1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dulle's grote TrueAchievements draad [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 10 feb 2011.

  1. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er ook een site (vergelijkbaar aan TA), maar dan zonder dat trueachievements gedoe!

    Dus wel hulp met achievements en dat je leaderbords heb en kan zien welke achievements je welke dag haalt enz
     
  2. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    http://www.xbox360achievements.org/ is ook wel een goede voor guides. ;)
     
  3. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die site ken ik idd, maar hier zie je niet welke achievements je nog moet enz (volgensmij :eek:)
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik voel me niet aangesproken ;) Ik snap wat je bedoelt.

    Maar in mijn ervaring hebben de gemakkelijke games vaak gewoon een lage TA ratio. En omdat Crash Mind over Mutant zo kut is is ie in zekere zin ook moeilijker om te completen dan Mass Effect (die ik op 1000(G) heb). :+ Maar je hebt ook zeker gevallen waar de score te hoog is. Het systeem is niet perfect, maar ja. We moeten het ermee doen. :p
    Hoezo zonder trueachievements? Als het je zo stoort negeer je het toch gewoon?
    TA is de enige site die ook leaderboards heeft, en je profiel (achievements ed) ook bijhoudt.
     
  5. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, nee het stoort me niet echt, maar ik was gewoon benieuwd. Ik vind TA juist een hele goede site, die alles supergoed bijhoud
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Dan snap jij het systeem niet. Gaat er helemaal niet om dat 100x meer gamers ME spelen, maar gaat erom hoeveel mensen relatief een achievement halen.
     
  7. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0

    idd het is gewoon het totaal aantal gamers wat dat spel heeft gespeeld en dan wordt er per achievement gekeken hoeveel procent van het totaal heeft deze achievement gehaald :)
     
  8. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoel dat er veel meer Mass Effect completionist gamers zullen zijn dan Crash Bandicoot, ik snap het systeem wel degelijk. :b: kutsysteem by the way, maar dat is mijn mening...het intereseert me geen reet wat voor een TA score een bepaalde achievement heeft...geef mij maar mygamercard weer terug
     
  9. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind het systeem prima en vind het een erg leuke site!
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mygamercard had helemaal geen systeem. Wat had je daar nou weer aan? :+ Het enige waar die site goed voor was was voor die gamercards.

    Leaderboards heeft TA ook, mét of zonder dat systeem. Ook per game. (heb jij dan een beter idee hoe ze het kunnen doen? :p)
     
  11. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    TA score weghalen en gewoon de normale achievementwaardes gebruiken.
    Maar begrijp me niet vekeerd, dit is mijn mening. Omdat het mij gewoon niet zo interesseert wat voor een TA score een bepaalde game heeft. Voor mij is het belangrijkst wat uiteindelijk op mijn gamertag staat. :b:

    Je zegt dus tegen mij Mygamercard had helemaal geen systeem, klopt gedeeltelijk. Je kon zien wie de total gamerscore leiders waren van de wereld, per land, per game, arade spellen, genres van games: (fighters, shooters ect)

    Maar inderdaad niet echt een systeem zoals TA maar meer een leaderboard site. En dat vind ik voldoende! :thumbs:
     
  12. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog even over de discussie van Crash Bandicoot vs. Mass Effect. De echte reden dat laatstgenoemde een lager TA ratio heeft is dankzij DLC. TA.com baseert de TA ratio van DLC op het aantal mensen die minimaal 1 achievement hebben gehaald in een DLC pack en dus niet over het totale aantal gamers met dat spel.

    Bewijs? Kijk eens naar Borderlands, Fallout 3 en Mass Effect 2; overal zorgt de DLC ervoor dat de TA ratio keldert tot een treurig niveau. Ik vind dat meteen ook het grootste nadeel aan TA.com; prima site, maar weinig belonend voor de gamers die een game pas als compleet beschouwen wanneer de DLC ook is uitgespeeld.

    Over TA ratio gesproken, ik moet echt weer eens een keer wat aan die van mij gaan doen:
    [​IMG]
    :+
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok, ik heb mijn goal inmiddels dus gehaald.
    [​IMG]
    Hoe staat het met de goals van de rest? (of hadden jullie geen eindejaars goals? :eek:)

    Ik ben btw famous. :+ Mijn crappy Rayman filmpjes zijn gebruikt bij de Rayman Walkthrough op de site. Awesome. :cool: Kan iedereen kijken hoe slecht ik ben in platformers.
     
  14. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm niet echt een eindejaardsdoel, meer een nieuwjaarsdoel. 200.000 gamerscore in febrauri 2012! :thumbs:
     
  15. xbwdx

    xbwdx FeanFan

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb beide doelen al een tijdje geleden gehaald.

    [​IMG]

    Qua completion percentage zit ik nu zelfs al op 88,5%.

    De volgende 10 spellen heb ik dit jaar 100% gecomplete.
    [​IMG]

    Ik zal eens een paar nieuwe doelen voor 2012 bedenken.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2011
  16. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Mijn jaarlijkse doel al bereikt.
    1 Jan. weer een nieuwe instellen!
     
  17. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook mijn 90% completion gehaald voor het einde van het jaar. \o/
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    De tijd vliegt. :eek: Ik gebruik de site iig nog steeds constant. Eerst TA voor achievement guides en dan pas x360a. En die ratio's en al die andere cijfertjes blijft gewoon leuk om te zien. :p

    [​IMG]
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ben echt al lang niet meer op de site geweest. :)

    Zit er nu weer even op te kijken.
    Wel ideaal dat je ziet welke achievements van een game je wel/niet hebt. Dat mis ik op x360a nog wel (en ga niet alles zelf aanvinken).
     
  20. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Vandaag m'n 30ste game gecomplete :D
     

Deel Deze Pagina