1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [DS] Pokémon Heart Gold & Pokémon Soul Silver

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 mei 2009.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Komt goed, heb nog een Squirtle ei en kan er altijd nieuwe maken. Nu bij de Elite Four met Feraligatr lv.54, Ho-oh lv 45, Golem (HM slaaf) lv 42, Venusaur lv 41, Blastoise lv 40 en Charmeleon lv.31. :cool:
     
  2. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Nu al? Geniet je wel van het spel :+?
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    24 uur en 6 minuten over gedaan. :+
    Oh, vanaf Vrijdag kan je Mew krijgen! :cool:

    Mew zal vanaf 15 oktober tot en met 30 oktober beschikbaar zijn via Nintendo Wi-Fi. Mew zal zitten in een Cherish Ball en zal een Premier Ribbon bij zich hebben. Mew begint als level vijf en heeft enkele basis-skills om te gebruiken. Op Nintendo Wi-Fi moet je voor Mystery Gift kiezen om deze Pokemon te verkrijgen.
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Hoe werkt dat precies? Ik heb sinds kort ook draadloos internet. Ik ben best bereid om het ff te proberen. :cool:

    Jammer dat er geen restart optie in pokemon zit. Dat je ff overnieuw kan beginnen met bijvoorbeeld 6 pokemons uit je vorige game. Ben wel benieuwd hoe het is om de hele game te spelen met een Mew of Cubone.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Volgens mij in het beginscherm naar mystery gift gaan en dan connectie maken met het netwerk van Nintendo. Als het goed is kan je hem dan ophalen bij een Pokémart volgens mij of iets dergelijks. Zelf ook nog niet zo'n wifi event meegemaakt dus weet het ook niet zeker, maar moet erg simpel zijn.
     
  6. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    hele game met een mew spelen kan dus met dat event.
    Start je game -> mystery gift -> haal je mew op bij dichtstbijzijnde poke mart :)
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Kan je die ook krijgen via een ROM-versie van Pokémon? Vorige keer geprobeerd, maar lukte toen niet. Dan maar via m'n legit-versies, maar die speel ik nooit :3.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Kan je met ROM's online dan? :eek:

    Ja dat kan ik proberen, ik wil alleen niet m'n Dragonite, Fereligator en Jolteon verliezen. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  9. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Bedankt voor het posten man!

    Heb op Diamond nog een Shaymin en Darkrai. Maar heb geen 2 DS'en dus kan ze niet overplaatsten naar SoulSilver :mad:
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Als je kan ruilen met Diamond tegen Heart Gold dan wil ik je wel even helpen. Geef je ze even aan mij, stop je SoulSilver erin en dan stuur ik ze weer naar je terug.
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Net wel weer wat moois, ben nu een tijdje bezig Raikou en Entei te vangen daar had ik nooit echt de tijd voor gehad. Nu had ik alles bij me om het te laten lukken. Een Chatot lvl 41 met Sing, een Sneasel lvl 60 met False Swipe en een Golbat lvl 51 met Mean Look. Aangezien ze meteen fled doen gaat het echt stapje voor stapje.
    Eerst met Sneasel zorgen dat ze 1 HP hebben, dan je spel opslaan. Vervolgens ga je Sing gebruiken en hopen dat deze in één keer lukt. Zelfs als Raikou of Entei slapen kunnen ze fled doen dus dan kan je 1 bal gooien.
    Hierna slaapt 1 van de 2 en dan moet je dus op je Gear kijken welke je tegenkomt en of je de Sing of Mean Look pokémon bovenaan zet, na elke pokémon die je laat slapen laat je het spel opslaan, op een gegeven moment hebben ze dus beide slaap en 1 hp en kan je het proberen en hem daarna weer uitzetten om het makkelijker te maken.

    Als de pokémon 1 hp heeft en slaapt zet je (img Golbat) bovenaan, doe je Mean Look en blijf je ballen gooien tot je hem hebt, meestal wordt de pokémon wakker na 4 beurten maar als je de pokémon die Mean Look gebruikt wisselt kunnen ze weer fledden.

    Anyway, ik was hier al lang mee bezig en heb zo'n 50 Ultraballs gebruikt, 6 quick-balls en 2 dusk balls, niks lukte. Toen heb ik bij Raikou voor de grap 1x een great ball gebruikt en meteen was het raak 8)
    Nu dus nog Entei vangen en dan heb ik 249 pokémon :+
     
  12. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Ik was zaterdag in Utrecht en ben toen ook maar even langs de V&D gegaan, dus ik heb nu een Celebi op m'n SoulSilver. xD
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Kan je die niet gewoon in de game vangen?
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nope, daarvoor krijg je een ei via een event die je weer moet uit laten komen nadat je hem hebt opgehaald bij die groene knakker in de pokémart.
     
  15. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Speelt iemand deze game nog en wil iemand mij helpen aan een aantal pokemon? Of soms een battle?
    Friend Code: 4212 3329 1379
     
  16. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Niet eens, ik haalde 'm op en kreeg gelijk een Celebi van lvl 50. xD
     
  17. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Niemand? :'-(
     
  18. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een van deze Pokemonspellen koopt in de winkel zit er zo'n Pokebal iets bij, wat is dat precies en wat kun je er mee? Want als ik White heb uitgespeeld wil ik gaan beginnen aan Heartgold (logische volgorde ook :p) maar als ik het spel tweedehands koop, zit die walker er niet bij.
     
  19. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een stappenteller, die je met de gegenereerde watts daardoor pokemon laat vangen/items vinden. Op de pokewalker kun je bepaalde pokemon vangen en items krijgen die je niet, of later pas in de game tegenkomt. Verder zijn er nog wat andere, minder interessante opties mee. Ik vond het een duidelijke toevoeging, 4 van de 6 pokemon uit m'n team heb ik vroeg op de pokewalker gevangen en vanaf daar opgetrained. Je krijgt er best wel wat goede extra dingen uit voor gebruik in de game, dus ik zou het wel aanraden.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2011
  20. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, klinkt wel leuk :)
    Is hij alleen geschikt voor Heartgold/Soulsilver, of ook voor de anderen?
     

Deel Deze Pagina