1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DLA ~ Dutch Live Alliance

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door fenomen4l, 16 mei 2006.

  1. N3mesis NL

    N3mesis NL AK47pro | Replay

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan dat nou, 4 vs 3 is geen clanwar, NOOIT. Dat heeft nog geen enkele clan gedaan dus denk het niet. Crazydealer zei dat het potje kon beginnen, maar niet voor een war.
     
  2. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen we hier nou es over ophouden? we moeten gewoon nog eens een eerlijk potje doen dan...
    Wij hadden gewonnen maar hij telde niet mee omdat het geen even teams waren... Zo is het feit gewoon klaar.
    Zo nu is het laatste woord er hopelijk uit, zoals alto zei zand erover gewoon weer lief doen tegen elkaar:): :b:
     
  3. N3mesis NL

    N3mesis NL AK47pro | Replay

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, nu heeft 1 van je eigen leden gelijk. We zouden is een potje moeten doen, pdz, jammer dat alleen bijna niemand hem heeft, maar ik doe pas zand erover als die uitslag op jullie site weg is...
     
  4. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay.. ik ben lang niet in dit topic geweest dus zal even wat dingen recht moeten zetten..:

    1. Tegen Dutch Legion hebben we nog niet gespeeld aangezien zij met niet genoeg man op kwamen dagen. Als het een toernooi, ladder, of iets in die richting match was geweest zou DLA dus gewonnen hebben, maar dat was het niet.

    2. @ Nemisis: 4vs3 kan heel goed een clanwar zijn, als de war gespeeld moet worden en een van de clans niet voldoende man heeft. Het zijn dan inderdaad geen eerlijke partijen, maar het is weldegelijk een clan war!

    3. Tegen iedereen. Wij zijn minder GRAW gaan doen, aangezien we het spel niet leuk meer vinden. Clan Wars voor de lol accepteren we nog wel, maar houd er rekening mee dat bijna alle members dit spel in weken niet meer aangeraakt hebben!

    4. Wij willen weer veel Clan Wars gaan spelen in Perfect Dark Zero. Als je onze wilt challengen, kijk dan in mijn sig voor een link!
     
  5. N3mesis NL

    N3mesis NL AK47pro | Replay

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    War komt nog wel :thumbs:

    Maar over die 4 vs 3. Het was geen toernooi ladder zoals je zelf zegt dus hadden we het over gezet naar een potje voor de lol. Daarom ben ik er zo kwaad over, omdat het gewoon geen clanwar was.
     
  6. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 4v3 hadden we niet eens een goed team. We hadden willekeurige members erin zitten. Zelfs 1tje die er niks van kon. Dus dat winnen was ook geen prestatie. Daarom wou ik dus ook opnieuw maar dat kan niet meer.
     
  7. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben in een punt gelijk. Als je de Teams niet eerlijk vind dan moet je niet aan de CW beginnen. Doe je dat wel, dan komt er een winnaar uit, en heeft die ook het recht om dat te zeggen.

    Enne... doe dat ruzien voortaan op je eigen forum, hun forum, of live, want hiermee verneukt je heel XBW!

    Challenge ons maar, net als alle nederlandse PDZ clans graag!! Voor link om te challengen, check mn signature
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2006
  8. N3mesis NL

    N3mesis NL AK47pro | Replay

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Sigh, het was geen clanwar (101x)
     
  9. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahh! jongens nou kappen!|:-, word er niet goed van...
    Wat boeit het nou man is maar een spelletje, zoals al werd gezegd als jullie er nog over door willen gaan kom dan maar ff naar onze site.

    En even een laatste woord over (en van) Alto, hij is (naar mijn mening wel een beetje terecht) gebannd van deze site maar wou in ieder geval even laten weten dat hij de score zou veranderen op onze site al is hij het er nog steeds niet mee eens.
    Hij heeft de laatste tijd wat problemen thuis vertelde hij en reageerde dat hier op XBW en jullie een beetje af...

    Laten we er nou es definitief zand over doen en er niet meer over praten, alto bied zijn exuses bij deze aan:b:
    En nu weer lief doen tegen elkaar!:):
     
  10. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, bijde clans tis tijd om het bij te leggen.

    Alto1 zegt dat het een clanwar is, en dat ze die hebben gewonnen. DL zegt dat het geen clanwar was en willen hun winning streak op pijl houden. Bijde clans hebben een punt, so be it. Op deze manier (heb je al) het hele image van je clan verneukt. En DL, een winning streak is cool, maar goede PDZ clans hebben jullie nog niet gechallenged iig, cod2 weet ik niks van.
     
  11. N3mesis NL

    N3mesis NL AK47pro | Replay

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben idd nog geen goede PDZ clans verslagen, maar COD2 al zeker wel.
     
  12. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt goeie PDZ clans nee maar we hebben een clan van PDZ uitgedaagt. Nou als ik ze zie spelen denk ik dat ze beter zijn dan 1e van Nederland. Dus zal zware war worden :cool: AoD heten ze.
     
  13. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke clan is dan eerste met PDZ van nederland denk je? :/


    Dan even voor de duidelijkheid:
    Wij accepteren wars in:

    Perfect Dark Zero Eredication
    Ghost Recon 3: Advanced Warfighter (fun war)
    Dead or Alive 3 (DLA Scorpio)
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2006
  14. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ik niet weten, maar iig die clanwar zal heel erg zwaar worden :)
     
  15. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet daar willen wij ook tegen spelen. Kan je naam van lid of leden geven?? Alvast bedankt zie je op live:b:
     
  16. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heten ze dan eigenlijk??? AoD zegt niks, de naam mss wel.. ik ken 1 clan met AoD en dat is Angels of Deaths, en die hebben 10 wins tegen 6 losses op Gamebattles... niet echt goed, aangezien ze ook niet tegen top clans hebben gespeeld. En een streak van 3L...

    Kijk ff op zulke sites voor goede clans of meld je daar aan en doe mee.. wij niet meer, kunnen toch geen topplaatsen meer halen, maar met een nieuwe ladder gaan we zeker voor de no1 positie! (graw no3 europe)
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2006
  17. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze zullen wel meer gewonnen hebben. Ik weet bijna niks van ze, alleen de afkorting. En ik heb nog nooit tegen betere gespeelt. En ik doe PDZ al vanaf toen het uit kwam online. Zelfs geen missies.. Of het moet erg toeval zijn dat ze op dat moment erg goed waren.
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2006

Deel Deze Pagina