1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Nieuwsbrief

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Kortestier, 2 okt 2009.

  1. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik kreeg zojuist een mail in mijn inbox waarin stond dat ik de gelegenheid kreeg om mij uit te schrijven voor de XBW nieuwsbrief.

    Maar hoe nutteloos dit mailtje ook was :+, ik kreeg wel een priemende vraag in mijn hoofd. Is er ooit een nieuwsbrief geweest en waarom is er vandaag de dag geen nieuwsbrief? Ik ben de afgelopen tijd minder aanwezig op het heilige XBW, maar het zou handig en zekerste weten stoer zijn belangrijk nieuws in mijn mailbox te ontvangen. Zo blijf ik altijd op de hoogte van vette "Gamefacts" en releases.

    Nu ben ik een vaste membert en zal ik niet zomaar verdwijnen zonder ooit nog van mij te laten horen, maar ik kan mij voorstellen dat ook nieuwe memberts dit als positief zouden beschouwen. Een globaal overzicht van de maand, waar nieuwe releases in staan, vette nieuwtjes en noem maar op.

    Ik vind het zelfs zo'n goed idee dat ik er zelf aan mee zou willen werken dit wederom tot stand te brengen, voor hoe lang het ook zou duren.

    Wat denke ge dervan? Biedt een nieuwsbrief enige bijdrage aan deze community?
    :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2009
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Willen we wel gaan doen! Gewoon wekelijkste nieuwsbrief en een persoonlijke nieuwsberief met alle updates over de games die jij volgt of preorder nieuws, etc.

    Maar goed, dan moeten we eerst sparen en werk beginnen aan ons nieuwe website-systeem om dat in te verwerken. :)
     
  3. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    E zou toch door een man of 2 een simpel html-eltje gemaakt kunnen worden die 1x in de maand wordt verstuurd met headlines? :) Zoveel werk lijkt mij dat niet :eek:
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Doe maar dan shorty :+
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja ik wil ook een soort van nieuwsbrief! Ik kom nooit op de frontpage, en heb geen abo meer op de PU.. Ik mis echt alles! Ik wist ook niks van die nieuwe Halo bv :p.
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Tss en daar schrijven we al die reviews en previews voor ;)

    Nieuwsbrief is wel een erg leuk idee natuurlijk!
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dan let je ook niet goed op op het forum :+
     
  8. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig, wat voor titel heb je? Misschien een ideetje voor jou.:D
     

Deel Deze Pagina