd bang van.
    ik wil altijd direct een nieuwe console majah dan heb je ook kans op kinderziektes.

    alhoewel dat je met de elektronica van tegenwoordig niet meer van kinderziektes kunt spreken he
     
  17. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat ze het gaan maken in Europa staat denk ik wel vast maar of ze HET gaan maken zoals ze hopen dat is nog en blijft voorlopig nog wel de vraag ;)

    Men moet de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is.
    (het thuisfront van de PS3, Japan en de USA lopen nog steeds niet warm voor dat ding dus bij Sony zullen ze nog heel wat extra stappen moeten gaan zetten voordat ze HET ook gaan maken ;) )
     
  19. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Het hangt er niet alleen van af of er veel consoles worden verkocht. Er moeten ook games worden verkocht. Het voordeel is wel dat er heel wat games beschikbaar zijn bij launch en heel wat komen. Dit in tegenstelling tot de Wii. Hiervan zijn heel veel consoles verkocht, maar het aantal beschikbare games is echt triest. En wat beschikbaar is is ook niet echt tof te noemen.
    Het is wel zo dat een deel van PS3 launchgames al bijvoorbeeld op de xbox 360 beschikbaar zijn. Maar het zijn wel kwalitatief goede games.

    Het ligt dus nooit alleen aan de verkoop van de console, maar ook aan de support van spelontwikkelaars.
     
  20. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah mijn gamesboer zegt dat sony verlangt dat er 2 games per console verkocht moeten worden.
     

Deel Deze Pagina