1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

  1. Hunter

    37,8%
  2. Titan

    32,4%
  3. Warlock

    29,7%
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    De grind toen de game net uit was was zwaar ... maar het gaf je meer voldoening als je wat gehaald had. Toen de VoG live ging en mensen de Raid wapens kregen en na de HM sommige de Mythoclast ... dat gaf de voldoening. Het bemachtigen van gear (forever 29) en wapens was hetgeen wat je ook wel bezig hield. Heb echt poging-na-poging gedaan om mijn Titan eindelijk op level 30 te krijgen omdat de VOG Raid schoentjes niet dropte. Zelfde als @Graveheart bijvoorbeeld ... gewoon geen enkele Fatebringer gekregen na alle runs. Volgens mij kreeg hij 'n jaar later zijn eerste.

    VoG was een geweldige Raid waarin ik me nog herinner dat @Hybrid en @Maddmonkey altijd het voortouw namen met de Relic. Toen die mechanic veranderde moest iedereen het kunnen. Maakte het wel stukken gaver. Zelfde geld met Crota. Ook hier was Monkey degene met het zwaard ... samen met @nawa. @bulletproof010 nam dat later over. Deze raids, ondanks hun mankementen, kon je blijven spelen. Dezelfde feeling kreeg ik niet met WOTM of Kings Fall.

    Toen de RNG werd aangepast en mensen wapens/armor kregen (volgens mij rond Crota's End) die ze nog niet hadden ... toen werd het allemaal wat vriendelijker. Echter wacht ik na 130 Crota Runs nog steeds op m'n Hunger of Crota.

    De grind hoeft voor mij niet hetzelfde niveau te hebben als toen met release ... maar ik zou het wel gaaf vinden als je bijvoorbeeld mensen tegenkomt die echt een bad-ass wapen hebben na zoveel uur ervoor te hebben gegrind. Een beetje variatie of een unieke Guardian die unieke gear heeft door ... eh, iets gedaan te hebben.

    Nu loopt iedereen nagenoeg met hetzelfde rond. Toch jammer. Als ik de geruchten mag geloven word Destiny 2 toch heel anders ... mag hopen van wel. Er is, tot nu toe, geen enkele game die zo lekker speelde als Destiny.
     
    Korkss vindt dit leuk.
  2. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Voor het gemak vergeet je maar ff wat deze golden lootdick wel allemaal gekregen heeft?! :+
     
    Rampage en MightyMikeDX vinden dit leuk.
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad wij mochten gewoon nooit de relic vasthouden. Gevolg is, dat we nog steeds complete noobs zijn :D. Kan me menig encounter met Crota herinneren die dankzij het ondertraind zijn menig keer afliep in een whipe! :D

    Maar godverdomme wat waren dat tijden ja. RESET BAM 3 x DE RAID OP HARD! Loot sluts maximus! Wordt er zelfs een beetje emotioneel van als ik er zo aan terug denk!
     
  4. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ik was ook zielig met mijn fatebringer... :'-(
     
    Rampage en CrazY vinden dit leuk.
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Je kan zeggen over RNG wat je wilt, maar die goude pikken zijn bij bij @Rampage en mijzelf eerder een koperen steenpuist. Wat een drama!
     
    Rampage vindt dit leuk.
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ja, maar dat was volgens mij allemaal na die dikke RNG update. Daarvoor was het bar-en-boos met 'em :+

    Je kan zeggen wat je wil inderdaad ... maar we bleven er wel tegenaan knallen :+ Meer omdat jij niet van opgeven wist .. tenzij je alles ineens had lol. "Zo, game kan de kast in!" ... *vrijdagavond* "Iemand potje TOO?" :+

    Ik weet niet meer wie de eerste was in de "groep" toen er bekend werd dat de Mythoclast dropte ... maar @Hybrid heeft altijd een gouden RNG pik gehad ... vreselijk. 2e VoG HM run ... en raak.

    De goede oude tijden. De tijd dat @Maddmonkey Crota gewoon lief aan zijn handje meenam naar binnen, zichzelf omdraait en z'n copyright zinnetje "WAAAAAAAAAAAAAAAAT!" roept. *veegt traantje weg*
     
    SHiZ NL vindt dit leuk.
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ben het deels met je eens. Dat de game de kast in ging had inderdaad te maken met zo goed als alles binnen gehoert te hebben. Maar de content droogte zorgde uiteindelijk steeds voor de daadwerkelijke pauzes. Roep al maanden dat ik deze game niet ga halen. Maar alles wijst totaal de andere kant op! HELUP!!! Ik wil niet weer 1000den uren lopen grinden........... of toch wel!!!!!!!! prrrrt!
     
    Rampage vindt dit leuk.
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ook jij gaat er gewoon aan geloven.

    Zelf zit ik niet echt op een herhaling van Destiny 1 te wachten en hoop ook echt dat deeltje 2 de nodige vernieuwing met zich meebrengt.
     
    SHiZ NL vindt dit leuk.
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Kan zit er dik in. Want één zon verlepte poster en alles begint weer te tintelen. Verdomme :). En het moet zeker wel wat nieuws gaan brengen, maar dat zal ook wel. Het is geen DLC meer maar een nieuwe installment! Let the hype begin!!!

    @nawa @Maddmonkey @bulletproof010 @Rampage @Flayner @CrazY @ShadowDX @Hybrid kan ik vast een plekje claimen voor een flawless trials run in Destiny 2 :p :lol:8)
     
    CrazY, nawa en Rampage vinden dit leuk.
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens mij had Hybrid alleen een helmpje de eerste keer dat ik Atheon van de map flikkerde. De enige tijden dat warlocks in pve heel erg gewild waren :+


    Maar zo lastig zal de game niet meer worden. Als er één aspect uit Destiny 1 wordt meegenomen, is het wel dat nieuwe light level systeem. Eerst was 1 level minder echt een bitch. Vervolgens kon je met -30 light nog prima wegkomen.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Over kazen in de raids (klinkt wel sexy) gaan wij hier niet openlijk praten @Maddmonkey dat is voorbestemd aan de Cobra's :p
     
    CrazY en Maddmonkey vinden dit leuk.
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    2e keer gelijk een Mythoclast ook. Ach iedereen heeft wel een keer "ik krijg nooit wat" geroepen haha.
    Was volgens mij een van de eerste die level 40 was. Maar ik heb de Icebreaker moeten kopen en Ghally kreeg ik ook pas insane laat.

    Dat vond ik wel jammer aan hoe ze het levelen meer casual maakte. Het speciale was een beetje weg.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Volgens mij herinnert iedereen nog wel wanneer hij zn Ghorn kreeg?:+

    Voor mij was dat een uur voordat je de 1ste Crota raid kist die je kon pakken (links als je in het begin beneden was aangekomen) gepatched werd dat daar niks speciaals meer uit kon komen.:D
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Derde run exotic kistje Vault of Glass. :+
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    8ste keer Atheon ofzo.
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    37e keer ofzo Crota. Gjallarhorn en de Icebreaker vielen nooit bij mij, net zoals de Fatebringer (kakzooi ;-)
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Is er serieus alleen een plaatje bekend?

    Mooie aankondiging Bungie......
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh boy. Last City hype.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina