1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2009

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 25 apr 2009.

?

Wie heeft de beste show gegeven op de E3 van 2009?

  1. Microsoft

    90 stem(men)
    81,8%
  2. Sony

    19 stem(men)
    17,3%
  3. Nintendo

    1 stem(men)
    0,9%
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    De reis kost tegenwoordig niet zoveel meer maar het zit hem inderdaad in de overnachtingen.

    Jup. Grotendeels wel.
     
  2. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Echt waar? (mn iphone kan geen flash bekijken).
    Dat vind ik een mooie prijs!
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Het filmpje laat $19.99 zien bij Lego Star Wars The complete Saga. Die prijs zalook wel gelden voor Mass Effect en Bioshock aangezien beide titels al vrij oud (en allebei al classics?) zijn. Denk dat de kosten van een nieuwe game op $40 of 45 gaan vallen (als de retail versie $50 kost).

    Is wel mooi om te zien dat de quick launch optie eindelijk nut krijgt (ok, je kon ze al gebruiken met XBLA game maar toch...) :+.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Volgens mij komt de beurs zelfs binnenkort naar Keulen, nog dichterbij! Ligt in west-duitsland.
     
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Even afwachten of ze ook meer recente titels gaan aanbieden, maar €20 is toch ook leuk voor dit soort titels.
    Overigens staat er bij die Lego 1600 points en ik heb net 2100 pnt besteld voor €18, dus het is nog goedkoper.

    De prijs moet niet boven de 30 uitkomen, want dan kan je ze net zo goed kopen. Het voordeel van de download is wel weer dat je geen last hebt van beschadigde dvd-roms. Als je een andere xbox koopt, kan je m gewoon weer downloaden.
     
  6. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vraag me af wat de films dan gaan kosten en wanneer ze te downloaden zijn.
    zal namelijk wel erg aantrekkelijk zijn als we de release van de VS krijgen. dan kan je de film veel eerder zien.

    verder is dat spelletjes kopen wel leuk, maar heb toch liever het spel in handen. ook als je em wil lenen aan iemand of verkopen kan niet meer als je em download.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Tja maar minimaal een 500GB HDD is dan wel prettig
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik denk dat ze de films niet eerder mogen releasen dan in Amerika. Gameshops krijgen de games ook vaak eerder binnen en moeten zich aan de Europese release houden (Die vaak na de Amerikaanse is). Hetzelfde met bioscopen en hun film etc etc. Ik zie het dus niet gebeuren dat Microsoft die releases wel mag schenden.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    En ziehier ... de allereerste Perfect Dark screenshots :

    Brond www.gamed.nl

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    KOM MAAR OP!
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    We kennen Microsoft, uiteindelijk geven ze altijd wat de consument wilt. Die 500GB komt er wel. Anders koop ik gewoon nog een 120GB erbij en copy ik mn gamertag erop als ik ga gamen op de andere hd.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Here's what Last.fm on Xbox 360 looks like

    [​IMG]

    One of the more interesting questions that arose from Microsoft's keynote during last week's E3 was just how Last.fm would be implemented. Well, let Joystiq help clear the air of confusion, as Microsoft has dished out some screens depicting the interface for the soon-to-be Xbox 360-compatible music service. It looks pretty streamlined, if we may say so, with easily identifiable links to tags and and artists similar to what you're currently listening to.

    What we didn't know, however, is that Last.fm will also be a bridge between the Xbox 360 and its closest competitor, Sony's PS3. See the "Play Station" above? When the service releases, you'll be able to play Infamous on your Xbox 360. For reals!


    Meer Screens:


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Kan ik met dat Last FM naar een internet radiostation naar keuze luisteren?

    Ik ben groot fan van Groove Salad on Soma FM die ik altijd beluister via Itunes Radio. Eerst kon ik de muziek door mn games streamen, omdat ik een externe geluidskaart had die het geluid van zowel de usb (groove salad op de pc) alsook de xbox (optische kabel) tegelijkertijd liet horen.
    Die lounge muziek is geweldig met gamen :)

    De muziek ging dus door het geluid van de game en ik vond dat geweldig. Helaas heb ik die optie niet meer en moet ik de radio over 2 andere boxen laten lopen. Dat gaat net zo goed, maar als ik 's avonds met mn koptelefoon wil gamen, kan ik de radio niet meer luisteren.

    Als ik dit via de xbox kan streamen dan kan dit weer wèl!
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Mij teveel moeite, ze doen maar gewoon een 500GB schijf. Een 500GB schijf kost tegenwoordig niks meer, al zal MS er wel weer 200euro voor gaan vragen ofzo :mad:
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: Nieuw dashboard komt in augustus

    Wanneer je de Xbox 360 opstart kom je eerst in het dashboard terecht, het portaal dat je naar al het moois moet leiden. Binnenkort mogen we uit zien naar een upgrade van dit zelfde dashboard.

    Tijdens de E3 kondigde Microsoft enkele nieuwe features aan, hieronder een Marketplace om kleding voor je Avatar te kopen, of Games on Demand, een service waarbij je hele Xbox 360 titels kunt downloaden, uiteraard tegen betaling. Marc Whitten, General Manager voor Xbox Live, heeft in een interview aangegeven dat we deze features in augustus mogen verwachten, dan zal namelijk de nieuwste versie van het Xbox 360 dashboard verschijnen.
     
  15. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes, dag Party chat problemen, en hallo nieuwe functies \o/
    Augustus = topmaand :cool:
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De E3 is afgelopen, dus:
    [GT]51396[/GT]
    [GT]51397[/GT]
    [GT]51398[/GT]
    [GT]51399[/GT]
     
  17. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    ligt mischien aan de pc hier (op het werk) maar het lijkt net of er een deel van het beeld mist van de gametrailer filmpjes :confused:
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Gametrailers kiest voor Sony als beste persconferentie. En one to watch kiezen ze voor last gardian, sony is goed bezig...
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Volgende ronde:
    [GT]51465[/GT]
    [GT]51466[/GT]
    [GT]51468[/GT]
    [GT]51469[/GT]
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Gametrailers kiest voor Forza 3 als beste racer van deze E3. En Best downloadable Game kiezen ze voor Shadow Complex, MS is goed bezig...

    Sorrie Boss
     

Deel Deze Pagina