1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] DiRT Rally

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 28 apr 2015.

  1. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Ik ben echt een zondags rijder dus kom probably niet eens onder de 3 minuten :+
     
    inoway en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik moet echt even gaan starten.... top 300 zal niet zo rap gaan. Hoewel ik met pcars ook ineens in de top 100 stond met de indy car.. cool... :D
    ik ga oefenen., als ik een beetje kan zitten op mijn stoel met te laag tafeltje en verschuivende pedalen 8)
     
  3. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Die verschuivende pedalen heb ik ook nog last van.. ook met klittenband trap ik ze weg. Achja
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nee dat houdt pas op met de wheel stand pro. Dan zitten ze vast. Dat vond ik met mijn TX wheel ook zo'n verademing.
    Nou ja, volgende maand maar weer even kijken voor een WSP.
     
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Tuurlijk is een playseat top. Maar erg prijzig. De WSP is prima en de pedalen zitten ook daar gewoon vast. Je klapt het ding neer en hij kan zo hup achter de bank..
    was geld geen issue dan zou ik waarschijnlijk ook zoiets aanschaffen. Maar dan had ik ook een higer end wheel...
     
  6. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Precies, dan is mijn seat 2x zo duur als mijn wheel, gebruik hem ook maar af en toe dus ja dubio
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2017
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    :+
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Leuk.. Hoop dat ik snel aan de slag kan. Maar ik denk niet dat ik je snel zal inhalen.
     
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Als ik vrije stages kies dan is het steeds donker en/of regen.. ik zie zo 1 2 3 ook niet waardoor dit komt.
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik zie nog steeds geen tijden van jou @maxqubit wel je naam maar geen tijden. |:-
     
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Bizar..
    Ik heb deze gereden.
    Germany - Waldaufstieg [Sprint] - Group B [4WD]
    Ik had de rode BMW. Meest linkse keuze dus. Maar daar zal het niet aan liggen denk ik.

    Wel bar slecht want, A zonder vr en B ik zat er klote voor dus kon mij niet echt concentreren.

    Zal die nog eens rijden. Ik wil graag tijden zien. Is wel een uitdaging vind ik.
     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ahhhh damned fuck hell and devil. Je zal gelijk hebben. Morgen meteen proberen. :D
    Thanks... :thumbs:
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Whaaaa nu zie ik je indd. Man 2:50,926 bizar... mja ik rij nu even zonder VR en wheel. Morgen komt de nieuwe binnen..
    Schakel jij manual?
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Cool.. ik speel zelf ook incar view, altijd eigenlijk. Hoewel je met de bonet cam wel meer snelheids gevoel hebt.
    Manual Schakelen met Rally blijf ik best lastig vinden maar dat is meer een kwestie van te weinig gedaan. Met alle gewone racegames, pcars etc schakel ik altijd handmatig. Automatisch schakelen bij die games voelt voor mij als een cheat en haalt een heel groot deel van de fun weg. Bij Rally ook natuurlijk maar met een controller is het sowieso arcade.

    Ik zie trouwens een gast op nr 1 staan met een tijd van 38 sec. Euhhhhh......dat moet een fout zijn.
    Daaronder iemand met 1:10 man dat kan toch niet, zo snel... echt bizar.

    Ik ga je run kijken..
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    @maxqubit Hoe heb jij de calibratie gedaan? Ik draai mij een ongans. Het stuur zelf staat op AOR 900. Als ik dan ingame de calibratie doe dan kan ik drie keer een rondje draaien met het stuur voordat hij aan het einde is. Bizar zeg..
    als ik nu een hairpin instuur dan moet ik gewoon teveel rinddraaien met het wheel.8)
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Dan ga ik er morgen nog eens goed voor zitten... :thumbs:
     
    inoway vindt dit leuk.
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb nu deze settings gebruikt en nu kan ik ook gewoon sturen door een hairpin. Tevens rijdt het nu een pak beter dan zonder deze settings.. misschien ook wat voor jou?

     
    inoway vindt dit leuk.
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wilde vanavond wat tijden neerzetten. Maar hoe en waar kan ik jullie tijden zien?
     
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou mijn tijd moet je maar even niet bekijken,8) ik ben der nog lang niet zo rap..
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Bak er ook weinig van hoor :lol:
     

Deel Deze Pagina