1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dulle's grote TrueAchievements draad [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 10 feb 2011.

  1. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo , heb even voor 4 jaar Trueachievements Pro gekocht . Ik kan er weer tegen aan, \o/
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    En wat voor extra's levert je dat op ?
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    8)
     
  4. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1

    You'll have full access to TrueAchievements Mobile - check your feed, post in the forum, check your games, even force a profile scan! More details can be found here
    You'll be put on the super-fast Pro Subscriber scanner and have unlimited forced scans
    You won't see any advertisements on the site
    You'll be able to have up to 49 items in your Trophy Case
    You'll be able to have up to 20 un-registered friends in your feed
    You'll be able to have up to 10 active Gamer Goals at any one time
    You'll be able to have up to 30 site leaderboard tracking bots
    You'll be able to have up to 300 items in your To-Do List
    You get all these features for only $15 a year! (UK and EU pricing also available)
     
  5. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Lol, dat intereseert me nou echt geen reet 8)
     
  6. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat meer om de achievements en dat ik op mijn tablet het ook kan raadplegen en het was maar 35 euro
     
  7. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor MIJ vind ik het nodeloos! Ik zou zoiets niet betalen betaal ik liever een nieuwe game en voel ik me goed als ik het uitspeel!
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nah, dat heb ik bepaald niet nodig. Gebruik de site alleen om soms guides voor achievements te bekijken ...
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Soms voegen die website's wel wat extra's toe, maar hier zou ik het ook niet doen.

    Ik doe zoiets wel bij Hattrick, maar daar geven de extra's je echt meer inzicht in het spel, verder geen voordelen en anders alleen maar leuke extra's.

    Je moet er van houden, maar ik heb al lang geleerd dat het soms erg verleidelijk is. Had van de week alweer 600 goud besteld bij Travian. 8)
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ach ieder zijn ding toch.
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Dag mede-forummers.

    Is het misschien weer eens een leuk idee om een nieuwe XBW Challenge op te zetten? Misschien weer een kerst-editie tijdens de kerst vakantie?

    Mede dankzij Fifa, is mijn aantal gespeelde games de afgelopen 2 jaar behoorlijk afgenomen. Desondanks heeft de wereld niet stil gestaan en zag ik dat er gewoon nog ontzettend veel leuke titels zijn die ik nog niet gespeeld heb. Ook ligt mijn kast nog vol met allerlei games, die het verdienen om uitgespeeld te worden.

    Deze laatste gedachte wakkert de 'achievement-whore-inside-of-me' weer aan, en wat is er nu leuker dan deze mevrouw van plezier, een pleziertje te doen met een heuse XBW gamer challenge?! Kortom, ik wil graag jullie interesse even polsen!
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2012
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nou, ik zal iig wel meedoen. Ik zal er niet specifiek voor gaan hoeren (heb ik nooit gedaan), maar misschien motiveert het me wel om wat games op te pakken die al te lang liggen.
     
  13. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik zeg doen!
     
  14. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Mooie reden inderdaad om weer wat games op te snuffelen die onder een berg stof zitten. Als dit topic een beetje bovenaan blijft dan ga ik ook proberen om mee te doen. :+
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Op zich een goed idee. Echter laat hem dan vanaf half november tot nu 31 december. Winter challange of zo. Aangezien niet iedereen vakantie heeft of heel zijn vakantie wil gamen. Op deze manier kan iedereen de komende maanden op een tijd waar het voor hem uitkomt achievements behalen. Ik wil wel meedoen heb nog een aantal games liggen die afgerond mogen worden.

    En er komen nog een hoop mooie titels bij de komende weken.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heeft TA eigenlijk wel een challenge functionaliteit? Normaal gebeurde het altijd via 360voice.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Goeie vraag

    ik meld me iig wel aan, heb halo 4 , dishonored en dark souls nog dus vast wel wat achievements te halen
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Het lijkt me gewoon het makkelijkste om het via 360voice te gaan doen, ik kwam hier alleen even de interesse peilen. Met minder dan 10 mensen is ook niet echt leuk.

    @RVDV klinkt leuk! Dan zouden we het beste de hele maand december kunnen doen. Dan hebben de mensen ook nog ruim de tijd om zich in te schrijven.

    Wie organiseerde 'vroeger' deze challenges altijd? Dulle of Sjacco? Anders steel ik gewoon een oud topic en pas ik de datums even aan :+
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat was Sjacco. :p (ik had geen in om precies om 00:00 de challenge te launchen :+)
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Dulle is volgens mij een goede organisator :).
     

Deel Deze Pagina