1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] DiRT 4

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 26 jan 2017.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    [​IMG]

    "Motorsport by its very nature is dangerous", Aldus Codemasters. DiRT 4 is na DiRT Rally de echte opvolger in de DiRT reeks. Met DiRT Rally heeft ontwikkelaar Codemasters aangetoond een echte rally simulator te kunnen bouwen. Met DiRT mogen we de grote en complete versie verwachten! Volgens Codemasters gaat DiRT 4 helemaal om het accepteren van het gevaar. De adrenaline die je krijgt van het off-road racen. Het houden van het gevoel en het 100% pushen vlak langs de ravijnen.

    Meer dan 50 van de beste off-road raceauto's ooit
    Onder andere de Ford Fiesta R5, Mitsubishi Lancer Evolution VI, Subaru WRX STI NR4 and Audi Sport quattro S1 E2.

    5 rally locaties met miljoenen routes
    Australië, Spain, Michigan, Zweden & Wales.

    Officiële FIA World Rallycross Championship content
    Montalegre, Lohéac Bretagne, Hell, Holjes & Lydden Hill.

    LANDRUSH
    Short-course dirt track racing in Pro Buggies, Pro-2 Trucks, Pro-4 Trucks en Crosskart voertuigen in Californië, Nevada and Mexico.

    JOYRIDE
    Laptime challenges, smash challenges, een free-play locatie en het versturen van challenges naar vrienden.

    DiRT ACADEMY
    Neem lessen in de DirtFish Rally School in Washington, USA, waar je je skills en techniek verbeterd en kan oefenen.

    CAREER MODE
    Creëer je eigen coureur en doe mee in verschillende disciplines, trek sponsoren aan en bouw je eigen team op.

    COMPETITIVE GAMING
    dagelijks, wekelijks en maandelijkse challenges tegen andere spelers over de wereld.

    NEXT GENERATION OF RACENET
    Live ladder, leagues en tournamenten, cross-platform leaderboards, en een verbeterd telemetry systeem.

    TUNING
    Tweak de set-up van de auto vehicle om hem beter te maken voor de stage en het weer.

    DAMAGE & REPAIRS
    Met een verbeterd schade model is het nog belangrijker om de auto goed te onderhouden tussen de stages door.



    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2017
  2. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Had liever een DiRT Rally 2 gezien, maar deze komt er ook wel in.

    Wel tof dat buggies en trucks eindelijk weer terugkomen. Jammer van Joyride, dat hadden ze er wel uit mogen slopen wat mij betreft. :+ Ik geloof nu ook niet zo veel van het verhaal dat ze Dirt 2/3 met Dirt Rally willen combineren.
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Met de Stage Creator heb je oneindige stages, dus dan mag er zo'n fun mode wel in blijven van mij. :p
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Dat zeiden ze over GRID 2 ook, maar die mode leek helemaal nergens op.
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Wat betreft de physics: "Petter and Kris came to the development studio to consult and assist with the handling aspects of Dirt 4 — and thanks to their years of world-class Rally and Rallycross experience, Dirt 4’s feel and handling has been taken to the next level." en "If you loved the challenge of DiRT Rally, then you can switch to the Sim Handling mode and have an experience that is even closer to the real deal than we managed to achieve with DiRT Rally." aldus een aantal sites, dus dat zit vast wel goed.
     
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Wederom maar 5 Rallycross locaties.. beetje karig.
     
  7. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Het klinkt hoopvol iig. Dirt Rally was me wat te, al hadden ze de stages en physics weer eindelijk goed.
     
  8. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dirt Rally was fantastisch, toch heb ik dat niet meer dan 10 uur gespeeld. Bij Dirt 3 was ik verslaafd aan de gymkhana modes, lijkt me gaaf als ze dat een beetje leuk/realistisch neer kunnen zetten.
     
  9. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046


    Die commentatoren zijn echt te dom voor woorden, maar heuj, gameplay.

    En die stage editor ziet er maar heel matig uit.
     
  10. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Het ziet er een stuk minder bombastisch uit, wat alleen maar een pluspunt is.
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2017
    Kimi NL vindt dit leuk.
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Hyped!

     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Staat al 3 weken boven je hoor. :+
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  14. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    [​IMG]

    Haha het is idd precies dezelfde. Zag andere titel en andere spotlengte dus dacht prima... Ach, heb toch het geheugen van een goudvis. Kan geen kwaad om het filmpje 2x te zien.
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Geen hedendaagse WRC monsters helaas door stom WRC licentie geneuzel. Hopelijk gaat het goed verkopen alsnog zodat de dumb dumb WRC licentiehouders inzien dat de huidige officiele WRC titels complete faal zijn zodat CM lekker met de licentie aan de slag mag.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    @maxqubit geen VR bij release in juni helaas.
    Zal wel net als bij Dirt Rally later komen,
    Zolang het aanbod van AAA VR titels laag blijft en de focus er dus ook niet volledig op ligt bij ontwikkelaars, wacht ik rustig op VR 2 oid
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Het aanbod van VR AAA titels is inderdaad bedroevend. Ik denk dan ook dat de eerste VR niet doorbreekt. Wellicht bij een tweede generatie met betere gfx dat het wat aan zou kunnen trekken.
    Voor nu heb ik erg veel plezier aan De paar games die ik heb, oa Dirt Rally en Driveclub. Dat alleen al maakt voor mij de vr aankoop geen miskoop. Wel een dure aankoop.
    Ik hoop dat er toch nog wat meer AAA titels verschijnen al vrees ik dat dit een stille hoop blijft.
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    En toch vond ik het jammer om te lezen dat deze weer erg 'sim' gaat worden. Ik vond zelf Dirt Rally te moeilijk en na verloop zelfs frusterend moeilijk. Misschien wordt ik ook wel te oud hiervoor en ligt mijn motivatie om nog een spel helemaal 'onder de knie te krijgen' wel erg laag. =(

    Had liever een arcade racer zoals Dirt 1 tot 3 (maar dan zónder die Amerikaanse shit erin) gezien.
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb het alleen met de controller gespeeld, heb geen stuurtje. Maar vond het met de controller en die te strakke tijden wel erg moeilijk. Best jammer want keek echt heel erg uit naar die game. VR lijkt mij ook wel gaaf in een rally game, maar helaas heb ik ook (nog) geen VR! :)
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    De game gaat twee verschillende physics engines bevatten. De sim variant die is doorontwikkeld van DiRT Rally en een 'gamer' variant die erg lijkt op DiRT 3.
     
    Excess-Denied en WorkingTitle vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina