1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2011

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 22 mrt 2011.

  1. Mitch_

    Mitch_ Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Zij komen net nu met een console ie even sterk/sterker is dan PS3/x360 Het is nu gewoon een kwestie van tijd en we hebben de PS4 en 3e xbox en nintendo heeft weer de minst krachtige.
     
  2. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Nintendo Wii U2?

    [​IMG]

    :+
     
  3. mbuist

    mbuist Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahah was het maar zo simpel. Nintendo is al bezig met deze console voor dat de Wii uit kwam, maar omdat iedereen een nieuwe console uitbracht hebben de de gamecube in een andere jasje gestoken even wat andere controllers erbij en toen was de wii geboren.

    De PS3 begint sony nu pas wat op te leveren
    De xbox heeft Kinect gekregen en gezien de E3 denk ik dat ze daar op dit moment nog op gokken. Het zou me ook niet verbazen dat er een nieuwe xbox 360 versie uitkomt die blu-ray ondersteund.

    Ik denk dat je de komende 2-4 jaar geen nieuwe PS of Xbox krijgt die totaal veranderd is kwa inhoud
     
  4. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Om de discussie nog even op gang te houden. :) Sony en MS blijven zeggen dat de consoles nog wel even mee kunnen. Voor casual spelers is dat vast nog zo maar volgens mij zitten de core gamers al wel langzaam aan te wachten op een nieuwe console.
     
  5. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik denk dat het niet mogelijk is om zo'n grote stap te nemen zoals we het gewend zijn. Ik denk dat het inderdaad nog een aantal jaar duurt voordat er überhaupt er een aankondiging komt van Microsoft/Sony.

    Nintendo komt met een iets sterkere console dan de huidige generatie, waarschijnlijk omdat het anders te duur wordt en daarnaast qua ontwikkeling extreem veel geld gaat kosten om de games optimaal te maken. We zijn nog niet zo ver denk ik.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    (Hard)core gamers willen goede games, ik denk dat de console ze op 't moment niet zo veel uitmaakt!
     
  7. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat we wel ver genoeg zijn om weer een aardige stap te maken als je nieuwe PC games ziet. Daar zijn de graphics echt beter.

    Er is alleen niet echt en rede om te vernieuwen. Bij vorige consoles was het steeds de PC die liet zien dat er zoveel meer mogelijk was. Consoles konden de PC niet bijhouden en moesten steeds upgrade om in de buurt te blijven.

    Nu is PC gaming vrij dood. Er zijn weinig spellen die specifiek voor de PC zijn en de spellen die er wel zijn halen meestal niet het optimale uit de PC. De meeste mensen hebben geen super PC, waardoor de afzetmarkt (altijd) te klein is/was. Er wordt ook minder snel geupgrade en PC's gaan meer jaren mee tegenwoordig. (Mijn PC van 5 jaar oud kan prima meekomen, dat was vroeger ook ondenkbaar). Daarnaast is beter om een console spel te maken en die te porten naar de PC eventueel. De winst is toch bij de consoles te halen. En console porten halen natuurlijk ook niet het optimale uit PC's.

    Zolang 90% van de spellen makkelijk op consoles draaien, waarom upgrade?

    Ik verwacht zelf komende E3 een nieuwe console van Microsoft. Sony ben ik nog niet zo zeker van. Ik vind de line-up matig en verwacht dat ze stiekem al met spellen voor de volgende console bezig zijn.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2011
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Interview met Miyamoto over o.a. de Wii U:
    Bron: Gamespot
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik weet niet wat ik daarvan moet denken. De huidige generatie gaat toch wel érg lang mee hoor. De Wii was zeer revolutionair, maar ik weet niet of dit revolutionair genoeg is om gemis in hardware te compenseren.
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Wat een onzin :emo:
    Vooral qua GPU kan er nog een hoop verbeterd worden, sinds 2006 is er een hele hoop gebeurt in videokaartenland.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Helemaal niet opgevallen eigenlijk; heeft Sony nog wat gedaan met Playstation Move op de E3? Volgens mij is Move uiteindelijk een diepe fail en boeit Sony het ook geen fuck meer en hebben ze het er ook niet echt over gehad. Had Microsoft ook maar zo'n gedachte... :'-(
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik geloof niet dat ze daar veel over gezegd hebben..
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nee, dat was wel opvallend inderdaad.
    Dat onderdeel hebben ze gewoon stilletjes aan de kant geschoven.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Better to move on. Denken ze. :p
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wel vaag eigenlijk want volgens de wiki zijn er al 8,8 miljoen van die dingen verkocht. Een dikke fail kan je het dus niet noemen

    Ik heb er zelf 1 thuis en ben stellig van mening dat je er meer mee kan dan met Kinect. Ik ben echter nog stelliger van mening dat motion controlled gaming niet echt iets voor mij is :+
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het mooist zou nog zijn als Microsoft zo'n stick controllertje als bij de Wii of de move zit voor Kinect zou uitgeven. 1 stick met misschien 2 of 3 knoppen in 1 hand zouden Kinect zoveel bruikbaarder maken voor 'hardcore' games...

    Maar ben bang dat dat er niet van gaat komen
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zou echt veel schelen idd. Maar goed zo'n ding zit ook bij de move en ik krijg gewoon last van mijn schouders en armen als ik zo'n ding steeds beet moet houden. Tis voor mij echt de controller die me juist het gevoel van 'macht en control' geeft. Met Kinect en ook met de Move voelt het als behelpen.

    Maar goed een reviewer op Kotake speelde Killzone 3 liever met Move dan met een DS3, dus misschien ligt het wel aan mij :)
     
  18. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen zorgen, Sony gaat precies dezelfde shit maken als kinect..



     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Die Medieval shit ziet er iig toffer uit dan al die Kinectcrap.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    mwoah, dat spel van Crytek voor de Kinect zag er imho wat beter uit. Of het ook lekkerder speelt is weer een ander verhaal
     

Deel Deze Pagina