1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dutch Ghosts 10 jaar:)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door inoway, 18 mrt 2013.

  1. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    10 jaar geleden richtte ik samen met 3 andere gamers (Bullet NL, Slick Nick NL, BULLITPROOF NL) de Dutch Ghosts op. Als een meeting place voor Xbox gamers die graag met andere nederlandse gamers Ghost Recon via Xbox Live! (wat net 4 dagen daarvoor in Europa was gelanceerd) wilden spelen.

    Dat er behoefte aan was werd al snel duidelijk door de stormloop aan aanmeldingen. Tot over de 50. Strubbelingen konden niet uitblijven na zo'n onstuimige groei en er werd dan ook heftig 'gediscussieerd' over hoe de clan er zou moeten uitzien, hoe die zou moeten functioneren, wie er wel en niet werd toegelaten en wanneer iemand 'gekicked' zou moeten worden.

    Einde van het liedje was dat de DG uit elkaar spatte in verschillende fragmenten, waarvan MaD nog steeds bestaat. Vele gamers gingen ook gewoon solo weer verder, en sommige gamers hielden gewoon op met gamen.

    Maar ... de DG zelf heeft het toch overleefd, momenteel met 13 gamers. 10 jaar ouder geworden maar nog steeds gamen we. En dat is leuk. En hopelijk blijft het leuk als MS eind dit jaar met een nieuwe console komt. Want iedere 'echte' gamer zal weten dat gamen gewoon in je bloed zit.

    Zelf heb ik veel lol gehad met de Xbox en Live! ... en met de DG ... en met al die gamers die in de afgelopen 10 jaar lid zijn geweest van de DG, want samen met/tegen anderen gamen is en blijft toch echt harstikke leuk.

    Ik wil ook XBW bedanken, want daar is het 10 jaar geleden toch eigenlijk allemaal begonnen

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=20265
    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=333340&postcount=110

    Nu ja, iedereen veel plezier gewenst met de Xbox, Live! en de komende 10 jaar gamen:)

    Dan hier nog een lijst met alle gamers (gamertags) die ooit lid zijn geweest van de DG:

    THrzone, Max Qubit, Bullet NL, Slick Nick NL, BULLITPROOF NL, dutch fluske NL, sgt Oddball, Locke NL, JAW 001, Evjemoen NL, beukerSR, AVATAR NL, Guus BOK NL, LaZZ NL, Evert NL, P1M, Chiwawaatje, Vichingo, BulldozerSR, Tchaikovsky, Tactical Jerky, TFO, FanaticDevil, Sir White NL, PainfulHaVoK, HaVoK NL, Philip Mortus, Cure 4 the Itch, Dschadir, Dschadir NL, Jerhui, Odebeijer, Odi NL, Thor NL, Thor SV, KILLERFRODO, Priscilla, Moira nl, Mysteriofoe, Pvt Hero, Dabo NL, Eastmaster, andymcnab, Jayroon, Lt Lemmens, Avenger XBW, JayMaster NL, Dimension Seven, crashing biggel, bayllistic nl, masterRoFo, xx Rob F xx, Mr J1gS8w, PGJ, Living in a Box, THE MAD MAN NL, Indi D, ISSERMIR, ffw88, KyliaN NL, Duketown NL, eightball666, sappie, Alex V, Whistler NL, X2THAGEE, rodger young NL, Knight Templer, Master Yogi, Grizzly Warrior, FFW88 Sr, ICEMAN NL, Hustlerdv, Hustler NL, Pedroso, SjoerdV NL, Mantis NL, Quadra, Mslider, Aiya Kido, LadyBug NL, Boomstick SR, FIRESIDETILBO, FFW88 BB, Master Koopie, d318, FABLE NL, Atreyu NL, MeNNeS, HEATcs, Milan, BooZwolf, BooZewolf, Gameholic, draftylemming, i ChRonic GhOsT, Dark Savant 666, Dark Savant NL, Redrum28, madMarcel, R Willems, stinger1978, Dark Nemis, BeetleJuice NL, ChargedFred, crazy hent, Dubkutter, MokumMadness, Hurricane06, Show NL, Wim Vertongen, Old Raven NL, BlackBlades, coennie

    Website: http://www.dutchghosts.nl

    Cheers, Max

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2013
  2. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad 10 jaar, wat is de tijd toch snel gegaan.
    Pas na een maand kwam ik er officieel bij. Ik volgde julie vorderingen hier via het forum en heb er tot nu toe, nog geen moment spijt van gehad.

    Vele leuke gamers heb ik via LIVE maar ook in 'Real-life' mogen ontmoeten en stuk voor stuk waren het leuke mannen en vrouwen.
    Jonge honden waren we, toe we net starten en iedereen had wel een mening maar goed dat hoort er ook bij. Als je jong bent bekijk je vaak alles vanuit je eigen perpectief, zodra je wat ouder wordt denk je vaak: heb ik me daar nou druk om gemaakt.

    Helaas hebben we van vele leuke gamers ook weer afscheid genomen en deze hebben plaats gemaakt voor de nieuwe 'aanwas'. Eén ding weet ik zeker: Als ik al deze mensen niet had ontmoet, had ik zeker het gamen niet zo leuk gevonden.

    Bedankt allemaal !
    Groeten van de Witkees alias Sir White nl
     
  3. MDesign

    MDesign graphics

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Netjes hoor gefeliciteerd mannen zijn niet veel clans die het na doen
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Top prestatie!
     
  5. softrunner

    softrunner Active Member

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad na 10 jaar nog steeds (A)LIVE AND KICKING
     
  6. Sky Hawk

    Sky Hawk Sky W4rrior

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje late gefeliciteerd!!

    Leuk om al die namen te zien. Dan kun je toch zien dat er veel namen nog steeds gamen en kont kicken!
    Sterker nog, ik moet af en toe nog steeds verhalen aanhoren over die eerste ghost recon waar jullie mee begonnen.

    Puik werk!:thumbs:
     
  7. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Max Gefeliciteerd met het 12-jarig bestaan van de Dutch Ghosts, RESPECT !
    www.dutchghosts.nl

    Groeten van Sir White nl
     
  8. Lethal

    Lethal adult member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog dutch ghost die gamen?

    heb het gamen weer opgepakt, speel regelmatig cod mw2.

    vroeger gamertag FanaticDevil nu FanaticDevil972

     
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.615
    Leuk Bevonden:
    8.705
    Nee denk het niet
     
    Reckuuza vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina