1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DLA ~ Dutch Live Alliance

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door fenomen4l, 16 mei 2006.

  1. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Ons GRAW Team:
    - Fenomen4l
    - DLA Flashgamer
    - DLA SainT
    - DLA Instinct
    - DLA Shadow
    - Pelinator
    - DLA SinneR
    - DLA Scorpio

    [​IMG]
    Ons PDZ Team:
    - DLA Fenomen4l
    - DLA Flashgamer
    - DLA SainT
    - DLA Instinct
    - DLA Malcheus
    - DLA SinneR

    Website: www.dutchlivealliance.nl

    Even wat weetjes op een rijtje:

    - DLA werd in december 2005 opgericht door Fenomen4l
    - De eerste members bij elkaar kwamen via het GameVillage forum, en hierop zijn wij nog steeds heel actief. Wij onderhouden dan ook goede banden met heel GameVillage! Het is nou eenmaal het gezelligste en meest actieve forum van Nederland!
    - Aan onze huidige site is maar ongeveer twee weken gewerkt. Toen is er overgegaan naar een nieuwe.
    - Er is geprobeert het hele Xbox Live Dashboard aan te passen en als website te gebruiken.
    - Onze nieuwe site (DLA3 ) bijna klaar was, maar door een fout van de webmaster nu weken vertraagd is. Tip aan iedereen: Host nooit meer bij E-Dentify!
    - Wij over het algemeen meer een GRAW clan zijn als een PDZ clan.
    - Ons clanforum heel actief is, met nu ruim 6500 berichten en een gemiddelde van ruim 55 berichten per dag!
    - Onze site al bijna 13.500 hits heeft gehad!
    - Onze site bijna 125 keer per dag wordt opgezocht!
    - DLA Scorpio zijn gamertag (alleen Scorpio) op zijn arm heeft getatoeerd!

    Als je vragen of op- en aanmerkingen hebt, post dan hier!

    Als je een van onze Teams wilt joinen geef dit dan aan bij mij of DLA Flashgamer. Je zult eerst een primaire trail krijgen. Kom je daar doorheen een secundaire trail van twee weken. Daarin kunnen we kijken naar je echte kwaliteiten, niet dat je een avondje heel goed bent en daarna niet meer, en naar je activiteit op Xbox Live en meedoen met de clan. Kom je daar doorheen, dan mag je DLA voor je naam zetten en meedoen met clanwars, je zit dus officieel in de clan!

    Als je onze clan wilt challengen, kijk dan hier!

    Je kunt mij per email altijd bereiken op clanleader@dutchlivealliance.nl
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2006
  2. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey wij gaan nog wel keertje spelen tog?
    4 tege 4 pdz.:)
    Jullie zijn trouwens een goed georganiseerde clan. Met een paar leuke members.

    greetz. :):D
    owner bb
     
  3. DLA ShADoW

    DLA ShADoW DLA Co-Leader

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dat wel kan. Noem maar een datum en dan kijken we of we kunnen.
     
  4. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    En een paar minder leuke..?!?!? Whaha.. Maarehh dat regelen we wel!
     
  5. crackhoer

    crackhoer ik ben zo blij

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    he dla clan welke games spelen yullie nog meer
     
  6. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    PDZ... GRAW... zie jij er meer? Ik niet :p

    Nee.. we spelen als clan alleen maar PDZ en GRAW, al gaat GRAW waarschijnlijk op non-actief omdat niemand het meer speelt. Wel zonde van onze plek op de GB europe ladder, maarja.. En misschien komt binnenkort BF2 erbij.
     
  7. crackhoer

    crackhoer ik ben zo blij

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    cool yullie weten waar yullie mee bezig zijn
     
  8. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ofzo gezecht dat wij van jullie hebben verloren? Zou wel erg triest en naaiend zijn. Jullie konden altijd nog eisen hem 4v3 te doen maar dat deden jullie niet dus was het geen clanwar. We zullen nog wel een keer een tijd regelen voor die war. Alleen het kan maar heel weinig van 6 tot 9 uur in de avond. Alleen 1x in de 2 weken op zaterdag kan het gewoon wel van 6 tot 9.
     
