1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

  1. Hunter

    37,8%
  2. Titan

    32,4%
  3. Warlock

    29,7%
  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Vandaag toch wel weer is met redelijk veel plezier de game gespeeld. Ok ben nog niet met alles content, maar ze maken een kleine stap in de goede richting.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Wat heeft je mening doen veranderen?
     
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Mijn mening is niet echt veranderd, maar gewoon wat positiever. Je hebt nu iets meer te doen. Heroic strikes vind ik wel leuk ook levert dan naar mijn mening nog wel te weinig op.

    Die masterwork upgrades toevoeging is toch weer een kleine extra. En dan de ornaments waar je nu wat mee bezig kan.

    Ik vind het dus gewoon wat leuker nu er wat meer verschillende dingen te doen is. Laat me duidelijk wezen het is nog echt geen d1, maar als ze zo door blijven gaan met wat dingen toevoegen en dergelijke ben ik best blij.

    Kijk d1 zal het oo sommige vlakken denk ik niet meer worden, maar goed kan niet in de toekomst kijken dus wie weet.

    Alleen deze dlc is eigenlijk voor die prijs zijn geld niet waard, maar goed bij launch had ik de pass al gekocht, dus het is niet anders. En het is jammer dat er geen nieuwe trophies/archievements zijn toegevoegd.

    Heel soms en hopen dat dit met Bungie ook zo is heeft aan het begin veel kritiek juist wel effect en zal het op het einde van de rit allemaal wel goed wezen. Maar goed dat is afwachten.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. witloof349

    witloof349 New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Is hier eigenlijk een actieve clan om te raiden enz? Mijn belgische clan is zowat doodgebloed en ik wil graag de raid eens doen.
    PSN: EwoudSom
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Joh, dan pas? 8)
     
  7. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Tegen die tijd staat die game niet meer op m'n hdd.

    Stelletje prutsers.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Goed artikel. Hardcore mensen pissed gemaakt die Destiny 1 levend hebben gehouden het eerste jaar.
    Las ook laatste dat 6vs6 pvp weer terugkomt. Grappen makers. Hadden ze gelijk moeten doen na de beta.



    https://www.usgamer.net/articles/how-destiny-2-failed-its-fanbase-analysis
     
    Rampage vindt dit leuk.
  9. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Vind het wel grappig dat ze de game proberen te redden. Man de game is gewoon dood. Allemaal hun eigen schuld door alweer een kale game uit te brengen en zoveel mogelijk achter een paywall te zetten.
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Bungie heeft alles gedaan om een PvP zo ongemakkelijk mogelijk te maken. Alles nerfen waar mensen plezier uit haalden. 4v4 PvP? Daar vroeg NIEMAND om. Erge was, het PvE gedeelte ging eraan onderdoor.

    Maanden geleden werd er hier geroepen dat het een pluspunt zou zijn als het 4v4 zou worden... en dat het de game goed zou doen ... niets is minder waar. Erg jammer want ik mis de franchise wel.

    Fall 2018 krijgen we de eerste grote DLC. Be benieuwd in hoeverre Bungie de boel dan gelijmd heeft... wel mooi dat je nu niks meer hoort van Luke "money at the screen" Smith.
     
  11. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
  12. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Laat me raden. Aankomende jaar gaat de game weer een goede kant op en een half jaar tot een jaar later komt het volgende deel om alles weer van de tafel te vegen :cool:
     
    Zifnap, CrazY, Yellow 13 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Natuurlijk. En voor deel drie, en bijbehorende mooie beloften, gaan jullie ook weer geld uittrekken. Let maar op. ;)
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2018
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, vergeet het maar. Bungie moet gewoon een keer op hun flikker krijgen, klaar uit. ;)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Een eventuele deel 3 koop ik niet meer bij release. Wacht dan eerst wel een paar maanden om ervaringen van andere te lezen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Toch jammer. Vroeger was het bij Bungie "day one purchase" bij veel mensen. Bij mij ook.
     
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja bij mij ook en hoewel ik best wel plezier heb gehaald uit Destiny 2 en misschien ook nog wel krijg is het gewoon niet wat ik gedacht en gehoopt had. Het is echt geen slechte game, maar het is gewoon op sommige vlakken niet beter dan Destiny 1.
     
  19. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Weinig trek om nog meer van die filmpjes te kijken ... iemand een transcript? Dat clickbait gezeik is echt onzin want nergens is bevestigd dat we nieuwe Subclasses gaan krijgen.

    Waar the fuck is Luke Smith trouwens gebleven?
     

Deel Deze Pagina