1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Destiny Matchmaking Topic

Discussie in 'Games' gestart door Eetstokje, 19 sep 2014.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Dan ga ik vanavond niet mee. Vind het helemaal niet erg om te helpen maar dan liever op vrijdag avond / zaterdagen. Dan ben ik namelijk langer online als doordeweeks. Doordeweeks wil ik liever gewoon even lekker gas geven en de dingen die ik wil doen afmaken zodat ik daarna andere kan helpen. i.p.v eerst mensen helpen en vervolgens misschien niet mijn eigen dingen kunnen doen snap je haha.
     
  2. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    duidelijk , np @Dagger

    weinig animo voor de rest dus zal wel een LFG groepje worden en engels lullen :+
     
    Pride vindt dit leuk.
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Doe het bijna elke week met randoms. Van de god weet hoeveel runs nu pas 2 keer met mensen van XBW gedaan haha.
     
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik wil uiteraard wel en een maat van mij wil ook wel meedoen die weet ongeveer wat hij moet doen heeft bij mij twee keer nu gekeken wat de bedoeling is.
     
  5. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ok zijn we iig met 3 man , kijken we straks hoe of er nog meer mee willen doen
     
  6. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    nog 2 man voor normal raid kings fall , wie maakt ons los :)
     
  7. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    nog maar 1.... Iemand?!?
     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Was weer leuk guys jammer dat de Xbox ons zo nu en dan wat tegen zat gister avond. Die party shit hebben ze nog steeds niet goed voor elkaar bij Microsoft wat een ramp zo nu en dan.
     
    Pride vindt dit leuk.
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Hoever gekomen gister mannen?
     
  10. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    met wat vertraging door een Belg, vastlopers en party disconnects zijn we tot Sisters gekomen

    oh en @dannygielen zat met zijn hand in het gips dus dat was voor hem ook een uitdaging :+

    alleen een handschoen gehad van 305 , hopelijk krijg ik nog wat leuks uit de engrams die
    tijdens de raid dropte, geen tijd meer om in te leveren gister.
     
    Pride vindt dit leuk.
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nice, om de Daughters en Oryx makkelijker te maken ( naja net wat je het fijnste vind ) kun je ook nummers toewijzen aan mensen i.p.v platforms. Als dan iemand de runner word hoef je alleen maar je nummer te roepen wat je was. Vanaf waar de relic boven hangt 1 tegen de klok in word dan nummer 1 die daarop 2 en 3. Dus de relic hangt elke keer ergens anders dus nummer 1,2 en 3 staan ook elke keer ergens anders. Maar blijven wel 1,2 en 3.

    Weet niet of je het snapt is lastig typen :D

    edit: 1 blijft bij de runner, 2 is het platform daarna en 3 weer daarna. Waar de relic zelf boven hangt blijft altijd leeg dus je hoeft maar 3 mensen toe te wijzen.
     
  12. badeentje

    badeentje Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    29
    Om het makkelijker te maken en geen lange verhalen:

    www.youtube.nl zoek op how to do the raid in Destiny.


    Hoppa zelfs met beeld erbij!
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Jonge jonge want ben jij een kleinzerig mannetje. Ga je nu onder al mijn berichten wat plaatsen? Bahbah wat zielig.
     
  14. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Meeste hebben hun wel een keer verslagen dus moet goed komen. Alleen waar ik mij zorgen om maak is de damage dat ging gisteren niet helemaal lekker. Op 1 of andere manier was de damage die we maakte bij de bosses best laag (waardoor het wel allemaal nipt ging). Vorige keer in de RAID ging dat toch wel beter, maar goed alles zat gisteren tegen dus dat kon ook nog wel haha.

    Met een beetje geluk en niet veel tegenslagen hadden we waarschijnlijk wel Sisters verslagen gister nog.
     
  15. badeentje

    badeentje Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    29

    Waar heb jij last van kerel?
    Het is toch makkelijker om iets te zien dan het geheel uit te leggen of niet?
    Ik geef gewoon antwoord op iemand zijn reactie.Je zegt zelf : Weet niet of je het snapt is lastig typen :D


    Ben HEEL duidelijk geweest in PM meneer grootheidwaanzin.


    Heb je de Touch of Malice?
    Die is bij de sisters en Orix heel erg fijn.Maak je ook VEEL damage mee.

    Anders sniper gebruiken.Werkt ook heel erg goed.
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Grootheidswaanzin? Die is nieuw :D en ik vond je niet duidelijk in PM helaas.
     
  17. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    soepel is anders inderdaad...maar met zoveel tegenslag viel het me nie tegen... Alleen de loot... Was wel blij toen die belg ermee stopte :)
     
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Gaat elke keer dat je het doet makkelijker. Leukste is elke week met een vast clubje en dan steeds verder komen. En de loot tsjah, random random helaas. Maar alles in 1 run krijgen is ook niks, dan heb je niks meer te doen :+
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Let erop dat dit een matchmaking topic is jongens. :)
     
    dannygielen, Pride en badeentje vinden dit leuk.
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Nog even op de vraag van Badeendje dan hou ik het bij matchmaking maar nee die heb ik nog niet. Moet daar echt eens mee aan de gang maar heb nog niet echt door allemaal hoe je die kan krijgen.
     

Deel Deze Pagina