1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2014

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 10 mei 2014.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niks extreems ofzo zoals The Division van vorig jaar. Maar de overal show was toch een solide 8/8.5.
     
  2. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Heb het toch wel heel leuk gevonden en ook wel een paar hele mooie spellen voorbij zien komen die zeker in mijn collectie komen
     
  3. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Dit.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat is daar zo speciaal aan eigenlijk? Kon er niet veel van maken door die trailer. Is het een reboot? Of een bekende dev? Ben nooit echt thuis in die games. Liggen niet echt in mijn straatje.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Van de maker/bedenker van Demon en Dark Souls volgens mij
     
  6. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Je bedoelt Bloodborne?

    FROM Software heeft al aardig wat games gemaakt maar de meest bekende/gespeelde van de vorige gen zijn toch wel de Souls-serie (demon's/dark I+II).
    Deze Bloodborne word geen reboot maar een spirituele opvolger, de geest van de game is wss hetzelfde, de uitwerking word vernieuwd ipv opgepoetst.
    Waarom deze game voor mij de game van de E3 is omdat ik zoveel plezier beleefde aan de Souls-serie. Het is net alsof je weer oldschool gamed. Je word niet aan je handje vast gehouden, het ontbreken van een moeilijkheidsgraad, de low-gfx met geweldige gameplay, het niet kunnen pauzeren (zelfs niet met de home-button) en het innoverende online systeem.

    Volgens mij ben jij een aantal jaren ouder als dat ik ben (29) dus ik denk dat je deze games zeker kunt waarderen. Het is ook absoluut de moeite waard om voor een prikkie een demon's- of Dark Souls game aan te schaffen op de last-gen. Ik zou voor Dark Souls gaan omdat die imo wat toegankelijker en vergefelijk was.
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Nu de spanning en sensatie van de E3 plaats heeft moeten maken voor die van het WK kom ik tot de volgende conclusies.

    De Masterchief Collection wordt mijn enige pre-order in 2014. Dit tot mijn eigen verbazing want er waren slechts geruchten en nog geen harde releasedatum vooraf. Ik kijk er echt naar uit om deel 1 en 2 eindelijk te spelen en weer eens lekker Halo online te doen (na Halo 3 niet meer gedaan). Verder lijkt Evolve me een hele leuke game om op te pakken naast Battlefield 4 als 'serieuze' shooter, maar hier wacht ik eerst de previews en beta nog even van af. Ook heb ik met Bloodborne de eerste game gezien op de PS4 waarvan ik het jammer vind dat het een exclusive is.

    De grootste tegenvaller is eigenlijk Destiny terwijl dat voor de E3 een must-buy was. Het is gewoon Borderlands in een Halo jasje en de sfeer doet me weinig. Ik mis het echte verhaal hierin een beetje en vond de artstyle en humor van Borderlands leuker.

    Kortom, ik denk dat ik nog 2 games ga kopen dit jaar en dat zijn allebei shooters. De Halo remake en Destiny of Evolve. De sportgames ga ik uit protest een jaar overslaan!
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2014
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb vaak genoeg zulke games geprobeerd maar ben er geen fan van eigenlijk. :)
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zoals? Ik ken eigenlijk geen games die er op lijken :)
     
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Jammer! Anders had je een goede reden om een ps4 in huis te halen ;)

    Me either.. Ik hoopte ook om Hybrid over te halen zodat hij nog even een paar dikke games heeft te spelen tot Bloodborne ;)
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2014
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Iedereen heeft het toch over Dark Souls Demon Souls etc? Vind dat geen leuke games.
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ha, ik ook niet.

    Saai als de pest. Voor mij dan hè.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja saai wil ik het niet gelijk noemen. Hele sfeer en setting spreken mij gewoon niet aan. :)
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je zei 'zulke' games, waardoor ik je niet goed begreep.
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dus saai als je het gaat spelen ;-) omdat het je niet aanspreekt en tegen je zin gaat spelen dan.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou nee dat vind ik wat anders.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Iets wat ik mij afvraag. Waar waren de steam machines deze E3?
    Is dat nu al dood?
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Alienware was er wel, maar steam zelf niet. Ik denk dat er nog niet echt Steamos systemsellers zijn?

    [yt]c9JvVM9Q6AM[/yt]
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Met dank aan Neogaf.
    Evolve btw komt echt overal terug op sites en E3. Iedereen is er positief over.

    [​IMG]
     
  20. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Best fighter game mortal kombat... No shit sherlock, dat was ook de enige fighting game op de E3.
     

Deel Deze Pagina