  9. ubisoft

    ubisoft Team D.I.F

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0

    het is zo en van onze ook kijk maar op de site en kijk op matches en jullie hebben er nog een paar verloren als jullie echt zo goed zijn kom maar naar GRAW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

    /Mod thread aangepast vanwege spam
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 mei 2006
  10. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is ongeveer de 20e x en de laatste x. Wij doen geen GRAW. Waarschijnlijk gaan we dat niet eens meer doen en gaat ie weg. We hebben niet verloren van DLA want we hebben er nog niet eens tegen gespeelt. Echt grappig je zult de resultaten vanzelf horen. We zullen zien of we gaan verliezen. En geen GRAW meer. Kom maar lkkr op PDZ dan alto :):
     
  11. ubisoft

    ubisoft Team D.I.F

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    we hebben het nii meer
     
  12. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Alto:): lieve jonge, hou op met hun te fokke, want het word niet beter zo...
     
  13. ubisoft

    ubisoft Team D.I.F

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahahah................lol

    hun moeten gewoon eerlijk spelen:thumbs:
     
  14. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow, jongens. Nou spelen we in eens niet eerlijk, Haha 8) Wat spelen wij niet eerlijk dan? Vind je het niet eerlijk dat wij nog geen war met DLA hebben gedaan en jullie iedereen willen overtuigen dat wij verloren hebben? We hebben toch nog niet tegen hun gespeelt kereltje. En er komen pas loses op als we tegen goeie clans gaan. Hoe kunnen we nou verliezen van clans die sommige niet eens een site hebben of geen forum of bij elkaar geschepte members die door het level rondrennen in de wars opzoek naar hun prooi?
     
  15. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    spelen jullie ook cod2?

    zo niet jammer. willen jullie een x een match op graw via gamebattles. sharpshotter,lms of siege.
     
  16. N3mesis NL

    N3mesis NL AK47pro | Replay

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    En daarbij: Dat potje tegen jullie PDZ was geen clanwar, omdat het 4vs3 was, en onze leden niet wouden beginnen, dus wilden ze gewoon voor de lol. En idd, ik hoop dat hier snel iemand van DLA komt, want zij weten ook dat we nog niet tegen elkaar gespeeld hebben.

    PS:

    1-Wij doen geen GRAW (Nog maar de 100ste keer dat ik dat zeg)
    2-Jullie zijn hier oneerlijk
    3-Jij laat ons overkomen als respectloos, oneerlijk, niet vriendelijk. Terwijl wij juist een clan zijn die met geen een clan ruzie heeft, op jullie na dan, maar dat lijkt me logisch, ik snap ook niet dat iemand jou aardig kan vinden alto, maar ja.
    4-Iedere clan die tegen ons gespeeld heeft hebben we met respect behandeld, ook al hebben ze allemaal verloren. Wij zijn sportief en vriendelijk. En degene die ons niet geloven, vraag maar aan alle clans die in onze linklijst staan op onze site. Ook met DLA hebben we geen ruzie, en hoewel ik geen PDZ speel dus al deze mensen niet ken, zie ik Darkness gewoon normaal tegen hun doen, en omgekeerd.

    PS(2):

    Linkin Park: Hou die hond alto is in z'n hok...
    (Ik (En de clan) heb alleen iets tegen alto, dus tegen jou doe ik gewoon normaal, of dat omgekeerd ook zo is, boeit me weinig)

    En Linkin Park rocks! :thumbs: ;)
     
  17. N3mesis NL

    N3mesis NL AK47pro | Replay

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een laatste bericht:

    @DLA Clan: Het spijt me dat ik jullie topic verpest, maar ik kan die alto gewoon niet meer uitstaan. Nu liegt hij ook al. Nogmaal sorry.
     
  18. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niks tegen jullie hoorO-)
     
  19. ubisoft

    ubisoft Team D.I.F

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    DLA willen julie een match met GRAW zet het even op onze site

    later, of voeg me toe
     
  20. ubisoft

    ubisoft Team D.I.F

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook geen ruzie Nemesis maar dat potje in Februaty telt wel mee en crazydealer zij gewoon dat we konde beginnen en nu zecht ie dat het niet zo is maar het is wel zo zullen we met elkeer nu gewoon doen
    En zand er over doen wat er gebeurt is

    later gr, alto1
     

Deel Deze Pagina