1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Digitale vs Fysieke spellen

Discussie in 'Algemeen' gestart door ExquisiteSteez, 29 sep 2014.

?

Wat prefereer jij?

  1. Digitale spellen

    5 stem(men)
    71,4%
  2. Fysieke spellen

    2 stem(men)
    28,6%
  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat is eerder een voordeel van xbox digitaal vs ps digitaal. Niet per se van digitaal vs fysiek want het kan alleen op xbox nu. Een simpele game prijs delen kan ik dus ook gewoon met vrienden
     
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Als ik een PS4 game uit de Amerikaanse store download, krijg ik dan ook de Nederlandse ondertiteling te zien als ik het spel op mijn NL account speel ? Dacht dat dit wel het geval was op de PS3 (omdat je systeemtaal in het Nederlands is). Geen idee of het ook zo is op de PS4.

    PS4 exclusives hebben altijd NL ondertiteling. Wil LBP3 preorderen in de US store (scheelt je toch al gauw €15-€20). Zodat ik een game heb die ik met mijn broertje kan spelen in co-op.

    Voor mij maakt t zelf nie uit. Is meer voor mijn broertje
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik heb FIFA 15 via US PSN gedownload maar ik kan niet kiezen voor een Nederlands menu, commentaar heb ik niet naar gekeken. Zou dus kunnen dat het er dan niet in zit.
     
  4. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ja had het al getest met de Fifa demo

    Fifa demo in EU store heeft Nederlandse ondertiteling, Fifa demo in US store heeft geen Nederlandse ondertiteling.

    Dan koop ik LBP wel in de EU store.

    The Evil Within ga ik wel uit de US store halen, mooie prijs !!
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Behalve het niet hoeven verwisselen van discs zie ik inderdaad weinig voordeel. Preloaden is leuk, maar de game unlockt pas op de releasedag.
    Ondertussen hebben anderen al twee a drie dagen de disc-based versie en in sommige gevallen de game al bijna uit. :+
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ligt eraan waar je hem haalt. Ik haal hem op de US store en daar is de release vaak op dinsdag ipv donderdag etc.
    Dus speel je twee dagen eerder. Zoals ACU laatst.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja alleen is dat een grijs gebied. Ik vind het sowieso dom dat ze releases niet worldwide doen. Word vaak gespoiled op yt
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou, hoor toch wel regelmatig mensen die zeggen dat de Xbox of ps4 herrie maakt als er een disc in zit. Met Shadow of Mordor heb ik dit ook ervaren terwijl digitaal gewoon geruisloos is.
     
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Stel dat ik mijn Xbox One zou wegdoen waar een aantal digitale games op staan, dan kan iemand anders toch gewoon die games spelen toch?
    Maar als ik nou toch ooit besluit er weer een te kopen, dan kan ik ze niet meer spelen lijkt me?
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Is gekoppeld aan je/een account. ;)
     
  11. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Als ik mijn profiel van de One verwijder en daarna inlog met een willekeurig account kan ik die games gewoon spelen.
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik neem aan dat je willekeurige Xbox bedoeld, dan is het antwoord wel ja.

    Jouw account bevat de licentie van die games, de Xbox zal dit nakijken en dan kan de game nog wel op de console staan maar zonder licentie gaat die niet werken.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee willekeurig account klopt MITS jouw eigen account ingesteld is als home/master account. Dit kan alleen op 1 console though en dit is in principe hoe gamesharen werkt
     

Deel Deze Pagina