1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

  1. Hunter

    37,8%
  2. Titan

    32,4%
  3. Warlock

    29,7%
  1. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Dit is wel heel triest:

    Zo moeilijk was die turbine toch niet?
    Begint het nerfen nu al? FUCKING CASUALS!! MET JE EEUWIGE GEZEIK OP ALLES!


    bron: http://www.hollywoodreporter.com/he...r-promises-just-extremely-small-slice-1023912
     
    Rampage vindt dit leuk.
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Oooh dat was die ronde kamer waar je drie keer op de engine moest schieten ? Ik moest echt even goed nadenken over een "challenging" part.

    Kut casuals... Het leven werkt niet op idioten kut Bungie. Neem gewoon hun geld af en laat ze lekker 300 keer doodgaan bij een storymissietje.

    [​IMG]

    Kijk ook dat IGN filmpje dat ik postte. Verschrikkelijk hoe die gast beweegt, aimt en probeert te schieten.

    Ja, zelfs mijn hond kan alle content gaan spelen als we op deze voet doorgaan..
     
    Korkss en CrazY vinden dit leuk.
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Destiny 2 concept art
     
    CrazY vindt dit leuk.
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Morgen moet je even xbw een Destiny 2 clan maken op battle.net btw ;)

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    RO3Li vindt dit leuk.
  6. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Bungie moet echt heel voorzichtig te werk gaan met buffs/nerfs. Maar degene die @CrazY post gaat natuurlijk helemaal nergens over. Laat een missie een keer uitdagend zijn ... niet alles hoeft binnen 2 uur uitgespeeld te worden. Hier-en-daar komen al complete lijsten met buffs/nerfs naar boven van mensen die echt uitvoerig de beta gespeeld hebben. Ja, leuk een aardig hoor ... maar zouden we eerst niet even wachten tot we de complete game hebben gespeeld voordat er op voorhand al allerlei dingen gewijzigd worden?

    Het enige wat ik graag zie is dat de supers wat sneller laden zodat er geen clusterfuck ontstaat aan het einde van PvP matches.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  8. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    De beta wereld schijnt al enkele maanden oud te zijn. Die 2e blade is er al langer uitgehaald! Wordt weer beetje uit verband getrokken
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dan mag ik me, hopelijk, wel afvragen waarom? Vind het echt een rare verandering.
     
  10. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Nee. Ik heb liever dat sommige dingen( bv fusionrifles en hunters )die duidelijk in de beta een buff of nerf nodig hebben gefixed worden voordat de game gereleased word en we weer 6 tot 10 maanden kunnen wachten op een fix.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar misschien zijn ze al gefixed in nieuwere builds.
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hoezo moet de Fusion Rifle generfed worden? Omdat je daar kills mee kan krijgen? Dat het ding belachelijk sterk is is te begrijpen :+ Staat nu immers in het HEAVY WEAPON SLOT. Overigens heb je in D1 ook de Saladins Vigil die mensen kan one-shotten van een belachelijke afstand. De Plan-C was ook zo'n overpowered apparaat.

    Als je nu zorgt dat de Rocket en Grenade Launcher ook naar dat niveau getild worden heb je meer wapens waar je uit kan kiezen. Bungie moet echt niet dezelfde fout gaan maken als ze deden in Destiny 1. Destiny 1 sweat-pakket = Eysaluna/Palindrome, Icebreaker en heavy naar keuze. De rest doet er niet meer toe jammer genoeg.

    Zie liever variatie i.p.v een nerf.
     
  13. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    de enige manier dat mensen een rocketL gaan kiezen boven een fusion zoals in de beta... is dat er meer ammo komt voor de rocketL. Wat ik niet wil:+
    Gewoon wat ammo uit die fusion en klaar. 3 of 4 schoten met dat ding is meer dan zat lijkt mij.
    Die fusion was zo OP dat ik letterlijk geen snipe heb aangeraakt.... :lol:

    En wie weet is t al aangepast indd, maar ik vind dat na een beta best aangegeven mag worden, wat er aangepast kan worden en niet wachten tot de fullgame gereleased word en dan gaan lopen klaagdinieën :p
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    *diepe ... diepe zucht*

    Misschien iets minder op Twitter rondhangen en comments retweeten van Gigglekut en Triplenek? Wellicht dat je dan inziet dat een nerf de game nu al schade kan doen. De Fusion is sterk, klopt. Het is ook een POWER WEAPON. De GL doet erg weinig damage waardoor je na 3 kogels nog zelf de boel moet afmaken. De RL heeft maar 1 raket, dus 1 kill (als je geluk hebt), de Sniper heeft teveel recoil/flinch en is niet te gebruiken op een map als deze en shotguns ... ja. Het is allemaal weer precies hetzelfde.

    "O MY GOD! MOM! GET THE CAMERA! I JUST GOT THIS SICK FUSION RIFLE KILL!"
    26-7-2017, D2 PvP player

    "FUCK THIS OP WEAPON! AAAAAAAAH FUCK! HE KILLED ME AGAIN! FUCK THIS GAME!"
    26-7-2017, D2 PvP player

    Als Bungie er nou eens voor zorgt om de overige wapens op dat niveau te krijgen heb je al meer variatie tijdens je rondje ownage met een Power Weapon. Zo lastig is dat niet? Of zie je liever dat er wederom een wapen kapot generfed word en ergens in de kluis stof loopt te happen? Want een kleine aanpassing staat gelijk aan het kapot maken van complete classes bij Bungie.

    Wel gek dat mensen niet lopen te jankzakken over de Saladins Vigil maar wel over een Fusion in de beta. Saladins Vigil ... geweldige sniper.
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2017
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Als diehard Destiny 1 vooper, Saladin mag nog niet eens de ballen kussen van de main ingrediënt. Deze fusion is zo sterk als de beta in Destiny 1. Overtunede shotgun is het nu.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    CrazY en Rampage vinden dit leuk.
  16. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Diepe zucht indd... heb je wel enig idee wat je zegt? Want je praat een hoop onzin en leugens in mijn ogen nu....
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Saladins Vigel is een heerlijke fusion mits je de juiste perks hebt. De Main Ingredient is een Fusion Sniper en erg sterk. Beide Fusion's zijn in staat om mensen met 1 schot op afstand neer te krijgen. Niets mis mee. Als je er goed mee om kan gaan.

    Wat heb je liever? Een variatie aan wapens ... of maar 1 wapen per class?
    En dan praat ik onzin.

    Schele. Leer begrijpend lezen.
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Gadver.

    Vreselijk OP.
    NERF DIE SHIT.

    :+
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Suros pre order pack jongens. Remember. :p

     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2017
    Rampage vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina