1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky De PS4 mogelijke problemen en oplossingen-thread

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 17 nov 2013.

  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Had de vertical stand gekocht maar ik heb de PS4 nu weer horizontaal staan.
    1. De ventilator draaide veel harder.
    2. Een aantal disc's maakte ook veel meer lawaai tijdens het draaien.
    3. De PS4 stond helemaal niet stevig in de stand want ik zou hem zo omver kunnen blazen.
    Je moet de PS4 met 2 rubberen pennetjes op de stand vast zetten.
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Klopt, hier had ik in het begin ook last van.
    Heb hem nu horizontaal staan, maar op mijn nieuwe werkplek zal ik hem weer verticaal moeten zetten.
    Ben benieuwd.. Jammer dat dit zo een verschil maakt eigenlijk. Hij neemt in horizontale positie ook meer plek in beslag. :9
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik leg standaard al mijn consoles plat neer.....behalve als ze de vitrinekast ingaan, dan staand.:+
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die van mij blaast horizontaal ook behoorlijk, zeker bij bepaalde games. Heb er zelfs een silent via (usb) opgezet om de warmte boven de PS4 weg te blazen. Hij staat wel in een kastje ...
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    PSN netwerk is traag met downloaden, hoe krijg ik dit sneller? Ja, op mijn PC en X1 haal ik een game met gemak binnen en bij de PS4 duurt het eeuwen, hoe kan dit?
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Poorten openzetten.
     
  7. bertan88

    bertan88 No Pain! No Game!

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    2
    Elke keer als ik een party join of maak word ik er na 30 seconden automatisch alweer uitgegooid. Iemand hier ook last van? En iemand misschien wat tips? Het is echt zwaar irritant.
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Welke poorten?
     
  9. Ghost

    Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een PS4 Destiny Pack gekocht en ik had ook het probleem dat de disc uit het niets eruit ging. Het ging zelfs zo ver dat ik midden in de nacht wakker werd omdat mijn PS4 het leuk vond om de disc te ejecten. Ja, daar schrik je wel even van.

    Elke dag had ik hetzelfde probleem. Dus op een gegeven moment was ik het zat en probeerde ik van alles: schroef aandraaien, rubber aandrukken, etc. Dat hielp ook niet. Ik had toen Sony gebeld om te vragen voor een oplossing, anders mochten ze hem op komen halen.

    Wat hielp: PS4 in veilige modus zetten, nummer 6 Initialise PS4 (let op al je data is dan weg!), en mijn PS4 verticaal gezet met de bijbehorende stand. Tot op de dag van vandaag (nu week geleden) nog steeds geen plotselinge eject. Succes!
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Voor mij had het geholpen om het gewoon verticaal te zetten. Maanden geen last van.

    Tot vandaag. Hmm, even kijken hoe dit zich verder ontwikkeld. Heb er niet veel zin in om het op te moeten sturen.
     
  11. Ghost

    Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog steeds last ervan Dulle?
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vandaag toch weer eventjes. Niet zo heftig als gisteren (was een kwartier lang een groot piepfestijn), maar toch.

    Nog een keertje boos naar dat ding kijken, dan houdt ie vast wel op.

    edit: Ik zet em net aan, en ipv gepiep hoor ik nu constant dat geluid alsof ie een disc probeert te pakken.
     
  13. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb sinds kort een PS4 Destiny bundel gekocht bij de Mediamarkt. Het is zo dat de linkertrigger L2 van de controller enorm KRAAKT.

    [yt]EpkreCKxH1k[/yt]



    Moet ik terug naar Mediamarkt of is dit een zaak van Sony klantenservice?

    Ik hoor het graag.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2014
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Als je hem terug wilt sturen dan zou ik hem direct naar Sony terug sturen. Dit omdat via de Mediamarkt het nog langer duurt.
    Sony doet niet moeilijk over zulke dingen.

    Wanneer je er (ongeveer 2 weken) niet zonder kunt, zou ik dit eens proberen:
    blabla"]

    Als dit ook niet lukt en je wilt hem nogmaals écht niet kwijt zijn, dan zou ik hem uit elkaar halen en even alles precies goed nachecken.
    Hier kun je genoeg goede YT filmpjes over vinden.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat piepen is bij mij vanzelf weggegaan. :p Had er in het begin wat last van, maar nu ik deze posts zie besef ik opeens dat het helemaal weg is :lwn:

    Al had ik liever wat gepiep en dan geen PS4 wat de eject knop iets té leuk vindt. :+
     
  16. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Het is toch werkelijk schandalig dat een next-gen controller zo 'goedkoop' aanvoelt? De 360 controller voelde zo stevig en sterk aan. Nooit problemen mee gehad.
     
  17. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Thnx, ik ga het even uitproberen.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Klopt. Al is het meer een geval dat het goedkoop klinkt dan dat het goedkoop aanvoelt, want de feel vind ik verder wel lekker van de DS4 controller. Beste controller die ik tot nu toe heb gehad, nog beter dan de 360 controller.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Stevig, sterk en uiteindelijk ook zwaar, vond de batterypack ook hinderlijk aanvoelen.

    De ds4 mag wat mij betreft net iets hogere sticks hebben, maar daar zijn diverse oplossingen voor ;-)
     
  20. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik heb sinds vandaag een raar probleem met de ps4 controller. Als er een game in de ps4 zit, dan doet de controller raar. Zoals dat de 4 rechter buttons niet werken en de triggers. Dit gebeurt ook als de game in de ps4 zit en ik in het ps4 hoofdmenu wil navigeren. Zodra de game uit de ps4 is werkt de controller prima. Dit gebeurd met fifa 15 en TLoU. Weet iemand wat dit kan zijn en hoe dit op te lossen.

    Edit: De controller doet dit ook bij andere applicaties, zoals netflix, waar ik dan niet doorheen kan scrollen, omdat de analoge sticks niet werken. Ik heb de controller meerdere malen gerest, maar helaas geen oplossing.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2014

Deel Deze Pagina