1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2016

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 31 mei 2016.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Pfff, zeg dat......uiteraard goed voor ons gamers, maar sale-games en nieuwe releases....ik kom tijd te kort!!:oops:

    Jij begrijpt het; zo is het precies.

    Het verwarrende is dat dat niet logisch klinkt. Waarom zo'n krachtige console bouwen (most powerfull EVAH!!!)....en er dan niks mee doen behalve 4k.......|:-

    En nu kunnen we wel zeggen dat het PR praat is, maar toch.....Dr. Phil hamert er constant op, en ik denk dat MS het niet kan gebruiken om het om te draaien nu de Xbone eindelijk van dat negatieve gezeik af is.

    Zijn eerdere quotes kunnen veranderd zijn....misschien zijn ze later pas op dat 'no one gets left behind' gekomen toen ze zagen hoeveel goede PR BC hen gegeven had.....
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Eigenlijk dus simpel gezegt: Scorpio voor games in 4K, Xbox One voor Full HD en Xbox One S met upscaling. Same games, different consoles and their resolution...
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Op 13 juni was de toon al heel anders en afgezien van die ene Quote over 4k televisies heb ik hem nergens erop zien hameren?
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat die Eurogamer quote verkeerd gequote is of dat die het gewoon verkeerd zei. Giantbomb vroeg het hem vandaag nog daarover en hij zei dat je gewoon een 4k games kan spelen op een 1080p scherm. Zal niet weten hoe ze dat hadden willen tegenhouden btw haha.? En dat de games er dan nog steeds beter uitzien dan op de normale Xbox. Maar hij zei wil je het beste eruit halen dan heb je een 4K TV nodig. Wat me logisch lijkt.
     
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    En een Xbox One S voor als je geen koelkast meer wil naast je tv

    Ik vind hem persoonlijk echt nice. Maar ik spaar mijn geld dan liever voor de Scorpio dan dat ik nu een S koop en volgen jaar weer een nieuwe console moet halen.

    Dus ik weet niet echt of die S nou zo winstgevend gaat zijn voor MS.

    Tenzij mensen geld te veel hebben natuurlijk
     
  6. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer vette E3 van Microsoft!

    Ik snap alleen het punt van Play Anywhere echter totaal niet. Je Xbox en PC staan toch in hetzelfde huis, in dezelfde kamer vaak ook nog..? Ik kreeg het idee dat ze een beetje het idee van 'neem je games mee op zak' probeerden te pushen..Bovendien gaan ze er maar vanuit dat een groot deel zomaar eventjes een PC van 1200 euro heeft staan?

    Plus ik vind het idee van Console tegen PC niks. Hardware moet gelijk zijn zodat skill altijd de onbetwistbare bepalende factor is.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De S is gewoon de standaard upgrade voor een console. De console is voor de gamers maar vooral ook voor MS zelf. Waarschijnlijk betere productiekosten etc.

    Niet alles is crossplay he? Vooral shooters ga je niet zien. Juist voor de reden die je geeft.
     
  8. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Zal me een beetje verbazen als het alleen voor de 4K TV gemaakt is, PC videokaarten doen dit nooit op deze manier dus waarom zou de Xbox One dat doen? Waarschijnlijk zoals hier al eerder is gezegd proberen ze nog Xbox One systemen te verkopen en willen ze niet dat iedereen nu op de Scorpio zit te wachten(of het is totaal verkeerd gequote zoals vaker gebeurd). Ik denk toch echt dat de Scorpio de games straks op high/Ultra kan spelen in plaats van Medium op de normale Xbox One etc.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee precies. Hoe hadden ze het tegen kunnen houden dat een 4K game niet downsampled naar een 1080p scherm. Dat kunnen ze niet.
    Is hetzelfde als je zegt. Dit is een 1080p game maar he je kan de game niet spelen op je HD ready scherm of je 900p scherm. Is gewoon onmogelijk.
     
  10. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Hier een interview met Jeff Rivait, Xbox Canada. Het komt erop neer dat Microsoft vaker innovaties wil brengen (waaronder dus de Xbox Scorpio) en dat huidige hardware na twee jaar alweer verouderd aan kan voelen: "Technology is progressing so rapidly, we don’t want gamers to wait five to eight years for hardware innovation. This is our vision for gaming.”

    "Yes, if you want to stay on top of things you may be buying consoles more frequently, but you’re also getting better looking and more powerful gaming experiences sooner than you would be getting in previous [generations].”

    Oftewel: Eind 2019 de Xbox Scorpio S :+
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Persoonlijk vind ik dat echt maar niks en kan je net zo goed een goede PC kopen en steeds upgraden. Ik heb zelf voor console gaming gekozen omdat je niet steeds de boel hoeft te upgraden en het een paar jaar meegaat na je investering. Oftewel ongestoord gamen!
     
    Xandorra en Mallakai vinden dit leuk.
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Giantbomb interview. Maakt alles wel duidelijk.

     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dus gewoon dit en HDR dan! :p Ik had trouwens niet verwacht dat die gast rechts kan praten... wauw! :+
     
  14. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Het lijkt de toekomst te zijn dat consoles steeds meer tussentijdse upgrades krijgen, want ook Sony gaat hierin mee (zie hier).
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, past allemaal goed in de wegwerpmaatschappij.
     
    Mallakai en MAD 1976 vinden dit leuk.
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Of je het er nou mee eens bent of niet maakt niet uit. Er werd eerst beweerd dat het puur voor 4k tvs zou zijn. Dat is dus gewoon niet zo :)
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Lekker krom die berichtgeving altijd, ook omdat het van allerlei verschillende bronnen komt. Het lijkt me wel heel krom dat die nieuwe X1 alleen zou werken op de een 4k TV.

    Ach, ik wacht het allemaal wel af, eerst maar eens m'n pc upgraden.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is nu dus allemaal duidelijk gemaakt. Zie wat ik gepost heb van Giantbomb.
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Betwijfel het, ik heb m'n Xbox in de woonkamer en m'n pc in m'n kantoor.

    Het gaat hier ook wel een beetje om gebruiksgemak, je kunt overal Xbox games spelen of het nu op de Xbox is of je pc. (of beide)
     
  20. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Wanneer word die 'power of the cloud' nou actief? :+
     

Deel Deze Pagina