1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Doeg lieve Fardo!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Willem, 8 feb 2008.

  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    En toen gingen we weer ontopic posten! :)
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb nu 20003 posts maar ik zal binnen kort wel met een paar suggesties komen :)

    Crew, Mods, Admins en Members dat is waar mijjn wereld voor draait


    [​IMG]
     
  3. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Ach laat de laatste zin erover zijn,bon mijn excuses alvast daarvoor,maar dat neemt niet weg dat de rest van de post correct is...
    Ik vind alleen dat darkwing niet de meest geschikte member is om zijn licht hier over deze zaak te laten uitschijnen...Aangezien hij op zichzelf ook niet onbesproken is...Men ziet dit als flamen...dus mag de waarheid hier dan niet gezegd worden...Nou rol mijn account dan maar op als ik toch zo een rebel blijk te zijn...Mij gaat het erover dat Fardo hier alzeker niet netjes behandeld is,En als dat al niet mag hoeft men hier alvast niet over democratie te praten.
    Destijds in de USSR ging het er democratischer aan toe...
     
  4. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    [​IMG]


    Heb hem met liefde voor je gemaakt :'-(
     
  5. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je goed had gelezen, had je gezien, dat Fardo zich te vroeg aangevallen voelde door het uitblijven van een aankondiging van z'n afscheid (mooie zin :+).. Wanneer een Moderator een andere/eigen lijn neemt ten opzichte van zijn leiding, de admins in dit geval, staan die in het volste recht om de mod uit zijn functie te ontheffen.
    Wanneer dit de meest bekende moderator bekend van het forum, wil dat niet per definitie zeggen dat dit hem boven de rest zet. Hoe behulpzaam hij ook is, zoals zovaak gezegd, dat maakt geen goeie mod..
    Ik heb mezelf ook wel eens afgevraagd waarom hij iets moest sluiten, en zijn discutabele rede om mij een OW te geven.. tsja.. :+
     
  6. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in mijn xbw ervaringen tot nu toe Fardo als de enige echte mod gezien. Fardo was enige mod die ook zich als member gedraagde. De ander mod geven waarschuwingen en dat soort dingen, maar met Fardo kon je ook gewoon praten net zoals een member.

    Fardo, Bedankt (maar ik denk dat je nu misschien nog activer word als VIP)
     
  7. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Oke.. heb het hele topic gelezen.. Dus ten eerste..

    BEDANKT FARDO voor alles.. door jou zit ik weer op Xbox Live(en ik denk dat heel veel anderen dat ook kunnen zeggen)

    Ten eerste.. zeer spijtig van het "Vertrek/Ontslag" van Fardo(begrijp niet helemaal, maar dat is blijkbaar ook de bedoeling)

    maar als ik het goed begrijp is er een discussie in het Modhok geweest over het moderatorschap van Fardo. en er kritiek is geleverd op zijn manier van doen(topics sluiten etc). vind ik jammer, want jongens welke moderator antwoorde op je PM? -Fardo, Welke Mod hielp je weer op weg met xbox live? -Fardo, Welke Mod wees je op je post- en Kick gedrag? -Fardo.


    Dus waarom zou je een AANWINST voor de Communitie naar huis sturen.
    Hij heeft dit (grotendeels) opgebouwd zoals het nu is.
    hoeveel Nieuwelingen komen wel niet met de vraag waarom hun Xbox live niet doet.. Hij staat ze 1 voor 1 netjes te woord.. en dat kan ik van geen enkele andere mod zeggen.

    de meeste mods spammen in "The Green Mile" een beetje en proberen zo leuk mogelijke Onderschriften te bedenken.. vind ik niet echt een taak van een Mod.

    ik neem aan dat Fardo ooit is aangenomen als mod om mensen te helpen.

    maar als dit zo is waarom zijn dan die andere mods aangenomen.. niet omdat ze iemand zo goed helpen. om de puntentelling van Onderschrift bij te houden???

    maar ik weet dat mijn post nu een hele discussie word en "Dat ik er niet genoeg van af weet" enzo maar kom op. XBW zonder Fardo is er niet. Hij is onmisbaar. hij heeft zichzelf meerdere keren bewezen.

    en ik weet niet het punt van Criteria van de mods en admins op fardo(wat ik en vele anderen graag zouden willen weten) dus daar kan ik niet over beslissen. het enige wat ik nog wil zeggen is:

    Fardo het gaat je goed, en je bent/was de beste mod van XBW, en daar kunnen heel wat mods nog wat van leren.

    het gaat je goed..
     
  8. fashion

    fashion das pas materiaal!

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    tja fardo hou de eer aan je zelf,als je hier niet gewaardeerd wordt door het bestuur , kom gewoon is langs op segaforum, daar wordt teminste alles open besproken, zonder die gestapo shit.
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hoho, er is niet gezegd dat Fardo niet gewaardeerd wordt. We waarderen zijn inzet als expert juist enorm. Zoals meermaals is gezegd. Alleen kwa beleid moet de crew wel op één lijn zitten. :) Die zaken staan los van elkaar.
     
