1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    IN z'n 5? Geen idee, ik kom er als ik een er een beetje redelijk door ga met 160 uit. Laatste bocht in z'n 4? nope :eek:
     
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Nieuwe Challenge:

    Naam: British Racing Green

    Baan: Embankment Rush reversed

    Auto: Aston Martin DBR9

    Ik heb toen net een 46.31 gereden en sta momenteel 29 ongeveer. Wat denken jullie welke tijd je moet rijden om in de top 64 te zitten? 45.xx?

    EDIT: Wazig er staat nu een kruisje bij waar het PGR3 logo hoort te staan in je gamercard...
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2006
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Bij mij niet :)
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nou, met de 4x4 challange 11/12de geworden van Europa :) Ben ook weer gequalificeerd voor de American Muscle....
     
  5. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Mm, heb nu een 46.27 staan en ben daarmee 42ste. Denk dat ik nog 3 tienden sneller kan gaan, maar dat dat niet voldoende is.
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    44.92 :)
     
  7. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja man dat is echt te goed gewoon. Ik heb nu 46.06 en daarvoor moest ik heel wat rondjes rijen. Als nou iemand een filmpje maakt van een tijd rond de 44/45 dan kan ik ook eens zien wat ik nou fout doe want ik dacht echt goed te rijden.


    Edit: woops foutje er stond 45.06 maar het is natuurlijk 46.06 dus is het ook niet echt een nette tijd :)
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2006
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tsja heb al wel 10x hier de camera batteryen opgeladen maar mijn broer laat hem dan weer leeg lopen omdat hij hem dan aan z'n computer hangt. Zo kan ik nooit wat opnemen. Echt |:- |:-

    Maar nette tijd :)
     
  9. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Even tussen alle tijden door een vraagje over de PGR3 Tournaments. Misschien dat het al ergens staat vermeld maar had ff geen zin om alles door te lezen (tja, lui he ;)) maar zijn er ook prijzen te winnen met de tournaments zoals 4x4, American Muscle etc. of is het puur voor je ranking of zo? Bij het eerste tournament had je prijzen en uiteindelijk de Lamborghini-fabriek (http://www.pgr3tournament.com) maar over de tournaments die je nu kon doen (4x4 etc) kan ik weining vinden hoe alles werkt.
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nope alleen bij de global tournament kon je wat winnen. De anderen zijn allemaal voor de fun. Zolang er in dit topic niks staat over prijzen zal er ook geen tournaments zijn met prijzen :9.

    Tsja maar ook al had je wat gewonnen, ik heb het iig nog steeds niet binnen. Verdamme :mad:
     
  11. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Thanks voor de info.

    Had toevallig je topic over de prijzen gelezen op het Xbox.com PGR3 forum. Hopelijk krijg je ze snel.
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik zou me prijs al moeten hebben maar ik heb ze nog niet :mad:. Zal er weer een berichtje inzetten...
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Echt een zeer slechte zaak. Zit nog steeds te wachten op m'n prijzen. En iedereen maar zeggen dat de service van Microsoft goed is :mad:
     
  14. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Boehoehoe ik heb mijn prijsje ook nog niet binnen:'-( . Gelukkig is het maar twee-en-een-halve maand geleden dat het toernooi is afgelopen|:-

    Ga ik net voor het eerst een keer proberen bumper view te rijden (op aanraden van stoeptegel8) ), rijd ik ineenkeer een redelijke tijd; 44.65 rank 8 toen. Hmmm misschien stap ik over naar de groep bumperrijders\o/ .
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2006
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Ik zit nu op een 45.5 of zoiets.
    Bocht 1 in z'n 3
    Bocht 3 in z'n 2
    Bocht 4 in z'n 2
    Bocht 5 in z'n 3
    8) Niet echt een goede ronde dus.
     
  16. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    45.32
    bijna zelfde als JP alleen bocht 5 in ze 4

    een 44.xx moet ik wel kunnen rijden ben benieuwd hoever de bar uiteindelijk gaat zakken
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    44.85 met een te slome opening: 11.91, kan je een 11.6 neerzetten....En op de 2de sectie won ik telkens 0.00.20 :{ Had alleen geen zin meer om verder tegaan...

    Edit: 44.74
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2006
  18. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu een 44.49, en dat was in 3rd person-view.... Grrr wat is nou sneller8) .
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Bumper-View High (K) :9
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    44.83

    Echt een bagger ronde. Je kan in de 3de en 4de bocht per bocht 2 tienden winnen als hij in z'n 3 blijften wéér ging hij naar z'n 2 in beide bochten :x Kut automatic ook. Waarom luister Bizarre niet gewoon naar de fans =(
     

Deel Deze Pagina