1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Discussie] Bestaat er Buitenaards leven? [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 6 jul 2011.

  1. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Nice, ik ben echt benieuwd wat het nu is en hopelijk kunnen ze er binnenkort ook iets van footage van laten zien.
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Footage is lastig omdat het water daar zeer troebel is. Zicht is een halve meter tot een meter hooguit.
     
  3. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloven jullie nou in dingen als graancirkels, UFO's, overheden die feiten achterhouden etc?
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nee. Hoe kun je trouwens 'geloven' in UFO's? Die zijn er gewoon; ongeïdentificeerde vliegende dingen.
     
  5. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Graancirkels zijn door mensen gedaan. En overheiden houden altijd feiten achter. Dat is democratie ;)
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zo, dat weet je wel heel stellig te beweren...

    Ik vind dat er soms/vaak genoeg vreemde dingen met die cirkels zijn om ze iig met interesse te bekijken. Maar ze blijven een apart onderwerp omdat het, nog meer dan UFO's lijkt het wel, weerstand oproept van mensen die er niet in geloven.

    Ik zie dat de docu in de startpost op Privé is gezet. Jammer, was wel een goede als ik het me goed herinner.:9 Op hier en daar een wat zweverig type na. En dat Robbert van de Broeke (oid) wordt genoemd. Huichelaar.
    Volgens mij was het deze


    Al heb ik niet het idee dat mensen meer dan een uur willen kijken naar iets waar ze niet in geloven. :+
    Punt is dat er duidelijk verschillen zijn tussen die wat door mensen zijn gemaakt (het merendeel) en die wat door 'iets' zijn gemaakt. Radioactieve straling binnen de cirkel, wat erbuiten vrij abrupt ophoudt. Het graan wat een paar cm boven de grond is omgebogen (als het door mensen met planken was gemaakt dan zou je zeggen dat ze direct aan de grond gebroken zouden zijn)

    Dunno, geen idee wat dit allemaal kan verklaren, maar om stomweg te roepen dat het allemaal door mensen is gemaakt, alsof het een feit is, vind ik maar niks. Ik houd me niet erg met die cirkels bezig, maar interessant zijn ze om bovenstaande redenen wel.

    En Chilbolton blijft het leukste 'what if...' event. :+
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ockham's Razor: mensenwerk.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, lekker 8) Op die manier kun je alles wel over simplificeren. Stomme Occam's Razor. :+ Geeft mensen alleen maar een excuus om niet 'out of the box' te denken. :p
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Vind dit geen oversimplificeren, maar gewoon een veel logischere hypothese dan die waarbij mensen er níet aan te pas zijn gekomen ;) Bovendien is er ook geen enkele aanwijzing dat er iets anders in het spel is.

    Heb genoeg websites/filmpjes gezien van mensen die in staat zijn om mooie graancirkels te maken.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar er wordt toch ook niet gezegd dat mensen geen graancirkels maken. 99% oid zal best door ons gemaakt zijn, dus het zal best dat je genoeg websites hebt gezien van mensen die zelf zo een dingen maken. Maar door die punten in mijn post bovenaan de pagina vind ik dat het lijkt alsof er meer aan de hand is dan mensen die s nachts naar buiten sluipen om graan plat te trappen. Al is het maar 1% van de cirkels. Dat maakt het interessant genoeg om op zijn minst niet gelijk 'MENSEN!' te roepen.

    Of iemand moet me kunnen vertellen hoe die dingen op een natuurlijke manier binnen zo een cirkels gebeuren. Ik bedoel, ik geloof niet blind in zo een dingen dus als er een andere verklaring voor is, prima. Hoor ik graag. Maar tot die tijd... ;)
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik zie het als volgt. Wanneer er daadwerkelijk een UFO zal neerstorten op aarde, wordt het voor 100% zeker verborgen voor ons. No fucking way dat een overheid dit publiekelijk zal aankondigen want het zorgt alleen voor ellende. Stel je voor dat onze eigen overheid aliens gevangen neemt. Andere overheden zullen er dan alles aan doen om onze aliens te jatten voor experimenten. Daarnaast zijn er nog voldoende religieuze en politieke redenen om het verborgen te houden.
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Inderdaad in onze huidige maatschappij houden overheden en verscheidende bedrijven/coöperaties al verschillende technologieën achter alleen om een gecontroleerde vooruitgang te maken zodat we niet met te grote stappen ontwikkelen omdat dit hun economische toestand zou kunnen schaden.

    Alien tech behoort tot de top notch onder de technologie als een soort heilige graal onder de wetenschap.
     
  13. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Plus alle tokkies denken dat het de einde van de wereld is dus die gaan weer van alles plunderen. Mensheid is daar simpelweg nog niet klaar voor.

    Als ze dat ooit al zal zijn.
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dus zolang niemand je kan vertellen hoe dingen verklaard kunnen worden denk jij dat er meer aan de hand is? Net zoals ze vroeger dachten dat het de goden waren die de bliksem naar beneden smeten? ;)

    Ook voor de graancirkels die enorm ingewikkeld zijn of waarvan de stengels op een andere manier zijn gebogen is mensenwerk de meest voor de hand liggende optie.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Er kan dan meer aan de hand zijn ja. Ik beweer nergens stellig dat het zo is, maar ik sluit het niet uit.

    Hoe doen die mensen dat dan? In 1 nacht al die stengeltjes ombuigen, zorgen voor radioactiviteit etc etc? Ze doen er al uren over om een gewone platgetrapte graancirkel te maken, laat staan hoe lang het zou duren om er zo een te maken. :p

    Maar wie weet, misschien is daar een heel gemakkelijke verklaring voor? Als jij het weet, dan vertel. Maar ik krijg het idee dat jij het verder ook niet weet dan 'mensen hebben het gedaan' ? ;)

    En volgens Ancient Aliens waren het ook 'goden' die bliksem etc naar beneden smeten, haha. :+
     
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nee, ik weet het uiteraard ook niet, maar desondanks vind ik de meest logische hypothese dan nog altijd dat het mensenwerk is. Vandaar dat ik Ockham's Razor aanhaalde :D

    Denk dat als je even goed zoekt op i'net dat je wel wat kunt vinden over hoe ze het doen.
     
  17. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Er was laatst een docu over die graancirkels en het was gewoon duidelijk dat het door mensen gemaakt werd. Waarom? Omdat het met de tijd meeging om het zo maar te zeggen, eerst was het nog heel simpel, toen werd het iets moeilijker in de tijd dat de computer uitkwam. En nu kunnen ze alles doen, je kan er flink aan verdienen.


    Maar waarom niet? Zelfde geldt voor als bekend zou worden dat de Aarde bijv. overmorgen wordt verwoest door iets, laten we zeggen een meteoriet. Als dit bekend wordt zal het een complete chaos worden. Ditzelfde geldt voor aliens, en iedereen weet nu wel dat bijv. Area 51 niks te maken had met aliens maar het 'stiekem' en geheim testen van militaire doeleinden.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2012
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Zo ver ik weet is dit nog niet aangekondigd. Wat een bazen redenatie. :lol:
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat maakt het dan nog uit als het een complete chaos wordt?
     
  20. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat denk je zelf |:-



    :confused:
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2012

Deel Deze Pagina