1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dutch Friends Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door bavaria, 13 mrt 2006.

  1. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maar
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2006
  2. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet lullig doen maar somige clan members boosten als de terig op GRAW
     
  3. crackhoer

    crackhoer ik ben zo blij

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ya inderdaad heel die dutch friends clan zyn boosters terwijl iedereen zegt dat die clan slecht is en noobs in zitten:confused:
     
  4. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg niet dat er n00bs inzitten maar level 22 haal je niet legit tog BAVARIA
    Kijk bij de leaderboards van GRAW en oordeel zelf
     
  5. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je niks meer te zeggen BOOSTER
     
  6. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe ranked betekent niks ik ben lvl 3 haal vaak top kills in matches wij hebben een lvl 11 in de clan (week geleden) en ik had die laatste match dnek 2 x zoveel kills

    het gaat erom met wie je speelt zodat je goed word.

    meeste ranked games zijn noobs die spelen je word ook vaak voor niks gekickt drom spele ik het niet.

    mij booit boosters niet egt je popptje word er tog niet better van op live. maare DFC ik hoop dat dsf nog gaat spelen kennen we een x een match doen anders met mijn nieuwe engelse clan die ik heel meschien vrijdag ga joinen
     
  7. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel je kan sneller reloaden, ect, ect Maarja als het je tog niet scheeld ( level ) waarom stop je er dan tijd in.
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Lol waar heb je die informatie vandaan als je een hoger level hebt dat je dan sneller kan reloaden :confused:
     
  9. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    sneller reloaden :confused: nergens gelezen iks peel nog aardig best voor een lvl 3 die maar 3x ranked heeft gespeelt.

    weet nie wrom mensen veel ranked spelen ze worden en vaak slecht van. (niet iedereen)
     
  10. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Team Elimination is echt te erg. Ik heb nog geen een potje kunnen joinen waarin je kon team switchen en waar het blue team niet al bestond uit lvl 8 en hoger.

    Op Solo Elimination word ik er altijd uitgelagged/uitgekicked. De rest win ik met minstens 10 punten voorsprong...:{
     
  11. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    haha genoeg hoor, maar als jij denkt zo goed te zijn potje siege doen dan maar???? en voordat je cometaar geeft zorg wel zeker dat je weet hoe een spel gespeelt wort, je ranking heeft niks te maken met sneller herladen, wil het best wel even voor je uitleggen:
    als jou klasse rifleman is en je schiet met een rifleman DAN schiet je beter en kun je sneller herladen met je rifleman, als jou klasse rifleman is en je schiet met een marksman dan schiet je slechter en herlaadt je langzamer.
    P.S. je mag best wel een cursus komen nemen hoor

    en crackhoer, JIJ heb gehoort dat wij zuigen ik zou zegen speel een keer met ons mee. onee je ben een kneus die geen live tag heb of toch wel he mietje?

    owja, wat kan jullie het nou verrekke dat wij onze rank boosten, dat is echt zo makelijk, wil je weten hoe??? maargoed ik booste mijn rank in het begin voor de achievements.
    BTW de top 100 boost, en dat kan nog best wel gezellig zijn hoor met zn alle!!

    heb nou toch niemand op zn pikkie getrapt? of toch wel
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2006
  12. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    zit je niet meer bij de DSF dan DSF Darkraver?
     
  13. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke stuur xHLHx 3xPLoSiVe maar een friendrequist en dan regeld hij wel een clanwar
     
  14. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Lief houden heah jongens, vecht dat maar Online op Xbox live uit :+
     
  15. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    @ Mercenary.
    Bavaria staat al meer dan een half jaar in mijn friends list, en heb ook met hem gespeeld op Ghost recon 2: Summit Strike.
    en hij is duidelijk de beste speler die ik GR heb zien spelen.
    hij ownt jou met zijn 2 kleine tenen.
    geloof je me niet? neem het dan maar ens op tegen hem
    dat durf je cker niet he?! pussy
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2006
  16. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Bavaria ik wel een keer tegen jou spelen, want aan de verhalen te zien ben je wel goed en ik kom niet zo vaak goede mensen tegen. Dus vind je het erg als ik je toevoeg zodat we een keer kunnen spelen?

    Nick a.k.a. Pine NL
     
  17. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, dit lijkt het Halo 2 topic wel...
     
  18. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    GAYLO ZUIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!|:-
     
  19. ExQuiZite v2

    ExQuiZite v2 Guest

    ik wil nbiet lullig zijn..maar aan die lijst te zien is deze clan zo noob als de clan van igor met halo 2....
     
  20. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    ja wij zijn ook NOOB, jullie je zin, vertel het door vertel het door de dfc is NOOB, bel de krant, de tv. stelletje kleine kindertjes
     

Deel Deze Pagina