1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Gelukkig is er weinig special ammo. :+
    GG Bungo!




    Edit; 1e special ammo abuse gevonden.

    Neem een shotty met rescue mag, neem een titan met lightning nades... Damage jezelf en titan skate hard in de muur en voila een volle mag.
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2017
    nawa, CrazY en AnubisNefer vinden dit leuk.
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat is er met special ammo nu dan?
     
  3. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Zelfde als heavy, als je dood gaat ben je alles kwijt behalve side arm ammo dan.
    Special crates spawnen nu wel elke 60 sec ipv elke 2 minuten.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    En? Hoe is de nieuwe meta? :+
     
  5. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Try it yourself zou ik zeggen..
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  6. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Beetje sarcastisch toontje lijkt het maar goed. Vindt het erg goed. Alle primaries komen langs. Ben zelf weer fijn bezig met een Suros Regime, maar ook zat handcannons, scouts en pulserifles zie je. Sinds dinsdag niet 1x gekilled door een matador sniper.
     
    bulletproof010 en AnubisNefer vinden dit leuk.
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Parthian shot, nirwen mercy, hopscotch ga ik zelf uitproberen alsook de suros en hawkmoon
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  8. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Had gister de khvostov uitgeprobeerd nadat ik er een paar x door neergesmolten werd en dat wapen schiet imo beter dan de suros.

    Zag net trouwens de top 10 wapens in pvp na de update... Clever dragon verdwenen uit top 10 primaries met de nummero uno op dit moment de eyasluna..

    Special weapons is de matador naar plek 3 gezakt en uiteraard de wormwood met stip op 1 :+
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Wormwood? Ja echt?

    Trespassers dan?

    Eyasluna heb ik aleen maar kut rollen en ik schiet op dit moment best poep met handcannons.hahahaha
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nee. Game komt m'n XBOX niet meer in :) Is mooi geweest na 3 jaar.
    ...misschien als de April update wat leuks bevat

    Sarcastisch? Nee hoor. Vind het altijd opmerkelijk dat de "beste" wapens gelijk uit de top 10 verdwijnen en kapot generfed worden. Is niet de eerste keer, zeker niet de laatste.
     
    nawa vindt dit leuk.
  11. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Trespasser staat op 2.
    Maar wormwood word bijna 2 x vaker gebruikt momenteel. Vendor versie is echt een beest!

    [​IMG]



    @Rampage dat valt allemaal wel mee hoor, kijk het lijstje maar.
     
    Rampage en AnubisNefer vinden dit leuk.
  12. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Valt inderdaad reuze mee, Clever is nogsteeds fijn. Alleen die Truth nerf? Why?

    Vanavond de Khvostov proberen. Op de snelste rof?

    Nirwens is toch niet gebuffed. Alleen degene met de laagste rof: Spare Change en Partian Shot bv.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Het gaat mij er meer om dat Bungie niet luistert naar de vele spelers die deze game spelen ... maar naar de elite (de PvP spelers) die constant maar klagen over Bladedancers, Voidwalkers of het gebruik van een Shotgun. De reden hiervoor is omdat het voor hun ook moeilijker word. Want stel je voor dat iemand na maanden grinden eindelijk een goed wapen heeft wat er met kop en schouders bovenuit steekt. Stel je eens voor dat dat de bedoeling is ...

    Shotguns zijn nu "stuk". Daarvoor hebben ze ineens Sidearms ... :D En over 6 maanden slopen ze de Sidearms en zijn snipers helemaal in.

    En ja, ik heb makkelijk praten want heb de game al een flinke poos niet aangeraakt. Maar het is elke weapon-balance patch hetzelfde liedje. Sta er niet meer van te kijken.
     
