1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Discussie] Bestaat er Buitenaards leven? [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 6 jul 2011.

  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Samenleving is toch al voorbij en wordt vernietigd door een meteoriet. Dus wat maakt het uit dat ze die informatie verborgen houden? 1 dagje extra rust?
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik zou het echt belachelijk vinden als niemand het recht krijgt om z'n laatste momenten in te delen zoals hij/zij dat zou willen. Dat zouden de (meeste?) overheden de mensen volgens mij ook nooit ontnemen.
     
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Belachelijk is het wel ja, maar dat zou wel de realiteit zijn. Wat voor jou misschien de perfecte einde zou zijn om met je familie door te brengen, is misschien voor een andere met een machine geweer door de straat heen te lopen en mensen neer te schieten, bedoel het is toch je laatste dag dan. En stel jij was net op dat moment onderweg naar je familie daar gaat dan je laatste dag.

    Ben wel vrij zeker dat zo'n event geheim wordt gehouden tot het laatst mogelijke moment.

    Tenzij je weet wat er in Area 51 wordt gedaan of is gebeurt kan je die statement niet maken of ze wel of niet bezig hebben gehouden met Aliens.
    Area 51 is zelf geen geheime basis, maar alles wat er gedaan wordt binnen de basis is strict geheim.
     
  4. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk zeker niet dat het iets met aliens te maken had. Je mag natuurlijk alles denken maar ik denk dat je wat minder spelletjes moet spelen:emo:


    Ik snap je nog steeds niet.
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Area 51 heeft zijn status te danken aan het Roswell Incident. Het is niet zo dat Area 51 gemaakt is om buitenaards leven verborgen te houden.
     
  6. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Vraagje, het Roswell incident vond plaats in 1947, terwijl Area 51 werd opgericht in 1955.....
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dan haal ik iets door elkaar en heb ik geen flauw idee waar de Area 51 mythe vandaan komt.
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ancient Aliens fans hier?

    [yt]j9w-i5oZqaQ[/yt]

    Was natuurlijk allang duidelijk dat het allemaal vergezochte en matig of niet onderbouwde onzin was, maar dat ze het zó bont maakte had ik niet verwacht :D
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, meer dan 3 uur. Flinke zit. Vooral voor een sceptische film. :+ (hey, dat is altijd minder leuk om te bekijken!)

    Waar komt het op neer? Liegen ze, vervalsen ze beelden/geschriften etc? Of is het meer 'het is allemaal vergezocht, en ik ben het niet eens met hun conclusies'
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    3 uurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :mad:
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ze liegen, verdraaien, zijn uitermate selectief, interpreteren op basis van valse aannames en ze vullen gaten met slecht of niet onderbouwde theorieën en/of niet toetsbare quatsch.

    Bovendien weerlegt de maker alle punten zeer overtuigend door met goed onderbouwde en veel annemelijker data te komen.

    Ik zou het zeker kijken als je de serie boeiend vindt. Ik vond het de moeite waard onder het genot van een FIFA'tje :)
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik vind het tof omdat ik geschiedenis interessant vindt. Vind het wel cool, al die oude beschavingen en hun culturen.

    Daarnaast is Giorgio Tsoukalos een eindbaas _O_
    [​IMG]

    Maar 3 uur kijken naar een slideshow gaat me te ver bro. Heb er hooguit een halfuur naar kunnen kijken.
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nou, genoeg geschiedenis in deze ontkrachting van de serie ;) Meer echte geschiedenis dan in de serie in ieder geval :9
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja ik had een stukje gezien over pumapunku, toen bleef mijn aandacht wel ff hangen. Jammer dat de docu niet gesplitst is in losse delen zodat ik de onderwerpen kan kiezen die ik interessant vind.
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat is het wel, alleen dan moet je effe scrollen.

    Pumapunku, Egyptische piramides, Baalbek, Nazcalijnen, maar ook specifiekere zaken zoals UFO's in schilderijen e.d.
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Fuu dat stukje over die schedel ook. Ik vond het allemaal fantastich en vroeg me toch af waar die magische crystal skulls vandaan kwamen. Blijkt het gewoon allemaal nep te zijn met een verzonnen mythe om musea op te lichten.

    [​IMG]

    Na het zien van die debunked docu is er iets in me dood gegaan. :'-(
     
  17. Seh

    Seh Guest

    Ondanks dat die video goed begint en mij dus interesseerde, gaat het daarna fout met vage en onafgemaakte stellingen. Iets waarvan de maker de Ancient Aliens docu van beschuldigd. Gemiste kans imo.
    Een blunder bijvoorbeeld is dat hij beweerd dat de stenen in Puma Punku wel degelijk van zandsteen zijn gemaakt. Dus eenvoudig te bewerken. Hij haalt ervoor een artikel aan die dat onderstreept. Maar als je dat artikel zelf goed leest wordt er gesproken over "het andere steenwerk" en niet de bijzondere blokken zelf. Oeps, foutje. :+

    En dan dat toontje dat hem niets te verwijten valt omdat ie (die plofkuif van Ancient Aliens) de boeken van van Daniken maar wat napraat... geeft goed weer hoe hij zich irriteert aan de gedachte van Ancient Aliens. Dat zegt me genoeg dat hij blind staat op feiten en moet en zal debunken. De misser met de blokken van zandsteen onderstrepen dat.


    Magere debunk dit. En dat 3 uur lang.
    Ik heb eerlijk gezegd niet de hele 3 uur gekeken want ik irriteerde me aan het neerbuigende toontje. Geeft al aan hoe deze makers erin staan.
    Hij zal best goede punten hebben die bij details een ander licht werpen. Ik heb evengoed bij de hele Ancient Aliens serie weleens de wenkbrauwen gefronst omdat ze naar mijn mening details overdrijven. Maar de big picture voor mij blijft dat een zooitje aliens de meest acceptabele theorie blijft, als je kijkt naar beide filmpjes. Al is dat ook meer hopen eigenlijk, vind het idee gewoon toffer. :+
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Als je je ergert aan het neerbuigende toontje, hoe hard moet je je dan wel niet ergeren aan de klinkklare quatsch die die gasten van AA uitbraken? :D

    Die hele alientheorie slaat natuurlijk helemaal nergens op. Dat er dingen zijn waarvan we niet altijd even goed weten hoe andere, vroegere, primitievere beschavingen het geflikt hebben, wil niet automatisch zeggen dat er aliens aan te pas zijn gekomen. Dát is pas vanuit een biased positie denken ;)

    Dit vat eigenlijk de hele argumentatie van de serie samen:

    [​IMG]

    Dan zie ik tien keer liever een down to earth, wetenschappelijkere poging om verklaringen te vinden. Ockham's Razor enzo, weet je wel ;)
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Beetje jammer dat ie al z'n informatie uit tweede hand heeft. Dat doet vermoeden dat ie gewoon veel te weinig kritisch is en hij waarschijnlijk dezelfde verhalen heeft toegeschoven gekregen van UFO-mensen die wij allemaal op internet kunnen zien. Als je dan geen kritische houding aanneemt kan het best overweldigend lijken, maar echte aanleiding voor dergelijke conclusies is er niet.

    Dat probleem heeft bijvoorbeeld Coen Vermeeren (docent lucht- en ruimtevaartechniek in Delft) ook.
     

Deel Deze Pagina