1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2017

Discussie in 'Algemeen' gestart door Reckuuza, 16 feb 2017.

  1. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Lijkt wel of ik elk jaar meer uit ga kijken naar de e3 :)
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Meer? Nee, maar ook niet minder.

    Vind het ook gewoon leuk om te kijken, of het nou MS, Sony, Ubisoft of wat dan ook is.:+
     
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Nou heb het ook wel dat het iets meer wordt, ben vooral benieuwd naar de Scorpio.
    Ook naar evt beelden van The Last of Us 2, God of War.

    Het is ook in mijn vakantie dus kan de hele dag en nacht kijken :+
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    [​IMG]

    [​IMG]

    Microsoft heeft blijkbaar niet veel aan het publiek te tonen op de vloer. Slecht teken met de launch van de Scorpio in zicht.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    MS heeft de meeting rooms dit jaar niet op de booth maar ergens anders. Daarom is het minder groot dan vorige jaren.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Dat snap ik. Staat ook in de quote. Maar aangezien E3 open is voor het publiek en je juist het publiek wilt overtuigen en word of mouth wilt starten is het handig veel te demo'en op de vloer, en niet alleen voor uitgenodigde pers. Dit doet lijken alsof er weinig exclusief materiaal uit gaat komen voor het Xbox platform, iets wat MS juist moet verbeteren.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    De beste game in maanden voor Xbox is de onlangs multiplatform titel Rime.

    Crackdown.... Daar is het al veel te lang stil bij en eerlijk zit ik niet te wachten op de zoveelste Gears, Forza, Halo reveal. Ik wil meer dan dat.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik ben inderdaad (overigens al een tijdje) bang dat MS inderdaad niet met veel nieuws gaat komen op korte termijn dat men niet op de PC of PS4 (Pro) kan spelen. Dan is de Scorpio zeer leuk speelgoed, maar die kan niet opboksen tegen de install base van de PS4.

    Ik hoop uiteraard dat mijn gevoel totaal niet klopt en ze met veel toffe nieuwe exclusives komen!
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Alles komt gewoon ook op PC. Is het hele idee erachter.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Same here. Ik speel sinds de xbox op xbox, maar de One heeft mij gewoon exclusief ps4 gemaakt.

    En dat zegt wat. Dan ben je echt niet goed bezig. Velen hebben die keuze ook gemaakt. Je ziet overal voorraad dumps van de xbox one en. Xbox one s.

    Ook al heeft ps4 minder vaak deze gekke prijzen,roch doen ze mee om oude voorraad weg te werken en xbox doet het om meer klanten mogelijk binnen te halen.

    Echt jammer. Want ik heb het meest plezier gehad in mijn xbox tijd.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Dat heb ik al een tijdje door inderdaad (en ben ik ook blij mee, want ik pik alles wat leuk is mee op PC!). Maar ik snap niet hoe zo'n strategie een duur stuk hardware met behoorlijke R&D kosten gaat redden.
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat is het brug tussen console Gamer en pc Gamer.

    Ik game nooit achter mijn pc. Ben ik gewoon niet gewend, maar een console die puur en alleen gericht is als entertainment hub zie ik wel zitten.

    Als daar nou games for Windows er bij betrokken wordt, dan heb je dus the best of both worlds voor velen gamers.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik snap de intentie van MS, maar vooralsnog lijkt de uitvoer op lange na niet te leiden naar waar ze naartoe willen.
    Dat ervaar ik uit de huidige aanpak rondom de Scorpio, maar ook uit het vreselijke platform dat ze op de pc aanbieden. In het geval van dat laatste spreek ik uit eigen ervaring.

    Microsoft heeft een enorme groep gamers verloren sinds het 360 tijdperk en ik zie ze deze niet terugwinnen met de Scorpio zonder enorm interessante exclusives.

    Ik wil uiteraard positief verrast worden door MS! :)
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2017
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop dat ze weer met wat frisse games komen, ik miste tijdens de 360 periode toch echt die ''weirde'' Xbox titels (eigenlijk stiekem die Dreamcast titels) hopelijk komen ze ook met die content.

    Of een vervolg op Sunset Overdrive of een Xbox Play anywhere versie met 21:9 support voor op m'n pc? :D :D
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik hoop eigenlijk op gewoon sequels op leuke games.
    Zoals Conker, Perfect Dark, Banjo Kazooie ... man, die goede ouwe tijd met RARE. Wat was dat een heerlijke studio.

    Waarom zou je een nieuwe console in een meeting-room willen laten zien? Vreemde zet van Microsoft. Iemand enig idee hoe groot die meeting rooms zijn dan? Want Sony en Nintendo gaan (b)all-in lijkt het.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet? Ging over dat de oppervlakte minder was dan eerst. Wat komt omdat ze de meeting rooms die normaal in de booth staan nu ergens anders zijn.

    "In speaking on the Major Nelson podcast, Xbox chief Phil Spencer said the influx of 15,000 members of the public is one of the main reasons that MS changed things around. "We're trying to make a booth that will allow more people to play as many games and getting ... our meeting rooms and everything else out of the way," he said. "

    ""We know consumers are coming to the booth this year so our booth will probably feel a little different than it has in the past because when you open the show floor to 15,000 people who are really there to play games and maybe not stare at some of the big things that we've kind of had around.""
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Een conker sequel zou geweldig zijn, of een tijdelijke fix met Live & Reloaded (zo jammer dat ze het origineel gepakt hebben). Sea of Theaves ziet er leuk uit maar ik ben bang doordat het een party game is, dat ik hem toch niet ga spelen omdat ik er gewoon geen tijd voor heb.
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het idee is leuk.
    Maar vraag me af of het ook lang leuk blijft.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Fuck. Moet nog even regelen dat ik 12 juni wel vrij ben. Geen zin om tot 0:30/01:00 in de nacht te kijken en om 7 uur weer op te staan.
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Gelukkig slaap ik maar 4 uur per nacht :D
     

Deel Deze Pagina