1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DIY Ambilight

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door MYSTERY X, 14 feb 2015.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat is niet eerlijk.... Jij bent een battlefield veteraan..... ;-)

    Maar ik ben aan het twijfelen om hem weer te kopen...
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ziet er tof uit! Ik heb zelf al jaren de Aurea van Philips maar wat mij altijd opviel was dat hij zwart niet echt herkend dus dat de led's op een of andere manier toch gedimt aan blijven.
    Dat is hier zo te zien het verschil mee, vooral als je het filmpje van Lethal ziet. Zou net als Grave ook nooit meer zonder Ambilight willen het geeft toch net wat extra's vooral als je natuurfilms en de serie Cosmos a space odyssey aan het kijken bent daar is het echt awesome.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Zoals je ziet als het op het scherm ergens zwart is dan gaan de led's niet echt uit maar blijven ze gedimt aan staan. De rest van de kleuren zijn wel erg goed.
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Het ergste is inderdaad dat je er erg snel aan went!
    Zelfs mijn vriendin zegt nu dat ze de tv niet meer zonder Ambilight (Lightberry) kan voorstellen. Het prettige aan dit systeem is dat je dus alles kunt tweaken. Hierdoor heb je de keuze om inderdaad net als Philips gedimd licht te tonen bij zwart beeld. Ik heb echter de keuze gemaakt daadwerkelijk de LEDS uit te hebben wanneer het beeld donker is. Vooral gaaf bij een effect als zaklamp of politie lichten die daadwerkelijk uit het scherm lijken te komen.
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Lijkt mij ook gaaf ja zie ik al een beetje in je filmpjes erg tof! Maar idd doordat hij niet echt zwart laat zien komt het er ook niet echt uit op mijn Aurea maarja de lijst maakt voor de rest veel goed. In mijn ogen nog steeds een van de mooiste televisies (serie tv's) ooit gemaakt.
     

Deel Deze Pagina