1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Divinity: Original Sin Enhanced Edition

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 2 nov 2015.

  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Heb de game te lang niet meer gespeeld dus ik kan het mij eigenlijk even niet meer herinneren. :eek:

    Snel weer oppakken dit, maar ik heb echt weer teveel games op het moment...
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja klopt, had ik ook (PS4).
    Geen idee of het schadelijk zou zijn, maar ik wachtte toch altijd maar effe voor een battle.:+
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, jammer. Is nl best wel irritant, helemaal omdat je midden in beeld zo'n grote melding krijgt.... Eens op de Larian forums posten...
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Spelen en saven tegelijk... kan die console van jou gewoon niet aan. :lol:;)
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Geen enkele console kan mijn uber controller skills en snelheid aan ;)

    De eerste reactie op mijn post op de Larian forums stemt de mens vol goede moed...

     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    LOLZ Klinkt helemaal niet als Larian, maar het is wel opvallend dat er nu weer bugs in de game zitten. Game was in de vorige versie namelijk heel stabiel.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hoe gooi je zo'n teleporter pyramid ?
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Throw gebruiken. :+

    Ik heb de game weer eens opgepakt afgelopen weekend en versloeg gelijk Bacchus Rex, op naar Lucelle Forest dus eindelijk. :)
     
    Gakkie vindt dit leuk.
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Bachus Rex, heb ik die al verslagen ? Kan ik me eigenlijk niet herinneren, dacht dat die op het eind zat. Ik zit ondertussen in het Phantom Forest. Geweldige game! Heel sloom em old school, maar super lekker, ondanks wat minor quirks! Ik speel continue met dezelfde vier puppets. Mijn eigen twee, een ranger en een mage (fire/geo) en daarbij mardora (2h fighter) en Jahan (water/air). Hele dedicated builds, dus alle stat points in main stat en supporting stat en heel selectief skills gekozen. Werkt als een trein. Tot op heden nog geen enkel probleem ondervonden in geen enkele fight. Speel gewoon op classic.
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Bacchus Rex zit onder The Old Church in Cyseal. Vond hem vooral lastig omdat ie een AOE aanval heeft waarmee iedereen direct dood is en hij heeft ook nog eens 3 adds.

    Onze party set-up is exact hetzelfde. :+

    Zeker een geweldige game ja, blij dat ik nu wat verder ben.
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dan moet ik hem al verslagen hebben. Raar dat me dat niet bij is gebleven, heb nog geen echt moeilijk gevecht gehad, dus waarschijnlijk daardoor ?
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Hij heet Braccus zie ik nu. :p

    [​IMG]

    Ja dat zal het dan geweest zijn, achteraf gezien was ie ook niet zo moeilijk maar ik moest wel even doorkrijgen hoe ik 'm moest aanpakken. :)
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik had hem dus gemist. Na de cutscene daar ben ik naar de homestead gegaan en daarna vergeten dat ik nog ff onder het altar moest gaan. Dus nu maar ff gedaan en nu was hij echt uber simple. Denk dat hij op het juiste level ook wel goed te doen is, hij is nl vatbaar voor knockdown en stun ...

    De game lijkt heel klein (4 maps), maar er is zoveel to doen. Ben nu in Hunter's Edge en man, man, wat gaaf allemaal weer. De quests, ontwikkelingen, mogelijkheden, etc ...
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Het grootste probleem was zijn AOE, als je lvl 7-8 bent kun je het vergeten als je hem die aanval laat doen.
    Zelf heb ik
    de ingang naar zijn kamer gewoon geblokkeerd met vaten en kratten, daarna het gevecht getriggerd van afstand en toen deed ie de AOE aanval dus niet en kwamen zijn 3 adds 1 voor 1 naar de ingang lopen dus kon ik die makkelijk afmaken en uiteindelijk hem ook. :)

    Overigens loopt Mardora nu met zijn gigantische bijl rond bij mij, leuk wapen wel!
     
    Gakkie vindt dit leuk.
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Daar gaat de combat in deze game ook over: slim zijn. Veel gevechten moet je vooral goed kiten en zorgen dat je de enemies niet allemaal tegelijkertijd krijgt.

    Doe jij iets met craften? Ik eigenlijk nog amper. Gewoon geen zin om me erin te verdiepen, want ik wil steeds verder :eek: Heb het ook niet nodig tot nu toe. Zelfde met potions, gebruik ze nooit. Ik puil echt uit in mijn inventory ...
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Klopt helemaal! :)

    Nee eerlijk gezegd ook helemaal niet, heb het ook nog niet nodig gehad eigenlijk aangezien ik genoeg goede gear vind steeds en zat geld heb om potions e.d. te kopen als ik die nodig heb.
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Volgens mij nader ik het einde. Kom overal zover nog vloeiend doorheen. Benieuwd naar het einde ...
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Uitgespeeld. Naar het einde toe werd het wel wat tedious. Helaas ook enkele quests (en bijbehorende trophies) niet kunnen finishen vanwege bugs ... Quest bugs zitten er links en rechts nog wel in. Maar verder prima mee vermaakt en ik kijk uit naar deeltje 2 :)

    Nu magtie de bazar op!
     
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Klein bumpje;)

    Maar zijn er mensen die Divinity deel 2 hebben? De enhanced edition?

    Game krijgt bizar goeie cijfers.
    Mensen die de game hebben?
    Hoe is de game voor beginners?

    Ben ergens namelijk bang dat de game iets te hardcore is.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ja. Uitgespeeld en recent aan tweede playthrough begonnen. Geniale game! Op de standaard moeilijkheidsgraad zeker best uitdagend voor nieuwkomers, maar ze hebben een explorer en story mode eronder die iedereen zou moeten kunnen spelen. Gewoon doen dus! Al raad ik je aan om gewoon op classis te beginnen want de tactische battles zijn part of the fun.
     
    Smok3y vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina