1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2018

Discussie in 'Algemeen' gestart door Servantes, 11 mei 2018.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb de 65B7v (zelfde model, andere poot) begin januari gekocht. Gruwelijke tv, wat een beeld zeg. Ik kon begin januari ook nog aan de 6 serie komen trouwens. Dus de 7 serie is januari 2019 vast nog wel te krijgen.
     
    DutchOwnage vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bizar, maar de verkoper die mij mijn 4K TV verkocht, die zei ook al, begin dit jaar zaten al die OLED TV's nog op zo'n 2K euro. Overigens heb ik geen OLED, maar ben zeer tevreden met het model wat ik wel heb, enige minpunt vind ik misschien een beetje de zwart waardes. Te zwart, iets wat ik erg merkte bij Horizon - Zero Dawn op de PS4.

    Maar AC - Origins ziet er, zeker met wat aanpassingen in de instellingen van mijn TV, echt buiten gewoon mooi uit. Ik durf zelfs wel te gokken dat het een OLED qua kwaliteit kan achtervolgen, althans bij die game.

    Check trouwens eens de 4K Blu Ray van Apollo 13 met o.a. Tom Hanks. Film uit 1995, maar shit ziet er echt ziek uit in 4K, zeker de beste film in 4K die ik heb.

    Conclusie: Je hebt wel materiaal nodig om echt te kijken welke TV het beste bij je past. Ik had al een Xbox One X, dus kon al het één en ander zien qua potentie en uiteindelijk een 4K TV voor nog geen 800 euro. Geweldige poot eronder en alles met aansluitservice, al kunnen de meeste het hier wel zelf denk ik. :)
     
  3. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Het is niet 'te zwart', maar je mist details in het zwarte. Dat is iets anders en juist precies hetgene waar OLED in uit blinkt. Details in schaduwen zijn op een OLED daadwerkelijk details, op een LCD is het allemaal dezelfde grijze bende, waardoor je dus 'niks ziet' in donkere schaduwpartijen.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heel helder dit antwoord, bedankt! Nou, dan klopt het wel redelijk wat ik dus zei over mijn TV. Heb ook een LG en het enige wat er qua details echt uitspringt, is de verversing van de kleuren, weet niet welke drieletterige term daar ook alweer voor gebruikt word, maar die van mij heeft in ieder geval 2100. Dit is 500 meer is dan het model wat ik in eerste instantie op het oog had.

    Ik ga over een x aantal jaren, 5 of 6, wel weer eens nadenken over een nieuwe TV. Ik ben blij zat met mijn huidige, AC Origins ziet er namelijk echt ziek mooi uit, zeker overdag vanuit een toren. Dat soort dingen doe ik het voor na zo'n investering. :)
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik zit nu te kijken naar die Crackdown trailer nogmaals.

    Geschreeuw, graphics als op een X360, en niet echt bijzondere gameplay? Heel teleurstellend hoor.
     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ziet er inderdaad echt niet uit..
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416



    Was Sony zo goed deze E3? Heb zelf maar kleine stukjes gevolgd.
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Sony was.....anders.
    Persoonlijk vond ik het niet zo interessant om te kijken.
    De games die ze lieten zien waren geweldig, maar dat is het hem juist.....ze lieten imo te veel zien.

    MS was echt van begin tot eind lekker knallen met veel games. Kijkt gewoon wat lekkerder weg.:)
     
    Zifnap en Servantes vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina