1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DVD remote voor $29

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 15 jun 2001.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    we krijgen dan idd namaakzooi, maar ik heb besloten geen namaakzooi te kopen :)sowieso aan controllers/joysticks etc koop ik het liefst MS dope, ik ken de PC peripherals en die zijn zeer goed vind ik..
     
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    "Hoe kan iets er nou rendabel uitzien? Beter iets minder interesante woorden gebruiken."

    OHHH nou snap ik hem tijman is gewoon een beetje het trouble makertje hier...

    vind dat iedereen maar moet praten zodat hij het ook snapt, dus niet te "interresant" en niet te uhm "demente bejaarde die denkt dat hij weer jong is"-achtig

    jajajajajaja ik snap ik snap...

    jaja hij maakt ook voor andere uit hoe ze moeten praten ohh

    nee dan vergeef ik het tijman, dan ken hij er ook niks aan doen 8)

    whaha kop-op je leert wel tolerant te zijn, anders blijf je je hele leven klagen 8)

    ohya sorry was even off topic,
    maareh ik vind nog steeds dat MS die regio code moet integreren in de receiver van de remote die in de xbox gaat
    zodat als ik er een importeer ik hem later kan uitrusten met regio 2 lezende dvd kit...
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    denk niet dat ze dat doen.. die regiocodes zijn er natuurlijk niet voor nix..
     
  4. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk ook dat als ze het willen dat ze het niet eens mogen eigenlijk.

    Hahaha ja ik ben hier vast en zekers de troublemaker, volgens mij heb ik ngo geen 1 onzinpost gedaan op de serieuze onderdelen van dit forum hoor?

    En trouwens ms is denk ik niet meer zo rechtzaak geil door al die rechtzaken met de amerikaanse overheid waardoor ze moesten opsplitsen :)
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    yeah ik denk t ook niet das wel jammer want dat zou makkelijk zijn
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    denk dat dat idd niet mag, geen regio codes gebruiken.. al zou het wel mogen dan werd dit natuurlijk allang gedaan.. (bij bv dvd spelers)
     
  7. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach nu is het zo dat je in winkel dvd speler koopt dat je hem meteen kan laten ombouwen, is gewoon weer een nep beveiliging die dus nergens op slaat.
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    jah bijna 100% zeker gebeurd dit ook emt de xbox
    een of andere hack ofzo
     

Deel Deze Pagina