  10. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ja maar is dan jullie Lijn niet een beetje vreemd.. Fardo lijkt mij juist een jonge die zich erg goed aanpast..
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    O-)
     
  12. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik kan mij meer dan genoeg voorbeelden herinderen (o.a. in de Versus thread) waarin hij deze kwaliteiten liet blijken. En ja ik weet het, ik ben geen admin.....:eek:

    Hierbij sluit ik me volledig aan met Kimi NL en svennies. Ik vind het erg zonde dat een aanwinst als fardo van de kaart wordt geveegd. Hij was de meerwaarde aan dit forum. :)

    Het ga je goed fardo. :thumbs:

    EDIT: Got it.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hij gaat niet weg hoor, hij is alleen geen mod meer. :confused:
     
  14. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou mij helemaal niet verbazen als hij (subtiel uitgedrukt) een graadje minder actief zou posten. Hoop het niet, maar ik kan er wel iets bij voorstellen. Oké, laten we maar weer ontopic gaan. *)
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hmmz ik wilde het eigenlijk niet meer doen, maar vooruit -_-

    Welke moderator niet? Ik kan in dit geval alleen voor mezelf spreken, maar ik laat PM's niet onbeantwoord.

    Fardo zat en zit op het Live gedeelte. Zoals je op het forum kunt zien bestaan er vele subfora. Als iemand veel know-how heeft m.b.t. live ja, dan kan die mod je beter helpen dan een mod die zich bekommert om bijvoorbeeld de Xbazar.


    Heb je Magneto360 wel eens zien modereren in de Bazar? Heb je wel eens gezien wat voor 'werk' er vaak gedaan moet worden in het clangedeelte? Damn, zitten jullie allemaal alleen maar in het Live gedeelte te kijken ofzo|:-

    WEDEROM; en laat ik het nou eens duidelijk zeggen

    Hij is zeker een aanwinst voor de community, maar dan nog staan moderatoracties vaak los van behulpzaamheid en know-how van Xboxlive!

    Daarnaast wordt hij door niemand naar huis gestuurd, hij is alleen geen moderator meer.

    Omdat de andere mods in andere subfora actief zijn -_-

    Hahaha dus een moderator mag tegenwoordig niet meer posten zoals hij dat als member ook zou doen? Een moderator mag alleen maar bezig zijn met het 'schoonhouden' van een forum? Een moderator mag alleen maar posten als hij daadwerkelijk modereert of zijn hulp aanbiedt? :emo:

    Nee. Om het forum over het algemeen te helpen. Again, hulp aanbieden aan members is niet het enige waardoor mensen mod zijn hoor. Dan waren er nu 500 mods hier.

    Sure.. Oeh! En ook om rare paints te mogen maken en te kunnen posten in het modhok!!!

    Ik durf zonder arrogantie of wat dan ook best van mezelf te zeggen dat ik veel members heb geholpen als ik dat kon. En zo goed als elke andere mod hier ook. Alleen misschien niet in het L!ve gedeelte!!!

    Je weet er verder inderdaad geen zak vanaf. Maar goed als ik, of iemand anders, dat zou willen duidelijk maken moeten er allemaal threads vanuit het modhok hierheen gebracht worden. En dat slaat natuurlijk nergens op, omdat zoiets voor intern gebruik is. Daarnaast kan het lullig zijn, omdat daar in vertrouwen dingen gepost zijn en niet iedereen zal de behoefte hebben om die posts hier terug te vinden.



    Zie hierboven.


    Het wordt een beetje vermoeiend dat mensen die niet weten hoe de vork in de steel zit moord en brand blijven schreeuwen, maar vooral de plank volledig mis blijven slaan.

    Voordat er weer iemand is die het nodig vind om te gaan lopen bleren; Eerst goed lezen aub! Thanks.
     
  16. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    En nu allemaal ophouden anders wordt ik boos en dat wil je niet meemaken :cool:

    Fardo ik ben benieuwd naar de suggesties waar je het eerder over had. :)
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2008
  17. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    déjà vu :+
     
  18. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan belazert ie volgens mij alleen zichzelf. Neem aan dat hij er ook een zekere lol in beleeft. Waar het om draait is dat hij alleen niet meer een topic mag sluiten. wohoheoheoeee big deal. Boeiend.

    Amen. Ben ik het volkomen mee eens.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Is hij dood? :eek:

    Damn, hij IS er nog wel, hij KAN nog steeds behulpzaam, daar MOET je geen mod voor zijn. Wellicht hielp het, maar jonge, wat doe je moeilijk.
     
  20. WiseWish NL

    WiseWish NL Flawless Victory!

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind het ook allemaal een beetje triest hoor dat zogenaamde emotionele afscheid..

    "Iedereen is vervangbaar"
     

Deel Deze Pagina