  14. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Sorry maar ik vind dit BULLSHIT...
    Shotguns zijn niet kapot er is gewoon weinig ammo en imo mogen de wapens die de special ammo economy bypassen ( zoas Icebreaker , sidearms , Uni en NLB enz ) ook aanpassen dat ze minder ammo hebben, want het is natuurlijk beetje onzin dat als iemand met shotgun ammo dood gaat alles kwijt is en iemand die met 125 sidearm ammo dood gaat wel weer met alle 125 kogels spawnt.

    En de Blade nerf was een dev die erover klaagde, de community niet.
     
  15. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Shotguns zijn niet stuk. Ze zijn nu close range weapons, zoals het hoort.
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dus ... een developer ... en de community? Wat vonden die er van? Las daar vrij weinig over. Snap gewoon niet waarom je in godsnaam constant moet kutten met Special Ammo? Was toch prima zoals het was? Gewoon een wijziging die niet nodig was. Het is zeker onzin dat iemand met een Shotgun al z'n special kwijt is en iemand met de Trespasser (of andere Sidearm) zijn kogels behoud.

    Dat waren ze altijd al. Dan nog was het vaak een hit-and-miss situatie waarbij je iemand de volle laag gaf en hij gewoon bleef leven. Was, imo, niets mis met shotguns. Heb jij de glorie-dagen van de Shotgun meegemaakt? Met Rangefinder + Shot Package? :+

    Again, het gaat mij er om dat er dingen worden aangepast (lees, kapot gemaakt) waar totaal niet om gevraagd word. Nu vallen er een boel wapens weg die, in mijn ogen, prima te counteren waren. Wederom zijn er nu een berg andere wapens die er ineens bovenuit steken waar straks weer over geklaagd gaat worden. T'is een vicieus cirkeltje.
     
  17. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085

    Voorzover ik hoor en lees... Is niemand t eens met de bladedancer nerf. De healthregen was mischien door bungie gedaan omdat je nu niet elke x tegen de matador op danst.
    Maar totaal onnodig vind ik, net als met blink dat je radar verdwijnt. Die radar komt pas na 2 stappen uit je blink weer terug ofso en dat vind ik net iets te lang persoonlijk.
    En de perk waarvoor ik BD gebruikte is uiteraard ook verziekt.. Quickdraw.

    Ik ga mn blade hierdoor links laten liggen en mij meer focussen op nightstalker en warlocks.
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    En waarom zijn deze nerfs/veranderingen nodig? Nergens voor, lijkt mij :)
    Er zijn gewoon dingen waar de community om vraagt en die telkens niet gedaan worden. Dat is zo vreselijk aan hoe er nu gepatched word. Sommige dingen zijn kapot terwijl de noodzaak voor verandering ergens anders ligt.
     
  19. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Dat zeg ik ook toch net als de community, voor zover ik weet.

    Blade had imo niks aan veranderd hoeven worden in tegenstelling tot de stormlocks.
    Die weer mooi weg komen met deze patch..

    Weapons balancing voor de rest is niks mis mee.. Al hadden ze het ook op eenandere manier kunnen oplossen dat er minder special weapons gebruikt zou worden.

    En jammer dat skorri niet iss aangepast.
    Las op reddit ergens iemand die een betere manier van werking had voor skorri..
    Dat je alleen extra super energie krijgt als je een kill maakt in de buurt van een skorri zodat mensen niet gaan spawncampen voor hun supertjes.

    Ben wel erg benieuwd naar Trials morgen.
    Ik gok op een hooop NLB/sidearms en Uni/sidearm en icebreakers...
     
  20. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Wacht ff.. De storm melee is generfed en de landfall is generfed?!
    Was dat nog niet genoeg om deze class in één klap compleet om zeep te helpen?

    Daarnaast is de combi shotty/storm met deze patch gekilled.

    Een nerf was nodig.. True that, maar er is nu wel weer een overkill.
    Deze class is nu net zo om zeep geholpen als de blade dancer IMO.

    Niks mooi wegkomen dus..
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2017

Deel Deze Pagina