1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DuwV zoekt jou!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door DuwV iMaNiiaC, 18 apr 2011.

  1. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Datum doet er nu even niet toe. ik denk dat de meeste teams het geen gepaste gamemode vinden en dat heeft niks met jou te maken dagger want tijden in de nieuwe cods zijn nou gewoon anders dan in old school games.
    Ook heeft tdm gewoon niet echt een objective waar je een goede tactiek op kan baseren de enigste tactiek is hiervoor campen als een mfer.

    Ik snap niet dat je hier een discussie overmaakt :) dit is gwn pure waarheid elke beetje ervaren team van nu zal het zelfde zeggen.
     
  2. InsaneSniper

    InsaneSniper Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    goed gezegt kevin
     
  3. shotysniper

    shotysniper Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen weet dat je met een campy speelstijl TDM kan winnen(wil niet zeggen dat dat altijd zo is). Dit kan niet met ctf en domination omdat je hierbij een objective hebt die je moet pakken.. is alleen maar makkelijk spelen tegen mensen die pas komen als er een domination flag gecapt worden....
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja in domination zal ik als defender ook flink gaan rond rennen idd. Ik zou zeker niet campen voor de objective te protecte.
     
  5. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Dagger jij snapt het heus wel want als je 3 flags hebt en je hebt 2 flags gecapt dan staan er mis. Ongeveer 2 bij elke flag en het ander team probeert die flag te cappen met ongeveer 3 man waardoor de rol van domination dus afwisseld van het domineren. Oftewel er wordt minder gecampt dan in tdm
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    [​IMG]
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Maar, dan moet je het ook met me eens zijn dat Domination veel bepaald word door de openingsrush. het team dat als eerste 1 flag meer heeft als het andere team heeft al 80% gewonnen. Want als er 3 man voor een vlag gaat, gaat iemand van het andere team gewoon naar die van hun zeg maar. ( gvd lastig uitleggen:p ) maar je snapt me wel.
     
  8. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Wrm een trollface xD maar goed wat jij zegt dat hun zeg maar de middelste flag eerst hebben (wat ik er een beetje uithaal...) Dat, dat namelijk niks uitmaakt zelfs al hebben hun die twee vlaggen in het begin al , kan je alsnog winnen (in iedergeval op mw3 dan).
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2011
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Op BO was het zo, wie als eerste 2 vlaggen heeft ( dus de battle voor de middelste vlag wint ) die heet de round eigenlijk al voor 80% gewonnen in een decerto match. op MW3 weet ik het niet. Maar je hebt 2 domi rondens per map dus mocht de eerste verloren zijn moet je zorgen dat je voor de 2de de middelste als eerste hebt. en daarna is het ook gewoon campen. mochten de tegenstanders toch 1 point gaan capture dan snel met 1 of 2 man naar hun overgebleven point en die pakken zodat je er toch 2 houd... en dan weer campen.

    Ook in S&D is het een kwestie van campen en kijken hoe goed de tegenstander speelt om je te vinden.

    Eigenlijk is elke gamemode wel een kwestie van kat en muis spel in battles zeg maar. En als een team met TDM 1 kill maakt en zich gaat verstoppen ben je niet waardig een shooter te spelen en is zwaar zielig. vandaar dat ik zeg dat TDM gewoon voor een toenooitje een bespeelbare gamemod moet zijn.

    edit: en een trollface omdat ik allang wist wat je bedoelde, zat gewoon te kutte. Heb zelf genoeg competitive gespeeld ;)
     
  10. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar toch moet je toegeven dat je met tdm minder met een objective of tactic bezig bent dan met een andere gamemode.
     
  11. shotysniper

    shotysniper Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    sommige mensen vinden het gewoon leuker om voor de objective te spelen en somige mensen vinden het leuker om in TDM elkaar kopjes eraf te knallen..

    daarbij moet ik wel zeggen dat je bij TDM afspraken moet maken om het te spelen... bijv. dat je tegen elkaar zegt dat je niet met je team in een hoekje gaat campen..

    in domination/ctf/search gaat het veel meer om map control dus dan hoef je die afspraken niet te maken.

    iedereen zijn eigen keus!!!
     
  12. DuwV iMaNiiaC

    DuwV iMaNiiaC AFCA

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verschil tussen MW3 en Black Ops is..? (qua domination)
     
  13. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    spawncontrol
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Dat wel ;)
     
  15. DuwV iMaNiiaC

    DuwV iMaNiiaC AFCA

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamemode
    Free-4-All

    (toernooi)
     
  16. DuwV iMaNiiaC

    DuwV iMaNiiaC AFCA

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
  17. shotysniper

    shotysniper Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat waarschijnlijk niet veel animo op leveren, maarja jou toernooi jou regels..

    Tip. kijk ff op decerto.net en kijk daar naar de v2 regels. Dat zijn de regels en gamemodes dat de meeste mensen aanspreek..

    Je kan ook een toernooi aankondigen op het decerto.net forum..
    je moet er dan wel ff rekening mee houden dat er dan ook engelse teams meedoen
     
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    FFA is wel interessant om te doen hoor. Ik wil stiekem wel weten hoe jij zou presteren shoty....
     
  19. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoor ik daar een uitdaging voor ruudje? :p
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik zal zelf niet meedoen. Maar heb BO genoeg gedaan, ook gescrimt met DuwV en met jou ishotzz dus als je mij een lijst geeft met deelnemers en daarna hoeveel hij is geworden dan kan ik het wel een beetje inschatten. Dus ja shoty, doe mee ben zeer benieuwd.

    Van ishotz weet ik al hoe die speelt en kan alleen beter zijn geworden.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2011

Deel Deze Pagina